به دنیای شگفت انگیز تابلوهای فروشگاه و مغازه خوش آمدید

0

مقدمه: حروف برجسته تابلو مغازه چیست؟

حروف برجسته تابلو مغازه ابتدایی ترین شکل تبلیغات هستند. آنها معمولاً نماد (لوگو)، نام یا شعار یک مغازه هستند و در خارج از محل نصب می شوند. تابلوهای مغازه می تواند هر چیزی باشد، از یک تابلوی ساده با نام و لوگو گرفته تا تصاویر دقیق و حرفه ای که شامل اطلاعاتی در مورد آنچه در داخل آن است، باشد. تابلو فروشگاه می تواند راهی ساده و در عین حال موثر برای یک کسب و کار برای تبلیغ خدمات خود به مشتریان بالقوه ای باشد که ممکن است از آن اطلاعی نداشته باشند.

تابلوی فروشگاه اولین برداشت از یک تجارت است و می تواند تفاوت بین ورود یا خروج مشتری باشد. تابلوهای فروشگاهی انواع مختلفی دارند، اما برخی از محبوب ترین آنها آنهایی هستند که با دست ساخته شده اند. اینها اغلب معتبرتر و شخصی تر دیده می شوند. بهترین تابلوهای فروشگاهی دارای محتوایی واضح و مختصر، فونت های جذاب و طراحی متمایز از رقبای خود خواهند بود.

انواع حروف برجسته تابلو مغازه مورد استفاده در تابلوهای فروشگاه و معنی آنها

حروف به کار رفته در تابلوهای فروشگاه برای جلب توجه و ترغیب افراد به ورود به داخل طراحی شده است. انواع مختلفی از حروف وجود دارد که می توان از آنها در تابلوهای فروشگاه استفاده کرد. برخی از آنها بیشتر از دیگران رایج هستند، اما همه اینها به نوع فروشگاه و مخاطبان هدف آن بستگی دارد.

 تابلو مغازه

·         چگونه با یک کلمه علامتی زیبا بسازیم

  • نماد (لوگو) طرح نشانه ای است که معمولا با یک کلمه ایجاد می شود. لوگو می تواند برای نشان دادن یک ایده یا هویت یک شرکت استفاده شود. همچنین می تواند برای نشان دادن معنای چیزی بدون استفاده از کلمات استفاده شود.
  • نمادها معمولاً به دو صورت ایجاد می شوند:
  • – راه اول با ترکیب دو یا چند حرف با هم برای ایجاد یک کاراکتر جدید است، مانند “&” برای “دایره” و “مستطیل” برای “مثلث”
  • – راه دوم استفاده از حروفی است که به نحوی تغییر داده شده است، مثلاً آن را بزرگ‌تر، روشن‌تر یا پررنگ‌تر از حروف دیگر می‌کند.
  • یکی از مثال‌های عالی در این مورد، لوگوی نایکی است که از «N» و «k» مورب استفاده می‌کند.

راهنمای کامل برای درک علائم فروشگاه و معنای آنها

تکامل حروف برجسته تابلو مغازه و چرا برای شما مهم است. سیر تحول حروف برجسته تابلو مغازه موضوعی جذاب است. بسیاری از مردم ممکن است ندانند که رنگ نشانه ها معنی دارد. بسته به کشوری که در آن هستید، معنی می تواند متفاوت باشد.

تابلو مغازه

طراحی نمای مغازه تابلوسازی

انواع تابلوهای فروشگاه بر اساس مکان

دو نوع تابلو فروشگاه خرده فروشی وجود دارد. یکی علامت دائمی و دیگری علامت موقت. تابلوی فروشگاه دائمی همیشه برای مشتریان قابل مشاهده است و هزینه بیشتری نسبت به تابلوی موقت دارد. علامت فروشگاه موقت معمولاً زمانی استفاده می شود که یک کسب و کار می خواهد یک کمپین تبلیغاتی انجام دهد یا زمانی که می خواهد فروشگاه خود را به طور موقت برای بازسازی ببندد.

