ساعت و زمان دقیق پخش تکرار سریال شرم از شبکه ۳ کی هست؟

0

سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری جایگزین سریال ۰۲۱ جواد رضویان در شبکه یک از ۴ آذر ۹۹ شد که در ادامه ساعت و زمان دقیق پخش تکرار سریال شرم از تلویزیون و شبکه ۳ را در حرف تازه میخوانید.

ساعت و زمان دقیق پخش تکرار سریال شرم از تلویزیون کی هست؟ + عکس جدید

زمان پخش تکرار سریال شرم از شبکه ۳

سریال شرم از تاریخ ۴ آذر ۹۹ هر شب حوالی ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه ۳ سیما پخش می شود و تکرارش در ۳۰ دقیقه بامداد، ۹ و ۵۰ دقیقه صبح و ۱۴ و ۴۵ دقیقه روز بعد می باشد که میتوانید اگر موفق به دیدن قسمت جدید نشدید، به تماشا بنشینید.

اینستاگرام سریال شرم

داستان سریال شرم دو شخصیت محوری و اصلی دارد؛ اولین کاراکتر محوری “شرم” را ابوالفضل پورعرب ایفا می‌کند که در مقطع جدی داستان قرار دارد و نقش دوم و مهمِ “شرم” را فاطمه گودرزی بازی می‌کند. داستان، مثلت جوانی دارد که الهام طهموری، میلاد میرزایی و نیما نادری بازیگران آنند.

ابوالفضل پورعرب در سریال شرم

ساعت و زمان دقیق پخش تکرار سریال شرم از تلویزیون کی هست؟ + عکس جدید
‌‌
الهام طهموری یکی از بازیگران این سریال تلویزیونی است. او نقش دختر فاطمه گودرزی یا پوران داستان را ایفا می‌کند. سریال “شرم” بر اساس فیلمنامه‌ای از سعید فرهادی و با حضور بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی در نقش حسام ، نیما نادری و مرحوم سیروس گرجستانی به تولید رسیده است

الهام طهموری در سریال شرم

تیتراژ سریال شرم گرشا رضایی

تیتراژ این سریال را گرشا رضایی خوانده با ترانه ای از علی بحرینی و موزیک گرشا رضایی و تنظیم گرشا رضایی و پوریا احمدی می باشد.

این سریال بر اساس داستانی از سعید فرهادی به تهیه کنندگی امیرپوروزیری و کارگردانی احمد کاوری اردیبهشت ماه جلوی دوربین رفت و پنجشنبه‌ هفته گذشته در پردیس تئاتر خاوران تهران به پایان تصویربرداری رسید. تدوین و سایر مراحل فنی این سریال به طور همزمان آغاز شده و قسمت‌های ابتدایی نیز آماده پخش از شبکه سه سیما شده است.

گرشا رضایی خواننده آهنگ شرم

دانلود تیتراژ سریال شرم با صدای گرشا رضایی
‌‌
سریال شرم یک ملودرام اجتماعی است که با حضور بازیگرانی مانند ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی ، نیما نادری، مرحوم سیروس گرجستانی و سیاوش طهمورث جلوی دوربین سریال شرم رفت و قرار است به زودی روی شبکه سه سیما برود.

سیروس گرجستانی و فاطمه گودرزی در نقش پوران در سریال شرم

سیروس گرجستانی در سریال شرم

سیاوش طهمورث

سیاوش طهمورث

نسیم ادبی در سریال شرم

نسیم ادبی

نیما نادری و اردلان شجاع کاوه در سریال شرم

نیما نادری و اردلان شجاع کاوه

نظرات