گلچینی از زیباترین مدل زیورآلات مرواریدی ۲۰۲۲ زنانه و دخترانه

0

“ مدل زیورآلات مرواریدی ۲۰۲۲ “، مروارید ها همواره مورد علاقه ی بازیگران بسیار مشهور هالیوودی مانند آدری هیپورن و حتی افراد خانواده سلطنتی مانند دایانا، پرنسس ولز در انگلستان، بوده اند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل زیورآلات مرواریدی ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. ممکن است شما بسیار خوش شانس بوده و زیورآلاتی از مروارید های اصل داشته باشید. این جواهرات با هر لباسی زیبا خواهند بود.

مدل زیورآلات مرواریدی ۲۰۲۲ جدید

با گذشت زمان مروارید ها راه خود را در طراحی جواهرات و لباس ها باز کردند. گابریل کوکو شانل، استفاده از مروارید را به بخش مهمی از طراحی های این خانه مد تبدیل کرد. او همواره رشته های زیادی از مروارید را بر تن می کرد. گردنبند مروارید را می توانیدبا تی شرت های یقه گرد و ساده به همراه شلوار های جین و یا لباس های رسمی تر خود پوشیده و به سادگی بدرخشید.

مدل زیورآلات مرواریدی خاص و زیبا ۱۴۰۰

گردنبند مرواریدی از انواع جواهرات کلاسیک و جذاب است که برای هر مجلسی مناسب می باشد همچنین این طرح گردنبند دارای درخشش و زیبایی خاصی است. گردنبندهای مروارید در انواع طرح های چوکر یا حلقه ای، گردبندها با طول ۴۰ تا ۵۰ سانت و گردنبندهای رشته ای موجود هستند. گردنبندهای مروارید به راحتی با سایر جواهرات ست نمی شوند و بهتر است شما به همراه آن ها از گوشواره میخی یا اشکی استفاده نمایید همچینن زیور آلاتی که دارای سنگ هستند نیز به راحتی با این طرح گردنبندها ست می شوند.

زیباترین مدل گردنبند مروارید

مدل گردنبند مروارید ریز

بورس گردنبند مروارید

خرید گردنبند مروارید

قیمت گردنبند مروارید

مدل سرویس مروارید ریز

قیمت گردنبند مروارید اصل

سرویس گردنبند مروارید

 

نظرات