 اصول طراحی تابلو، اصول تابلوسازی خوب چیست؟

طراحی تابلو مهمترین عنصر تابلو سازی است. این منطقه ای است که شما به عنوان یک تابلوساز می توانید علامت خود را بگذارید و خلاقیت خود را نشان دهید. طراحی تابلو همه چیز در مورد چیدمان، نوع، گرافیک و سایر عناصر به گونه ای است که آنها را تا حد امکان خوانا کند.

اصول تابلو سازی خوب عبارتند از:

  • از فضای خالی برای جداسازی تابلو ها و ایجاد سلسله مراتب بصری استفاده کنید.
  • متن و تصاویر را در ستون و سطرها مرتب کنید.
  • از حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید.
  • مطمئن شوید که از کنتراست استفاده می کنید تا متن را خوانا کنید.

تابلو مغازه

نمای کامپوزیت تابلو

اهمیت رنگ در تابلوهای بازاریابی

رنگ نقش مهمی در تابلوهای بازاریابی دارد. این اولین چیزی است که مشتری می بیند و می تواند به او کمک کند تصمیم بگیرد وارد فروشگاه شود یا نه. رنگهایی که در تابلوهای تجاری خود استفاده می کنید باید با دقت انتخاب شوند زیرا می توانند تاثیر قابل توجهی بر نحوه واکنش مشتریان به پیام شما داشته باشند. به عنوان مثال، قرمز اغلب به عنوان رنگی برای پیام های هشدار دهنده استفاده می شود، زیرا نشان دهنده فوریت و خطر است.

راهنمای کامل علائم فروشگاه و اینکه چگونه می توانند ظاهر کسب و کار شما را بهبود بخشند.

مشکلات بالقوه ای که ممکن است هنگام شروع طراحی علائم خود با آن مواجه شوید و چرا مهم است که کارشناسان این حرفه را انتخاب کنید

دلایل زیادی وجود دارد که چرا هنگام شروع طراحی علائم و تابلو خود، انتخاب کارشناسان محلی مهم است. به عنوان مثال، آنها می توانند بهترین و مقرون به صرفه ترین راه حل ها را برای نیازهای خاص شما، به شما ارائه دهند. آنها همچنین می‌توانند گزینه‌های مختلفی را برای تابلوهای شما در اختیار شما قرار دهند که به آسان‌تر شدن فرآیند تصمیم‌گیری کمک می‌کند.

در صورت استخدام یک متخصص، هزینه نصب تابلو چیزی نیست که شما را خیلی نگران کند، زیرا آنها همه چیز را برای شما انجام خواهند داد. هزینه تابلو و نگهداری، در ماه نیز چیزی است که می تواند توسط متخصص مراقبت شود، بنابراین این نیز باید عامل اصلی تصمیم گیری شما باشد.

نتیجه گیری:

مزایای داشتن طراحان تابلوهای حرفه ای بسیار مهم است.

گروه نماسازان مدرن با پرسنل اجرائی توانمند و استاد کار با سابقه آمادگی خود را جهت فروش ، طراحی ، نظارت و اجرای نمای کامپوزیت و نما چوب  (ترمووود)، طراحی داخلی و تابلو حروف برجسته با بهترین کیفیت در سراسر کشور را اعلام می دارد.

  • دفتر مرکزی : اصفهان ، خیابان کاوه ، بعد از بیمارستان سوانح سوختگی ، نبش بن بست ۳۸
  • شعبه ۱ : نجف آباد ، خیابان امام ، مقابل پمپ بنزین ولیعصر
  • شعبه ۲ : جاده شیراز اصفهان – نرسیده به سیتی سنترنبش خیابان ولیعصر
  • تلفکس :۰۳۱۳۳۴۵۶۹۵۸
  • موبایل :۰۹۱۳۱۱۱۱۹۸۴
  • وبسایت : www.modernisf.ir

نظرات