دانلود کامل سریال تمام رخ قسمت ۲۵ بیست و پنجم (قسمت ۲۵ تمام‌رخ) از تلوبیون

0

دانلود کامل قسمت بیست و پنجم ۲۵ سریال تمام‌رخ قسمت ۲۵ سریال تمام رخ با پخش زنده و انلاین از تلوبیون و شبکه سه تلویزیون سریال تمام رخ قسـمت ۲۵ در ادامه تماشا کنید که امشب چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۰:۳۰ از تلویزیون پخش میشود:

سریال تمام رخ قسـمت بیست و پنجم 25

دانلود کامل سریال تمام رخ قسمت ۲۵ بیست و پنجم (قسمت ۲۵ تمام‌رخ) از تلوبیون

لینک دانلود مستقیم و تماشای انلاین قسمت بیست و پنجم “سریال تمام‌رخ” از شبکه سه سیما در ساعت ۲۰:۳۰ پخش میشود، فیلم کامل تا ساعاتی دیگر بارگذاری میشود:

شما میتوانید پخش انلاین و همچنین تکرار سریال تمام رخ قسمت بیست و پنجم ۲۵ را در تلوبیون و آپارات و شبکه ۳ ببینید:

سریال تلویزیونی تمام رخ در ۳۰قسمت، هرشب ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به جز روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه سوم سیما آغاز شده است.

سریال معمایی امنیتی تمام رخ که پخش آن از چند روز پیش آغاز شده و بسیار پربیننده شده و توانسته متفاوت از سایر سریالهای امنیتی در چند وقت اخیر باشد و مخاطبان را پای گیرنده میخکوب کند. بازیگران کهنه کار و با سابقه ای چون نگین صدق گویا بازیگر نقش فریبا و بهزاد خداویسی بازیگر نقش پیمان و معصومه بافنده بازیگر نقش لیلی همسر مسعود توانسته تا حدی مخاطبان را به بازی خود جلب کند. این سریال تلویزیونی که حالا به قسمت ۲۳ رسیده شاهد سکانس های حساس و هیجان انگیزی هستیم.

دراین فیلم بهزاد خداویسی، ویدا جوان، مهدی سلوکی، نگین صدق‌ گویا و رحیم نوروزی از جملۀ بازیگرانی هستند که حضورشان به وضوح روی کیفیت سریال تاثیرگذار بوده است. خداویسی علاقۀ خام و ساده‌ لوحانه‌اش به دختر خارجی و خستگی و دلزدگی از زندگی خانوادگی خودش را خیلی خوب و باورپذیر در لحن کلام و حالت چهره‌اش به مخاطب منتقل می‌کند

این کار در ادامه سلسله آثاری است که برادران معظمی در چند سال گذشته روی آنتن برده‌اند. آخرین ساخته این حوزه نیز سریال «سرجوخه» نام داشت که با استقبال نسبی مخاطبان مواجه شد. در «تمام‌رخ» محمود معظمی در ادامه راه برادرش به موضوعی امنیتی ورود کرده، هرچند این امر با بستری خانوادگی رخ می‌دهد. در ادامه این مطلب نقدی اجمالی از «تمام‌رخ» خواهیم داشت.

تهیه کننده اجرایی «تمام رخ» درباره ساختار سریال و برنامه ریزی این پروژه عنوان کرد:گروه ما به مدیریت و هدایت آقای ابوالفضل صفری در این روند، کارنامه خوب و ارزشمندی به جای گذاشته، یعنی چندین اثر در این ژانر تولید کرده و نهایتاً آخرین اثر «تمام رخ» است. گروهی مجرب است که حجم زیادی از تجربه و اتفاقات این چنینی تولیدی را قبلاً آزموده باشد، همیشه بخش زیادی از مسائل کار با تجربه حل می‌شود. شرایط سختی برای تولید این آثار وجود دارد که گروه در این زمینه تجربه کافی را دارد.

صفری درباره تعداد بازیگران گفت: بالغ بر ۲۰۰ بازیگر فرعی و اصلی در این کار حضور دارند که بیش از ۲۰ بازیگر خارجی به فراخور نقش‌ها دعوت به کار شده اند و در قصه حضور دارند، الباقی هم ترکیبی از بازیگران چهره و با معرفی چهره‌های جدید و بازیگران تئاتری است، امیدوارم که کار برای بینندگان رضایت بخش بوده باشد.

نظرات