علت بستری شدن ناگهانی رامبد جوان در بیمارستان و آخرین وضعیت وی

0

رامبد جوان کرونا | علت بستری شدن ناگهانی رامبد جوان در بیمارستان و آخرین وضعیت

رامبد جوان کرونا گرفت و بر اثر شدت بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد بر اساس گزارش ها تست کرونای رامبد جوان و ۱۷ تن از عوامل برنامه خندوانه  مثبت اعلام شده بود آخرین وضعیت رامبد جوان بعد از ابتلا به کرونا را میخوانید

رامبد جوان کرونا | علت بستری شدن ناگهانی رامبد جوان در بیمارستان و آخرین وضعیت

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان شد و خندوانه در حال حاضر به دلیل ابتلای ۱۶ نفر از عواملش متوقف شده و پخش ادامه فصل هفتم آن به بعد از ماه محرم و صفر ۱۴۰۰ موکول شد.

تهیه کننده برنامه خندوانه سیدعلی احمدی درباره متوقف شدن فصل هفتم خندوانه در یادداشتی در صفحه اینستاگرامش نوشته است: «با وجود ابتلای هفده نفر از دوستان و همکاران‌مان و نیز بستری شدن رامبد جوان عزیز، تمام تلاش‌مان را کردیم تا شب‌های عید بزرگ و مهم غدیر کنار هم‌ باشیم اما متأسفانه با هیچ تدبیری مقدور نشد و این سه شب با تکرار برنامه‌های عید غدیر در فصل‌های گذشته خندوانه، همراهتان هستیم.

هنوز ۶ برنامه پایانی از فصل هفتم خندوانه باقی مانده بود که به دلیل ابتلا مجری و دو عروسک گردان این برنامه به کرونا و بستری شدن رامبد جوان این امکان فراهم نشد و در روزهای آتی شاهد پخش تکرار این برنامه از سال های قبل خواهیم بود و به این ترتیب با پایان فصل هفتم خندوانه، بعد از محرم و صفر شاهد پخش فصل جدید این برنامه خواهیم بود.

توقف برنامه خندوانه

سیدعلی احمدی در یادداشتی خطاب به مخاطبان «خندوانه» نوشت:

«سلام و ارادت

عیدتون مبارک!

امیدوارم سلامت باشید

امروز دقیقاً ۷ ماه است که بیش از ۱۵۰ نفر بروبچه‌های «خندوانه» و «حالا برعکس» در حال تولید این دو مجموعه تلویزیونی هستند.

از واکسن اختصاص یافته برای پروژه‌های در حال تصویربرداری تنها ۱۰ سهمیه به این دو پروژه تعلق گرفت که آن هم چهار نفر از عوامل اصلی راضی به تزریق آن نشده و زدن واکسن را موکول به بعد از همه عوامل کردند.

متأسفانه در روزهای اخیر ۱۷ نفر از عوامل این دو پروژه به کرونا مبتلا شده‌اند؛ چند بازیگر سریال، عروسک‌گردان‌های خندوانه و رامبد جوان!

امیدواریم با گذشت ایام دشوار ابتلا برای این عزیزان و رامبد عزیز بتوانیم شش برنامه انتهایی این فصل را با تدابیری روانه آنتن کنیم.

هم اکنون درحال برگزاری جلسات حضوری و آنلاین برای ایده‌پردازی این شش برنامه هستیم.

«خندوانه» دوست داشت مثل همیشه در این روزهای سخت کنار مردم عزیز خوزستان باشد و از همین‌جا مراتب هم‌دردی و تأسف عمیق‌مان را از حال این روزهای هموطنان عزیزمان در آن خطه شریف اعلام می‌کنیم.

حال عمومی همکاران عزیزم و رامبد جوان خوب است.

از همه شما مردم عزیز درخواست داریم با جدی گرفتن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با قطع زنجیره انتقال این ویروس ضمن حفظ سلامتی خود و عزیزانمان به کمک کادر درمان بشتابیم.»

انتهای پیام/

 

 

نظرات