تراس شیشه‌ای چه مزیتی دارد و چطور باید آن را بخریم؟

4

نصب یکی از بهترین مدل‌های تراس شیشه‌ای به سبب مزایای بسیار زیادی که دارد مطلوب بسیاری از افراد است. این شیشه‌ها روی هر تراسی قابل نصب هستند و می‌توانند در محیط‌های ادارای، تجاری، مسکونی و محیط بازرگانی بکار گرفته شوند. با توجه به ویژگی‌های متنوعی که این نوع تراس‌ها دارند و تنوع مدل‌های آن قبل از انتخاب و خرید باید شناخت کافی در مورد کاربردها و مزیت‌های آن به دست آورید که خرید بهتری داشته باشید. گاهی در فروشگاه یک مدل خاص تراش شیشه‌ای نظر شما را جلب می‌کند و می‌خواهید آن را در ساختمان خود نصب کنید اما سوال مهم آن است که آیا با فضای شما مطابقت کامل را دارد؟

تراس شیشه‌ای

خرید تراس شیشه‌ای چه مزیت‌هایی دارد؟

تراس شیشه‌ای عایق سرما و گرما است و هزینه‌های عمومی خانه را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. تراس فضای خانه را گسترده‌تر می‌کند و بخشی که قبلا کمتر استفاده می‌شد را به فضای خانه اضافه می‌کند. آلودگی صوتی با نصب تراس شیشه‌ای کاهش یافته و سرو صدای محیط خارجی کمتر به داخل خانه نفوذ می‌کند. همچنین حریم خصوصی شما بیشتر حفظ شده و صدای داخل منزل کمتر در خارج از ساختمان  پخش می‌شود. با نصب تراس شیشه‌ای در تمام چهار فصل می‌توانید از این فضا استفاده کنید. تراش شیشه‌ای کاربری این محیط را بالا برده و می‌توان از آن به منظورهای مختلفی استفاده کرد. نظافت و شست و شوی تراس شیشه‌ای بسیار راحت است و به دلیل جلوگیری از نفوذ گرد و غبار یا خاک شما کمتر از گذشته به تمیز کردن تراس نیاز پیدا خواهید کرد. ایمنی محیط تراس شیشه‌ای بسیار بالا است و دیگر نباید نگران سقوط اشیای داخل بالکن به خارج و زمین باشید. مقاومت شیشه‌های تراس بسیار بالا هستند و در مقابل باد، طوفان و باراش باران نفوذ ناپذیرند.

در تراس شیشه‌ای می‌توانید از دوستان خود پذیرایی کنید یا این محیط را برای انجام کارهای مختلف مثل ورزش، مطالعه، استراحت و تفریح بکار گیرید.

بیشتر بدانید: معرفی انواع تراس شیشه‌ای کاربرد آن

در محیط تراس شیشه‌ای می‌توان انواع گل و گیاه را پروش داد همچنین به ساکنین ساختمان اجازه می‌دهد در ساعات روز بیشترین استفاده را از نور طبیعی ببرند. تراس شیشه‌ای می‌تواند متحرک باشد به این ترتیب در ساعت‌های مختلف روز می‌توانید آن را کنار بزنید و از هوای محیط به صورت مستقیم استفاده کنید. امکان بهره بردن از فضای بیرونی ساختمان و دیدن مناظر خارجی خانه در تراس شیشه‌ای بسیار زیاد است. در گذشته بخش عمده‌ای از فضای تراس را نرده، سنگ، چوب و مصالح ساختمانی می‌گرفتند که استفاده از زیبایی‌های مناظر خارج ساختمان را غیر ممکن می‌کرد. تراس شیشه‌ای را می‌توان در تمامی نقاط ایران مورد استفاده قرار داد به شرط آنکه مدل مناسب با نیاز خود را انتخاب کنید و آن را از برندهای معتبر بخرید.

تراس شیشه‌ای

هر تراس شیشه‌ای مناسب کدام نوع از ساختمان‌ها است؟

زیبایی و کیفیت در انتخاب تراس شیشه‌ای اهمیت بسیار زیادی دارد بعد از آن باید به کیفیت شیشه‌های انتخابی خود هم دقت کنید. برخی شیشه‌ها ضخامت لازم برای بکارگیری در این فضا را ندارند، برخی یراق آلات بکارگرفته شده در ساخت تراس شیشه‌ای هم کیفیت لازم را ندارند بنابراین بهتر است به سراغ برندهای شناخته شده که کیفیت آن‌ها از قبل تایید شدند و مردم به آن‌ها اعتماد دارند بروید.

