بیوگرافی و عکس های اینستاگرام مینو آذرمگین بازیگر سریال احضار + خانواده

1

“مینو آذرمگین”، بازیگر تازه کار و جوان سینما، تئاتر و تلویزیون است, «مینو آزرمگین» که بیشتر در تئاتر فعالیت دارد، حالا به تازگی در سریال احضار در ماه رمضان ۱۴۰۰ بازی کرده است. در ادامه بیوگرافی «مینو آذرمگین» و همسرش + اینستاگرام و سوابق هنری و زندگینامه و فیلم شناسی و عکس های جدید و شخصی و خانوادگی و وضعیت ازدواج و پیج اصلی اینستاگرامش را در این صفحه مشاهده خواهید کرد.

بیوگرافی «مینو آذرمگین» و همسرش با عکس +زندگینامه و فیلم شناسی

بیوگرافی مینو آذرمگین بازیگر

مینو آذرمگین، متولد مهر ماه دهه ۷۰ و دختر دهه هفتادی پاییزی است، او بازیگر تئاتر و تلویزیون است که به تازگی در سریال احضار علیرضا افخمی جلوی دوربین رفته و مخاطبان او در شبه های ماه رمضان ۱۴۰۰ در نقش زهره می بینند. سوابق هنری این بازیگر را بخوانید.

بیوگرافی «مینو آذرمگین» و همسرش با عکس +زندگینامه

خانواده و زندگی شخصی

در خانواده کم جمعیت به دنیا امده و یک خواهر و یک برادر دارد و عکسی از پدر و مادرش و خواهرش و دوران کودکی خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

بیوگرافی و عکس های اینستاگرام مینو آذرمگین بازیگر سریال احضار + خانواده

وضعیت ازدواج و همسر مینو آذرمگین

این بازیگر جوان هنوز ازدواج نکرده و همسری ندارد. البته اطلاعات کی از او موجود است و تاکنون اطلاعات تکمیلی از وی منتشر نشده است.

سوابق بازیگری مینو آزرمگین

مینو آزرمگین کار هنری را با تئاتر شروع کرده و در نمایش آنا با بازیگران مطرح و برجسته ای چون پانته آ پناهی ها و صابر ابر ، الهام کردا و …. همکاری داشته است.

او همچنین در نمایش تئاتر، نمایشی كه در ستایش تئاتر كاری از پانته‌آ پناهی‌ها، الهام کردا و صابر ابر با تهیه کنندگی موسسه فرهنگی‌هنری «اینجا میان شهر» اجرایی بسیار زییایی به نمایش گذاشت.

بیوگرافی «مینو آذرمگین» و همسرش با عکس +اینستاگرام و سوابق هنری

بازی در سریال احضار

بعد از تجربه بازی در چند نمایش و همکاری با بازیگران سرشناس در نهایت در سال ۹۹ برای بازی در سریال دعوت نحس با نام فعلی احضار به کاررگدانی علیرضا افخمی دعوت شد و یکی از بازیگران کلیدی و مهم سریال در کنار آدرینا صادقی و نازنین هاشمی و دینا هاشمی می باشد که در اتفاقات و وقایع هیجان انگیزی و ترسناکی برایشان رخ میدهد.

عکس های شخصی مینو آزرمگین

پیج اصلی اینستاگرام مینو آذرمگین

صفحه شخصی این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی minooazarmgin ددسترس عموم قرار دارد که میتوانید با فالو کردن او دنبال کنید و تصاویر بیشتر و با کارهای هنری او اشنا شوید. البته وی فعالیت کمی در فضای مجازی دارد و تعداد کمی عکس خانوادگی از خواهر و برادرش و پدر و مادرش در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است.

بیوگرافی مینو آذرمگین بازیگر و همسرش +اینستاگرام و خاناوده

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های اینستاگرام مینو آذرمگین بازیگر سریال احضار + خانواده

  1. Setayesh گفت:

    این بازیگر عالیه

نظرات