خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال مسافران شهر + عکس و اسامی بازیگران

0

سریال مسافران شهر یکی از سریال های جدید مناسبتی ماه رمضان ۱۴۰۱ است و از شبکه ۵ سیما پخش می شود. این سریال جذاب با نقش آفرینی بازیگرانی همچون حمیدرضا محمدی، شهرام قائدی، ویدا جوان و … بر روی آنتن می رود.

هم‌زمان با مراحل تولید اپیزودهای پایانی سریال رمضانی مسافران شهر یک بازیگر دیگر به جمع بازیگران این سریال پیوست.

فرهاد آئیش در اپیزود پایانی سریال «مسافران شهر» با عنوان «خسیس» مقابل دوربین قرار گرفت.

این اپیزود از سریال رمضانی شبکه پنجم سیما، به تهیه کنندگی پرویز امیری و کارگردانی سیروس حسن پور، در شب‌های پایانی ماه رمضان، ساعت ۱۹ از شبکه پنجم سیما پخش خواهد شد. تکرار این سریال نیز ساعت ۲۳ روز بعد خواهد بود.مجموعه مسافران شهر یک سریال تلویزیونی مناسبتی تازه شبکه ۵ سیما می باشد، که با سعی وکوشش گروهی از هنرمندان مطرح شده‌ی سینما و تلویزیون تولید شده است.

در ادامه تصمیم به معرفی همه‌ی هنرمندان و همچنین خلاصه داستان این مجموعه را داریم.با ما همراه باشید.

سریال مسافران شهر

خلاصه داستان سریال مسافران شهر

سریال مسافران شهر که در ماه رمضان ۱۴۰۱ از قاب شبکه پنج تماشایی می شود، مضامین مذهبی، انقلابی و حتی دفاع مقدس دارد. بخشی از آن داستان یک تاکسی اینترنتی باشد و قصه هایی که راننده این تاکسی در پیرامون خود تجربه می کند.

این سریال تلویزیونی به تهیه کنندگی پرویز امیری و کارگردانی سیروس حسن پور، پیشتر با عنوان «ساعت یازده» شناخته می شد. داستان‌ های «مسافران شهر» که در قالبی مبتنی بر فلاش بک روایت می‌شود، درباره موضوعات رمضانی است و اتفاقات آن در حد فاصل ماه رمضان و عید سعید فطر ر قم می‌ خورد.

بیوگرافی بازیگران سریال مسافران شهر

فرهاد آئیش به «مسافران شهر» پیوست

هم‌زمان با مراحل تولید اپیزودهای پایانی سریال رمضانی مسافران شهر یک بازیگر دیگر به جمع بازیگران این سریال پیوست.

فرهاد آئیش در اپیزود پایانی سریال «مسافران شهر» با عنوان «خسیس» مقابل دوربین قرار گرفت.

این اپیزود از سریال رمضانی شبکه پنجم سیما، به تهیه کنندگی پرویز امیری و کارگردانی سیروس حسن پور، در شب‌های پایانی ماه رمضان، ساعت ۱۹ از شبکه پنجم سیما پخش خواهد شد. تکرار این سریال نیز ساعت ۲۳ روز بعد خواهد بود.

از جمله بازیگران این سریال: حمیدرضا محمدی ، شهرام قائدی ، ویدا جوان ، حبیب دهقان نسب ، آشا محرابی ، زهره نعیمی ، شهرزاد کمال زاده ، اسماعیل محرابی ، نیلوفر شهیدی ، نسرین بابایی ، پوراندخت مهیمن ، رسول نجفیان ، خیام وقار ، حسین عابدینی ، حامد احمدجو و …

بیوگرافی حمیدرضا محمدی

سریال مسافران شهر

حمیدرضا محمدی متولد ۳۰ مهر ۱۳۶۵ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی و تدوین فیلم می باشد که با تئاتر شروع کرد و در سریال «مینو» به شهرت رسید و حالا در سریال «سرجوخه» حضور دارد.

بیوگرافی شهرام قائدی

سریال مسافران شهر

نام اصلی اش ابراهیم و فرزند آخر خانواده است، تحصیلاتش را تا دیپلم بیشتر ادامه نداده، او متاهل است و زندگی جالبی دارد، ورزش حرفه ای رو همیشه دنبال میکند.
“شهرام قائدی” درشهرستان قیروکارزین ۱۷۵ کیلومتری جنوب شیراز و در استان فارس به دنیا آمد، از سال ۶۹، ۷۰ به تهران آمد. اولین کار تصویری تلویزیونی اش «خودروی پلاک ۱۱» بود و پس از آن در سریال «بازگشت پرستوها» بازی کرد. قائدی اعتقاد دارد، بازیگری اش از زیرصفر شروع شده، نه از صفر…او می گوید:بازیگری، مهم ترین دغدغه زندگی من است، شاید بدون بازیگری هیچ چیزی برایم قشنگ نباشد.

 بیوگرافی ویدا جوان

سریال مسافران شهر

ویدا جوان متولد ۳۱ مرداد ۱۳۶۵ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابدار می باشد که در ۲۶ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا کار طراحی لباس می کند و در عرصه فتو مدلینگ نیز حضور دارد.

سیروس حسن‌پور کارگردان مسافران شهر

سریال مسافران شهر

سیروس حسن پور متولد ۱۳۴۱ تهران، فارغ التحصیل از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی است. وی فعالیت سینمایی را سال ۱۳۴۹ با بازی در فیلم «عمو سیبیلو» به کارگردانی بهرام بیضایی آغاز کرده است.

از جمله کارهای وی می توان به: بیا تا گل برافشانیم، رضایت نامه، کلاس اول، غاز مهاجر، تجربه، در سمت کارگردان و تهیه کننده اشاره کرد.

 

نظرات