بیوگرافی عادل کلاه کج فوتبالیست و همسرش +عکس های خانوادگی و جنجال ها

0

بیوگرافی عادل کلاه کج فوتبالیست و همسرش +عکس های خانوادگی و جنجال ها

بیوگرافی عادل کلاه کج بازیکن فوتبال

عادل کلاه کج (Adel Kolahkaj)، متولد ۲ اسفند ۱۳۶۳ ‏در  رامهرمز، بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی دارای قد ۱٫۷۸ متر و پست هافبک دفاعی، برای تیم‌های فولاد خوزستان، صبا باتری، پرسپولیس تهران، مس کرمان، سپاهان اصفهان، استقلال خوزستان و راه آهن بازی کرده است.

بیوگرافی عادل کلاه کج فوتبالیست و همسرش +عکس ها و جنجال ها و اینستاگرام

وی متولد بخش رودزرد از توابع شهرستان رامهرمز می باشد.

سوابق ورزشی

عادل کلاه کج، فوتبال را از زادگاهش آغاز کرد و سپس فوتبال حرفه ای را در لیگ برتر فوتبال ایران ادامه داد. او سابقه بازی در تیم های فولاد خوزستان، صبا باتری، پرسپولیس تهران، مس کرمان، سپاهان اصفهان، استقلال خوزستان و راه آهن را در کارنامه ورزشی خود دارد و توانسته در دربی پایتخت گل زنی کند.
او همچنین سابقه بازی در رده های مختلف تیم ملی فوتبال کشورمان را در کارنامه خود دارد و در تیم ملی زد ۱۷ سال و زیر ۲۰ سال و زیر ۲۳ سال بازی کرده است.

سوابق عادل کلاه کج فوتبالیست

همسر عادل کلاه کج کیست

ایشان سال ها پیش ازدواج کرده و دارای دو فرزند یک دختر به نام آیسل و یک پسر می باشد

او بهترین خاطره سال ۹۴ را به دنیا اومدن آیسل خانوم و بدترین خاطره را فوت هادی نوروزی می داند

همسر عادل کلاه کج کیست

رفت و برگشت به پرسپولیس

عادل کلاه کج بازیکن فوتبال در سال ۸۸ به پرسپولیس پیوست ، اما یک سال بعد در سال ۸۹ از این تیم جدا شد و دوباره در سال ۹۱ به پرسپولیس برگشت. او در مصاحبه ای که همان زمان انجام داده درباره علت جداییش گفته:

در جلسه اى كه با مسئولان پرسپولیس داشتم آنها شرایط من را نپذیرفتند و از این تیم جدا شدم. اسمى از كسى نمى آوردم اما آنها فكر نكنند كه خیلى باهوش هستند چون من از آنها زرنگ ترم! وقتى با پرسپولیسیها به توافق نرسیدم اسم مرا در لیست مازاد گذاشتند و این اوج بى احترامى بود و قطعا جوابش را خواهند گرفت.

در این شرایط درخواست گرفتن رضایتنامه دادم كه آنها گفتند باید ۳۰۰ میلیون بدهى تا رضایتنامه ات را صادر كنیم. حالا با این شرایط كدام باشگاه حاضر بود ۳۰۰ میلیون براى رضایتنامه من بدهد؟ آنقدر جرأت داشتم كه قبل از پیوستن به پرسپولیس بدون رضایتنامه سر تمرین این تیم حاضر شدم و از صبا جدا شدم اما آنها حتى وقتى مرا در لیست مازاد گذاشتند حاضر نشدند رضایتنامه ام را بدهند.

من زیر حرف زور نمى روم كه بخواهم با این كارها در تیم بمانم. براى خودم متأسفم كه این كارها را كردم و براى آقایان هم متأسفم كه برایشان زحمت كشیدم و در این شرایط در طى یك سال من یك پولى هم به باشگاه دادم تا از این تیم جدا شدم!

عکس های عادل کلاه کج بازیکن سابق پرسپولیس و همسرش

پیوستن به پرسپولیس

عادل کلاه کج بعد از پوشیدن پیراهن پرسپولیس گفت: خیلی خوشحال هستم دوباره پیراهن پرسپولیس را مي پوشم. ما نیم فصل اول را فراموش می کنیم و امیدواریم نیم فصل دوم قهرمان لیگ برتر شویم.

وی در خصوص احتمال نیمکت نشینی او با توجه به هافبک های پرسپولیس گفت: نيمکت نشيني برای من اصلاً مهم نیست، مهم موفقیت تیم است من آمدم تا براي قهرماني پرسپوليس در نیم فصل دوم مفید باشم.

کلاه کج درخصوص سرمربی پرسپولیس هم اظهار داشت: در حال حاضر یحیی گل محمدی سرمربی تیم است و من خیلی خوشحالم که مورد توجه یحیی قرار گرفتم امیدوارم روزهای خوبی در ادامه لیگ با پرسپولیس داشته باشیم.

سوابق و تیم های عادل کلاه کج

 

دوران بازی در سپاهان

این هافبک فوتبال در سال ۹۱ به سپاهان پیوست و خیلی زود به دلایل مشکلاتی که داست از سپاهان جدا شد. او در خصوص مشکلات با سپاهان گفت: فعلاً نمی خواهم در این مورد صحبت کنم اما همین قدر مي گويم که فضا را در سپاهان مناسب ندیدم و مشکلاتی در آن جا پیدا کردم به همين دليل تصمیم گرفتم در نیم فصل دوم از این تیم جدا شوم تنها من با این تیم به مشکل برنخوردم تمام بازیکنانی که الان از این تیم جدا شدند با این تیم به مشکل بر خوردند.

عادل كلاه كج هافبك تیم فوتبال مس كرمان گفت: مشكل من فنى و انضباطى نبود و اگر بحث سلیقه مطرح است كه البته دایى حق هم دارد شاید اگر هم روزى من مربى بودم على دایى را در اوج در تیم ملى بازى نمى دادم!

رستوران عادل کلاه کج

این بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال اهواز به جز فوتبال، شغل دیگری نیز دارد و صاحب یک رستوران در اهواز است که معمولا چهره های هنری و ورزشی در آن رفت و آمد دارند.

رستوران عادل کلاه کج

حواشی اخیر

در فروردین ماه ۱۴۰۱ خبری مبنی بر کلاهبرداری عادل کلاه کج در رسانه ها منتشر شد و در دستور قضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز از هموطنان درخواست شده درصورت شناسایی یا داشتن اطلاعاتی از متهمان این پرونده به شعبه دوم بازپرسی این شهرستان مراجعه کنند که نام عادل کلاه کج هم در بین این افراد دیده می شود. اما این بازیکن ارتباط خود را با این پرونده قضایی و اخلال اقتصادی تکذیب کرد و گفت من هیچ ارتباطی با این پرونده ندارم

حواشی اخیر عادل کلاه کج

پیج اینستاگرام عادل کلاه کج

صفحه اینستاگرام وی را با نشانی

adelkolahkaj10 دنبال کنید

پیج اینستاگرام عادل کلاه کج

عکس های خانوادگی عادل کلاه کج

عکس های عادل کلاه کج بازیکن استقلال اهواز

 

نظرات