بیوگرافی رضا امیری زاده بازیکن فوتبال ساحلی +‌زندگی شخصی و عکس جدید

0

بیوگرافی رضا امیری زاده بازیکن فوتبال ساحلی +‌زندگی شخصی و عکس جدید

رضا امیری زاده بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران متولد ‎۱۳۷۶ در هرمزگان می باشد. گل قیچی برگردان رضا امیری در مسابقات جهانی فوتبال ساحلی در سال ۲۰۲۴ نامزد بهترین گل سال شد. امیری از سال ۱۴۰۱ به تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پیوسته و سابقه قهرمانی با تیم گلساپوش یزد را در کارنامه اش دارد. ادامه بیوگرافی رضا امیری زاده بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و همسرش همراه با عکس و سوابق و اینستاگرام وی می خوانید. با ما همراه باشید.

بیوگرافی رضا امیری زاده بازیکن فوتبال ساحلی +‌زندگی شخصی و عکس جدید

بیوگرافی و زندگینامه رضا امیری زاده و همسرش

رضا امیری زاده بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران متولد ‎۱۳۷۶ در هرمزگان می باشد. او هم‌اکنون در پست دفاع در تیم گلساپوش یزد و تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مشغول فعالیت است و با بازیکنانی چون حمید بهزادپور، مصطفی دهقانی، عباس رضایی، مهدی شیرمحمدی، علی میرشکاری، هادی فرهمند، سیدمهدی میرجلیلی هم تیمی است.

بیوگرافی و زندگینامه رضا امیری زاده و همسرش

سوابق ورزشی

رضا امیری‌زاده، ساحلی باز ایرانی فعالیت های ورزشی را ابتدا با والیبال ساحلی آغاز کرد. اما مدتی بعد وارد رشته فوتبال ساحلی شد. امیری زاده برای اولین با حضور در تیم شهرداری هرمزگان فعالیت حرفه ای خود را دنبال کرد تا اینکه با مهارت و درخشش در مسابقات کشوری نظر مدیران باشگاه گلساپوش یزد را به خود جلب کرد. امیری در سال ۱۳۹۸ به تیم مقاومت گلساپوش یزد پیوست و با همین تیم توانست قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شود.

رضا امیری زاده بازیکن فوتبال ساحلی کیست

فیلم گل قیچی برگردون رضا امیری‌ زاده به اسپانیا در جام جهانی فوتبال ساحلی امارات

رضا امیری‌زاده در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات گل زیبایی زد که نامزد بهترین گل سال شد.

گل رضا امیری زاده” مدافع ۲۳ ساله هرمزگانی به اسپانیا همه را انگشت به دهان گذاشت. در تاریخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲، در جریان بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی فوتبال ساحلی، رضا امیری با یک ضربه قیچی برگردان تماشایی، دروازه اسپانیا را باز کرد.

فیلم گل قیچی برگردون رضا امیری‌ زاده به اسپانیا

این گل که ششمین گل ایران در این بازی بود، به عنوان یکی از زیباترین گل‌های جام جهانی فوتبال ساحلی شناخته شد. امیری با این گل، نام خود را در تاریخ فوتبال ساحلی ایران ثبت کرد. این گل بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ایران و جهان داشت و بسیاری از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها به آن پرداختند.

نظرات