زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال مادرانه از شبکه تماشا ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال مادرانه از شبکه تماشا : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال مادرانه برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال مادرانه

این سریال به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی محصول سال ۱۳۹۱ در ژانر اجتماعی،خانوادگی و درام است. آهنگساز این مجموعه تلویزیونی کارن همایونفر و خواننده تیتراژهای میانی و پایانی آن احسان خواجه امیری می‌باشد. این مجموعه برای بار اول در ماه رمضان ۱۳۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد و طرفداران زیادی داشت. حالا قرار است از ۱ دی ۱۴۰۱ از شبکه تماشا پخش شود.

از جمله بازیگران این سریال می توان به مهدی سلطانی،لعیا زنگنه،سید مهرداد ضیایی،عباس غزالی،هستی مهدوی‌فر،شهربانو موسوی،شهین تسلیمی،الهام جعفرنژاد،فهیمه رحیم نیا،حمیدرضا هدایتی،علی جاویدفر و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده اردلان تمجیداردلان تمجید که سالها پیش رابطه خود با نامزدش مریم را که عاشق هم بودند تمام می کند و به دنبال زن دیگری به اسم رعنا می رود و با او ازدواج می کند. بعد از مدتی اردلان و رعنا می خواهند از یکدیگر طلاق بگیرند و رعنا به شرطی طلاق خواهد گرفت که بچه هایش با او زندگی کنند؛ ولی اردلان پدر رها و ارسلان زیر بار این موضوع نمی رود و امتناع می کند. این ماجرا ادامه پیدا می کند تا سرانجام پای مریم با هنرمندی شقایق فراهانی به داستان باز می شود و رعنا از تمام موضوع بین مریم و شوهرش اطلاع پیدا می کند در این میان دختر اردلان نیز از موضوع خبردار می شود و…

زمان پخش سریال مادرانه از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال مادرانه از شبکه تماشا

این سریال ۲۷ قسمتی از ۱ دی ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۳ و تکرار آن روز بعد ساعت ۵ صبح و ۱۱ صبح از شبکه تماشا پخش می شود.

از دیگر بازیگران این مجموعه می توان به نویدخداشناس،زری اماد،داریوش سلیمی،پریسا روشنی،آتیلا پسیانی،شقایق فراهانی،امیرمهدی باقری،آرتین حیدری،نوید پور فرج و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات