دانلود قسمت دوازدهم ۱۲ سریال راز بقا

1

در این چند ساله اخیر سریالهای زیادی در نمایش خانگی ساخته و اکران آنلاین می شوند. این بازار داغ در نمایش خانگی باعث شده تا کارگردانها و تهیه کننده های زیادی در این حوزه وارد شوند و فعالیت داشته باشند. یکی از این سریال های جدید سریال راز بقا می باشد. این سریال جزو پربازدیدترین سریال های سال ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی می باشد. کارگردان این سریال سعید آقاخانی می باشد که کارنامه درخشانی در زمینه سریال سازی مخصوصا در تلویزیون می باشد که پیش تر سریال نون خ را کارگردانی کرده بود.

 سریال راز بقا

سریال راز بقا : سریال «راز بقا» به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر وفایی از نوروز ۱۴۰۱ هر هفته به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلم نت پخش می شود. این سریال در ژانر کمدی و اجتماعی توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشد. سریال رازبقا اولین کار سعید آقاخانی در شبکه نمایش خانگی می باشد. این سریال دوشنبه هر هفته آماده پخش می باشد. حضور بهرام افشاری در این سریال یکی از کلیدی ترین نکات برای جذب مخاطب به نمایش خانگی و دیدن این سریال است. در این سریال بهرام افشاری در نقش رحیم به هنرمندی پرداخته است که توانسته این نقش را با کیفیت عالی به نمایش بگذارد و آن شخصیت را بازی کند. در این سریال رحیم نقش اصلی این سریال عاشق دختری می شود که پدرش در زندان است و گالری طلا فروشی دارند. این دختر که نقش آن را هدیه بازوند بازی کرده است نیز عاشق رحیم می شود و رحیم هم غافل از اینکه این دختر خواستگاری سمج و پولدار دارد. از طرفی برادر رحیم که نقش آن را حسن معجونی به بهترین شکل ایفا کرده، عاشق سیاست است و میخواد به هر شکل وارد آن شود.

سریال راز بقا

مادر رحیم هم که در خانه  مرد پولداری کارگری میکرد با صاحب آن خانه ازدواج کرده و حالا مشکلات جدیدتری هم برای این خانواده بودجود آمده است. در این سریال نیما شعبان نژاد هم حضور پر رنگی دارد. او در این سریال در نقش کارگر ساندویچی برای سعید آقاخانی کار میکند. او در ماجرایی که برای رحیم پیش می آید همراه او به مسیری میرو که در آنجا خان فادر حضور دارد. خان فادر در آنجا تعدادی زیادی بادیگارد دارد و برای خود برو بیایی دارد. همچنین خان فادر دختران زیادی هم دارد که نیما شعبان نژاد عاشقان یکی از آنها می شود و برای بدست آوردن آن دختر وارد مهلکه ای خطرناک می شود و خود را در دهان شیر می اندازد تا خود به خان فادر ثابت کند و یکی از داماد های او شود.

دانلود قسمت ۱۲ سریال راز بقا

نقدی کوتاه از این سریال : راز بقا یک کمدی ماجرایی فانتزی مخاطب‌پسند است که جاهایی شکل آثار ابرقهرمانی مارول را به خود می‌گیرد ولی چون این ابرقهرمانی تنیده با کمدی و فانتزی و در عین حال بلاهت بالذات کاراکترها است، در مختصات داخل جواب می‌دهد و مخاطب وطنی می‌تواند ابتدا بلاهت کاراکتر رحیم را به عنوان شخصیتی ضدگلوله که هیچ مرگی بر او کارگر نیست، باور کند و سپس با بقیه آدم‌ها همراه شده و داستان را پی گیرد

بازیگران سریال رازبقا چه کسانی هستند؟

بهرام افشاری – حسن معجونی – نیما شعبان نژاد – علیرضا زمانی نسب – سعید آقاخانی – فریبا جدیکار – هدیه بازوند – سیروس میمنت – یدالله شادمانی – صدرالدین حجازی – فرشید زارعی – کاظم نوربخش – سیدحسین موسوی – سیروس سپهری – صبا ایزدپناه

خلاصه داستان سریال راز بقا : 

در خلاصه داستان این سریال آمده است که : بزرگترین کشف بشریت در راه است!

 

دانلود سریال  ایرانی ، دانلود فیلم

برای دانلود سریال های ایرانی و جدید می توانید به سایت دل مووی رفته و سریال دلخواه خود را با بهترین کیفیت و سرعت بالا دریافت کرده و تماشا کنید و لذت ببرید.

1 دیدگاه در “دانلود قسمت دوازدهم ۱۲ سریال راز بقا

  1. محسنی گفت:

    سریال قشنگیه .. مخصوصا بازی رحیم

نظرات