پخش زنده بازی کره جنوبی و اردن سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ بدون سانسور +‌آنلاین

0

فرکانس و شبکه های پخش زنده و آنلاین پخش زنده بازی فوتبال کره جنوبی و اردن سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ بدون سانسور و رایگان با لینک مستقیم در زیر ببینید این بازی امروز ساعت ۱۸:۳۰ در چارچوب مرحله نیمه نهایی بازی های جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ در ورزشگاه احمد بن علی الریان برگزار میشود. لینک مستقیم تماشای آنلاین بازی فوتبال کره جنوبی و اردن نبمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ در دوحه قطر برای علاقه مندان به فوتبال را در این صفحه قرار دادیم . با ما همراه باشید.

بازی کره جنوبی و اردن

لینک مستقیم پخش زنده و تماشای انلاین بازی کره جنوبی و اردن سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

بازی فوتبال کره جنوبی و اردن از سری مسابقات نیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ امروز سه شنبه ( ۱۷ بهمن ۱۴۰۲) راس ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الریان برزگرار میشود این بازی از شبکه های پخش زنده تلویزیون و شبکه های اینترنتی پخش میشود. اگر دسترسی به تماشای این مسابقه فوتبال ندارید می توانید در شبکه های زیر به صورت آنلاین تماشا کنید

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن امروز شنبه هفدهم بهمن در چارچوب دیدارهای مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۸/۳۰ در ورزشگاه الریان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

شبکه های پخش زنده فوتبال کره و اردن جام ملت های آسیا ۲۰۲۳

در لینک های زیر بطور زنده و آنلاین و بدون سانسور جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ بازی کره حنوبی – اردن را با کیفیت عالی تماشا کنید

۳ https://telewebion.com/live/tv3 (کلیک کنید)

بسیاری از شبکه های ورزشی و شبکه ۳ و ورزش صدا و سیما این مسابقه را به طور زنده پوشش می دهند.

*همچنین شبکه های آنتن و تلوبیون و aparatsport و آپارات اسپرت و شبکه ورزش می توانید این مسابقه فوتبال را تماشا کنید.

دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ امروز ـ ۱۷ بهمن ماه ـ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

ترکیب احتمالی تیم ملی کره مقابل اردن

ملی پوشان فوتبال کره جنوبی امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ در ورزشگاه احمد بن علی الریان قطر مقابل تیم اردن قرار می‌گیرند و بازی حساس مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا را برگزار می‌کنند

در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران امروز سه شنبه ۱۷ بهمن تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی در ورزشگاه احمد بن علی الریان مقابل اردن قرار می‌گیرد.

کیم سونگ گیو دروازه‌بان اول تیم ملی کره جنوبی به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط ادامه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را از دست داد تا مهمترین غایب تیمش در این جام باشد. او در جریان تمرین تیمش در ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲ ادامه جام را از دست داد. همچنین کیم مین جائه مدافع تیم کره جنوبی در دقایق تلف شده دیدار مقابل استرالیا (در مرحله یک چهارم نهایی) از داور کارت زرد گرفت تا دواخطاره و محروم شود و مهمترین بازی تیمش تا به اینجای تورنمنت را از دست بدهد.

امار بازیهای دو تیم

کره جنوبی که آخرین بار در سال ۲۰۱۵ به فینال جام ملت‌ها صعود کرده برای شکستن طلسم ۶۳ ساله خود در راه قهرمانی این تورنمنت باید از سد تیمی بگذرد که در دور گروهی به سختی از شکست مقابل آن فرار کرد و با گل به خودی بازیکن اردن در دقیقه ۹۱ به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد.

شاگردان یورگن کلینزمن فرار از باخت در لحظات پایانی را در ۲ بازی خود در مرحله حذفی هم تکرار کردند تا مقابل عربستان در ضربات پنالتی و در بازی با استرالیا در پایان ۱۲۰ دقیقه مجوز صعود را دریافت کنند.

از طرفی تیم حسین عموطه نیز پس از تساوی در بازی با کره، مقابل بحرین شکست خورد تا مسیر راحت‌تری برای رسیدن به جمع ۴ تیم طی کند. آنها پس از کامبک تاریخی مقابل عراق، با گل به خودی وحدت هنانوف، مدافع پرسپولیسی تاجیکستان برای اولین بار بلیت حضور در نیمه نهایی تورنمنت را به دست آورد.

اردن که تا اینجای جام شگفتی‌ساز شده و به عنوان تیم سوم گروه E به مرحله یک هشتم صعود کرد، پس از شکست ۳ بر ۲ یک عراق و یک بر صفر تاجیکستان در نیمه‌نهایی حریف کره جنوبی شد. کره جنوبی نیز به عنوان تیم دوم گروه E به مرحله حذفی صعود کرد و برای راه یافتن به نیمه نهایی دو غول بزرگ تورنمنت را از پیش رو برداشت.

نظرات