بیشتر بدانید: مزایای نصب تراس شیشه ای در آپارتمان

دریافت هزینه مناسب هم چیز دیگری است که باید مد نظر قرار گرفته شود. نصب و تولید شیشه و یراق آلات گاهی هزینه زیادی دارد، با تحقیق و جستجو می‌توانید بهترین قیمت را برای خرید و نصب تراس شیشه‌ای دلخواه خود به دست آورید. نوع شیشه بالکن بسیار مهم است و هزینه هر کدام متفاوت خواهد بود هنگام انتخاب این مورد را در نظر بگیرید. متراژ تراس هم در تصمیم گیری تاثیر زیادی دارد. تراس‌های بزرگ‌تر به شیشه بیشتری نیاز دارند و قطعا هزینه نصب و راه اندازی بالاتری خواهند داشت. بهترین راهکار این است که بر مبنای بودجه‌ای که دارید و کاربری‌ای که برای تراس شیشه‌ای در نظر گرفتید بهترین را برای خود انتخاب کنید.

نسخه واحدی برای همه وجود ندارد و این شما هستید که باید انتخاب کنید، قبل از هر چیز بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید و مشورت کنید به این ترتیب اطمینان حاصل خواهید کرد که ایمنی و کیفیت بالای مواد اولیه در انتخاب نوع تراس شیشه‌ای شما در نظر گرفته شده است.

نحوه ثبت سفارش تـراس شیشه‌ای به چه شکل است؟

نحوه ثبت سفارش خرید تـراس شیشه‌ای در شرکت‌های مختلف متفاوت است، در اینجا به برخی از مراحلی که اغلب افراد باید طی کنند اشاره می‌کنیم. قبل از هر چیز باید اطلاعات خود را در مورد انواع تـراس شیشه‌ای بالا ببرید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. بعد از اینکه تصمیم نهایی را گرفتید می‌توانید از چند شرکت در مورد قیمت نوع تراس شیشه‌ای مد نظر خود استعلام کنید. در نهایت اطلاعات خود را کنار هم بگذارید و بهترین شرکت را از نظر قیمت و کیفیت خدمات برای خود انتخاب کنید. اغلب برندهای ارائه دهنده تـراس شیشه‌ای خدمات مشاوره رایگان به مشتریان ارائه می‌دهند حتما از این امکان استفاده کنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. بعد از این نوبت ثبت سفارش و عقد قرارداد می‌رسد. اغلب شرکت‌ها قراردادی را با مشتری می‌بندند و مبلغی بابت پیش پرداخت دریافت می‌کنند تا کار طراحی، ساخت و نصب تـراس شیشه‌ای شما را آغاز کنند. پس از آماده شدن تـراس شیشه‌ای نوبت نصب آن فرا می‌رسد در این مرحله باید هزینه کامل تراس را پرداخت کنید. شرکت خوب نصب و ساخت تـراس شیشه‌ای باید در هر ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات شما باشد و هر ابهامی که در مورد نحوه ثبت سفارش، خرید و پرداخت پول دارید را برطرف کند.

هر شرکتی در محدود خاصی از ایران به خدمت دهی مشغول است، سعی کنید به سراغ برندی بروید که بیشتری و گسترده‌ترین خدمات پس از فروش را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و در محل زندگی شما خدمات کاملی را به افراد ارائه می‌کند.

زمان تحویل تـراس شیشه‌ای مهم است، بهتر خواهد بود که زمان تحویل نهایی پروژه در قرارداد ثبت شود و جریمه‌ای بابت تاخیر و دیرکرد تحویل پروژه در نظر گرفته شود.

شرکت‌های معتبر و باسابقه همگی به تعهدات خود پایبند هستند این بند قرارداد تنها برای محکم‌کاری ثبت می‌شود تا شما با اطمینان خاطر بیشتری قرارداد خود را ثبت کنید.

4 دیدگاه در “تراس شیشه‌ای چه مزیتی دارد و چطور باید آن را بخریم؟

  1. راهکار الکترونیک سهند گفت:

    ۸ عنصر کلیدی طراحی سایت

  2. راهکار الکترونیک سهند گفت:

    ۸ عنصر کلیدی طراحی سایت
    برای خواندن ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید

  3. خسروصنعت گفت:

    خدمات قالبسازی برش در تبریز

  4. مراحل کار و طراحی چگونه است ؟ گفت:

    مراحل کار و طراحی چگونه است ؟

    بعد از تماس شما ، اطلاعات شما برای خرید دامنه و هاست دریافت شده و هاست و دامنه بنام شما خریداری شده و تنظیمات لازم صورت می گیرد .

    سپس طراحی سایت انجام می گردد و محتوای سایت در صورت در خواست شما کامل می گردد .در صورت درخواست سایت اختصاصی سایت و الگوی مورد نظر شما دریافت شده و مطابق سلیقه و الگوی معرفی شده سایت طراحی و محتوای مورد نظر درج می گردد .

نظرات