اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ۲۸۸۸ با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

بیوگرافی و عکس های تمامی بازیگران فیلم ۲۸۸۸ و بیوگرافی نقش های بازیگران در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان در این فیلم سینمایی از مجله حرف تازه میخوانید. فیلم ۲۸۸۸، فیلم ایرانی به کارگردانی کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری و تهیه کنندگی کیوان علیمحمدی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر درام، اجتماعی و تاریخی ساخته شده است. این فیلم سینمایی که محصول سال ۱۴۰۰ است، حالا قرار است در چهلمین جشنواره فجر ۱۴۰۰ بر روی پرده های سینما برود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم 2888 با نقش + داستان کامل و تصاویر

 

خلاصه داستان

فیلم “۲۸۸۸” روایتگر روزهای ابتدایی جنگ های ایران و عراق تا سال‌های پایانی آن است. بیژن افسر کنترل شکاری در اتاق تاریک عملیات، در انتظار بازگشت عباس دوران و محمود اسکندری دو خلبان هواپیماهای اف ۴ است که برای حمله و بمباران به بغداد حمله کرده‌اند.

خلاصه داستان فیلم 2888

احتمال بازگشت هواپیماها پنج درصد پیش‌بینی شده و برای لو نرفتن عملیات بیژن باید سکوت رادیویی را حفظ کند. علی محمدی، کارگردان این فیلم، بیش از این فیلمهایی چون شهر قصه، گیلدا، ارغوان، شبانه‌روز و شبانه در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم ۲۸۸۸ به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم 2888 به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری، تهیه کنندگی کیوان علیمحمدی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی چهره‌پرداز: کامران خلج، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، تدوین: سیاوش پورخلیلی، صدابردار: منصور شهبازی، مهراد ابوالقاسمی، صداگذار: نعیم مسچیان، موسیقی: سامان احتشامی، جلوه‌های میدانی: آرش آقابیگ، جلوه‌‌های بصری: کامران سحرخیز، امیر سحرخیز.

نظرات