جدیدترین مدل های دستبند طلای شیک زنانه و دخترانه ۲۰۲۲

0

دستبند طلای زنانه :  حتما می دانید دستبند طلا به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، یکی از پرطرفدارترین زیورآلات بین زنان و دختران است. به همین جهت ما مجموعه ایی از دستبند های شیک زنانه و دخترانه ۲۰۲۲ به همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

دستبند طلای زنانه

جدیدترین مدل های دستبند طلای شیک زنانه و دخترانه ۲۰۲۲

نکات مهم خرید دستبند طلا

نخستین نکته‌ی مهم در خرید دستبند این است که این نوع زیورآلات دست، همانند النگو یک حلقه‌ی بسته و نامنعطف نیست. اصلی‌ترین تفاوت دستبند با النگو در قابلیت باز و بسته شدن آن است. بنابراین باید به بست و قفل آن توجه داشت تا باز نشود و از دست نیفتد.

دستبند طلا

راهنمای خرید

اندازه دستبند نکته مهم دیگری است که به آن می‌پردازیم. اگر دستبند روی دست شما چفت شود و فضای آزاد نداشته باشد، روی جریان خون تأثیر می‌گذارد یا ممکن است روی پوست دست جا بیندازد. دستبند استاندارد و زیبا باید کمی روی دست لخت و آزاد باشد. اما این آزادی و لختی باید به صورتی باشد که دستبند بیش از حد آویزان نشود و یا از دست بیرون نیاید.

نواع دستبند طلا می‌تواند معیارهای سایزبندی را تا حدی تحت تأثیر قرار دهد. برای مثال دستبندهای زنجیری به خاطر ماهیتشان آزادی بیشتری به شما در تعیین سایز می‌دهند. در حالی‌که دستبندهای مدل تسبیحی باید سایزبندی دقیق‌تر باشد.

دستبند طلای زنانه شیک

دلایل اهمیت سایز دستبند :

اگر دستبند بیش از اندازه گشاد باشد، ممکن است خیلی راحت از دست شما دربیاید یا گم شود. اگر دستبند بیش از حد تنگ باشد و به دست شما بچسبد، ممکن است روی پوست دست شما رد باقی بگذارد یا حتی روی جریان خود اثر منفی داشته باشد. در هر دو صورت، یعنی چه دستبند گشاد و چه تنگ باشد، دیگر روی دستتان زیبا نخواهد بود. به این ترتیب اصلی‌ترین کارکردش را که زیباتر کردن دست شما است، از دست خواهد داد.

دستبند ظریف زنانه

انواع دستبند طلا در رنگ‌های مختلف :

زرد : این رنگ طبیعی و کلاسیک طلا است و محبوب‌ترین رنگ آن نیز محسوب می‌شود. معمولا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از طلای زرد استفاده کنند تا ارزش حقیقی آن مشخص باشد.
سفید : این رنگ ترکیبی از طلا با فلزاتی دیگر مثل نیکل، مس، روی و پالادیوم ساخته می‌شود.
صورتی (رزگلد) : ترکیب طلا با مس این رنگ را می‌دهد که بسیار خاص و زیبا است.
سبز : این رنگ با ترکیب طلا و نقره به دست می‌آید و در برخی طراحی‌ها از آن استفاده می‌شود.
سیاه : با استفاده از یک روکش از جنس روتنیوم به دست می‌آید.
طلای بنفش : از ترکیب طلا با آلومینیوم و ایندیوم به دست می‌آید.

مدل های دستبند طلا

انواع دستبندهای طلا بر اساس مدل :

دستبند زنجیری :  دستبندهای زنجیری در گروه مدل‌های ساده‌ی دستبند هستند. ساختار آن‌ها رنجیری و تشکیل‌شده از حلقه‌هایی است که می‌توانند از یک رنگ طلا یا رنگ‌های مختلف آن ساخته شده باشند. دستبندهای زنجیری که از ترکیب دو رنگ طلا ساخته می‌شوند، زیبایی بیشتری دارند.

دستبند النگویی : در راهنمای خرید دستبند طلا، از خاص‌ترین مدل‌های دستبند می‌توان به این مورد اشاره کرد. این مدل برخلاف بیشتر مدل‌های دستبند که خاصیتی انعطاف‌پذیر دارند و با لختی روی دست می‌افتند، ساختار غیرقابل انعطافی دارد.

انواع قفل دستبند طلا

انواع قفل دستبند طلا :

فل لابستر : این نوع قفل از قفل‌های رایج است که در دستبندها استفاده می‌شود. احتمالا قفل‌های مدل اشکی را در بسیاری از دستبندها دیده‌اید که با یک شستی در پشت آن باز و بسته می‌شود.
قفل آهنربایی : برخی از دستبندها قفل آهنربایی یا مگنتی استفاده می‌شود و دو طرف را به هم می‌چسباند.
قفل بشکه‌ای : قفل بشکه‌ای تشکیل شده از دو قطعه‌ی شبیه به هم است که با چرخاندن در هم پیچ می‌شوند.
قفل ضامن‌دار : این قفل تشکیل شده از یک دایره و یک قطعه‌ی T شکل است. دایره در قلاب Tشکل قفل می‌شود.
قفل  S: این قفل تشکیل شده از یک قلاب S شکل است. هر سر آن در یک طرف دستبند قرار می‌گیرد و این دو سر را به هم چفت می‌کند.

دستبند زنانه مدل النگویی

بهترین قفل دستبند زنانه

مدل های جدید دستبند طلای دخترانه

راهنمای خرید دستبند طلای زنانه

همراه ما باشید

نظرات