خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم آنها مرا دوست داشتند + عکس بازیگران

0

فیلم آنها مرا دوست داشتند یکی از فیلم های جذاب محمدرضا رحمانی است که این کارگردان و تهیه کننده برجسته برای این فیلم از بازیگرانی همچون بهاره افشاری، امیرحسین آرمان و امیر جعفری استفاده کرد است. برای فهمیدن خلاصه داستان فیلم آنها مرا دوست داشتند با ما همراه باشید.

داستان فیلم آنها مرا دوست داشتند

خلاصه داستان فیلم آنها مرا دوست داشتند

در خلاصه داستان «آنها مرا دوست داشتند» که مضمونی اجتماعی دارد آمده است: «با بعضی‌ها می‌شه ساعت‌ها در مورد چیزهای خیلی کوچیک حرف زد و خسته نشد، حتی درباره برگ‌های پوسیده زیر پاهامون…»

بیوگرافی بازیگران

بازیگران این فیلم سینمایی، حضور بهاره افشاری، امیرحسین آرمان و امیر جعفری قطعی شده است و ظرف چند روز آینده چند بازیگر مطرح دیگر نیز به پروژه اضافه خواهند شد. قرار است برای سایر نقش‌های این فیلم از چند چهره جدید نیز استفاده شود.
اسامی سایر بازیگران و عوامل قطعی به زودی رسانه‌ای خواهد شد.

بیوگرافی بهاره افشاری

داستان فیلم آنها مرا دوست داشتند

بهاره افشاری متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود سمنان ، بازیگر و کارگردان می باشد

فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی و دیپلمه بازیگری است که از کار مونتاژ شروع کرد و در کار بازیگری درخشید و حالا در کارگردانی هم صاحب تجربه است

بیوگرافی امیرحسین آرمان

داستان فیلم آنها مرا دوست داشتند

امیرحسین آرمان متولد ۱۴ آبان ۱۳۶۱ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون میباشد.

او در ابتدای راه بازیگری اش با انتخاب های درست مسیر خوبی را برای رسیدن به قله های موفقیت پیش گرفته است. او تا کنون با بازی در فیلم های “ازدواج به سبک ایرانی””هدف اصلی””صد سال به این سالها” “امشب شب مهتابه” “برف روی شیروانب داغ” “بیداری رویاها” “روز هفتم” وسریال “کلاه پهلوی”و”سرزمین کهن” استعداد های فراوانی را از خود نشان داده است.

بیوگرافی امیر جعفری

داستان فیلم آنها مرا دوست داشتند

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۰ شهریورماه ۱۳۵۳ در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد.

این هنرمند کشورمان که اصالتا ترک زنجان است در خانواده ای پرجمعیت متولد شد و ۷ خواهر و ۳ برادر دارد و خودش فرزند نهم خانواده است.

سایر عوامل

داستان فیلم آنها مرا دوست داشتند

فیلم، آنها مرا دوست داشتند عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رحمانی است که در حال حاضر آخرین مراحل پیش تولید را پشت سر می‌گذارد.
محمدرضا رحمانی نخستین تجربه سینمایی خود را به تهیه کنندگی کیانوش عیاری ساخت و پس از آن فیلم سینمایی دل خون را نویسندگی و کارگردانی کرد، که توانست نظر منتقدان و رسانه‌ها را به خود جلب کند. رحمانی فعالیت‌های هنری خود را از ۱۴ سالگی شروع کرد. او نشان طلا از جشنواره ملل (ابنزه) اتریش و همچنین مدال نقره از یونیکا (اتحادیه جهانی فیلمسازان کوتاه) را در سال ۲۰۰۰ برای فیلم کوتاه عروسک به دست آورد و همچنین فیلم سینمایی دل خون او را کاندیدای بهترین کارگردانی و دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول و دوم از جشنواره بیست و هفتم فجر نموده است.

نظرات