اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بی پولی با نقش +عکس و داستان کامل

0

فیلم بی پولی یکی از آثار زیبای حمید نعمت الله است که بعد از بوتیک توانسته نظرات مثبت زیادی را به سمت خود جلب کند. این فیلم ژانر طنز و هجو است که طرفداران به خصوص خود را دارد. در ادامه به بررسی این فیلم و بازیگران آن پرداخته ایم.

فیلم بی پولی

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بی پولی+عکس و داستان فیلم بی پولی

«بي پولي» فيلم جمع و جور و فشرده اي است؛ بازي ها گرچه تداعي گر همان نقش هاي آشناي بوتيك هستند – بازي زن و شوهري و پاتوق جوانانه اي با مختصات فقر و بيكاري و … – اما جلوه هاي نويي را به ظهور و بروز رسانده اند.

فیلم بی پولی به کارگردانی حمید نعمت الله در سال ۱۳۸۶ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم بهرام رادان، لیلا حاتمی، رضا رشیدپور، حبیب رضایی، امیر جعفری، سیامک انصاری، بابک حمیدیان، افشین سنگ چاپ و سید ابراهیم بحرالعلومی به هنرمندی پرداخته‌اند.

موضوع و خلاصه داستان فیلم بی پولی

فیلم بی پولی

داستان فیلم درباره زوجی جوان است که درگیر یک دوره بیکاری و بی‌پولی می‌شوند و سعی در حل مشکلات دارند، اما تلاش آنها اوضاع را پیچیده‌تر می‌کند.

نگارش فیلمنامه این فیلم در ژانر کمدی و اجتماعی به صورت مشترک توسط حمید نعمت الله و هادی مقدم دوست انجام شده است.

«بي پولي» ساخته حميد نعمت الله شايد امتداد بوتيك فيلم تحسين شده پيشين او باشد و نيز تصويري از يكي از ديالوگ هاي بوتيك آنجا كه بازيگر نقش اتي (گلشيفته فراهاني) در ديالوگي به يادماندني با لحني زجر كشيده و محنت ديده، اما معصوم و دوست داشتني مي گويد: «پول خوش بختي نمي ياره، ولي بي پولي، حتماً بدبختي مي ياره!»

بیوگرافی بازیگران فیلم بی پولی

فیلم بی پولی

بهرام رادان٬ لیلا حاتمی٬ رضا رشید پور٬ حبيب رضايي، امير جعفري، سیامک انصاری ٬ بابك حميديان، افشين سنگ‌چاپ، سيد ابراهيم بحرالعلومي، سوسن مقصودلو ٬ جلال پیشوائیان ٬ نادر فلاح، علي سليماني، علي علايي، كريم قرباني، زهره صفوي، زهرا طاهري منش ٬ غزاله نظر و محمد زرین دست.

بیوگرافی بهرام رادان

فیلم بی پولی

بهرام رادان متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که از ۲۱ سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با فیلم «سنتوری» سوپر استار شد.

 بیوگرافی لیلا حاتمی

فیلم بی پولی

لیلا حاتمی در نهم مهر ۱۳۵۱ به دنیا آمد. پدرش علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما، بود.

او در رشتهٔ ریاضی فیزیک در تهران دیپلم گرفت. برای ادامهٔ تحصیل به لوزان سوئیس رفت. در دانشگاه پلی تکنیک در رشتهٔ مهندسی برق شروع به تحصیل کرد. تحصیل در این رشته را پس از دو سال نیمه کاره رها کرد و به دانشگاه لوزان، سوئیس رفت و آن جا ادبیات فرانسه خواند. به علت بیماری پدرش در ۱۳۷۵ تحصیل را نیمه کاره رها کرد و به ایران بازگشت.

سایر عوامل فیلم بی پولی

کارگردان
حمید نعمت الله

تهیه‌کننده
مصطفی شایسته

مدیر فیلمبرداری
علیرضا زرین دست

فیلم‌نامه‌نویس
حمید نعمت الله

آهنگساز
هادی مقدم دوست

نظرات