بیوگرافی و عکس های اینستاگرام جولیا پانلی بازیگر نقش لوسیا در سریال گیسو

0

بیوگرافی جولیا پانلی و همسرش از بازیگری و مدلینگ در ایتالیا تا بازی در سریال گیسو منوچهر هادی در ایران و خانواده و فیلم شناسی و پیج اصلی اینستاگرام «جولیا پانلی» و سوابق و فیلم و سریال و عکس های شخصی به همراه زندگی شخصی و بازیگری وی را بخوانید.

بیوگرافی و عکس های اینستاگرام «جولیا پانلی بازیگر» و همسرش + خانواده و فیلم شناسی

بیوگرافی جولیا پانلی بازیگر ایتالیایی

حرف تازهجولیا پانلی بازیگر ایتالیایی ،(Jolia Paneli) متولد ۱۵ جولای سال ۱۹۹۴ برابر با ۲۴ تیر سال ۷۳ در رم ایتالیا، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر اهل کشور ایتالیا می باشد.
او هم اکنون در سریال گیسو در نقش لوسیا دختر افرا با بازی بهاره رهنما می باشد.

سوابق بازیگری

درباره سوابق بازیگری این هنرمند در ایتالیا اطلاعاتی در دست نیست، اما او بازیگری را بطور حرفه ای در ایران در کلاس های بازیگری سعید روستایی در کارگاه آوا گذرانده و سپس وارد حرفه سینما شده است. او اولین تجربه بازیگری را با حضور در سریال گیسو در نقش لوسیا انجام داد که بسیار بازی روان و خوب با توجه به زبان فارسی کشورمان به نمایش گذاشت.

بیوگرافی و عکس های اینستاگرام جولیا پانلی بازیگر نقش لوسیا در سریال گیسو

همسر جولیا پانلی کیست

وی مجرد بوده و ازدواج نکرده است و از روابط دیگر عاشقانه او اطلاعی در دست نیست

جدیدترین فیلم ها و سریال های این چهره

جولیا در جدیدترین آثار بازیگری خود در سال ۹۹ در سریال گیسو با نام قبلی عاشقانه ۲ در نقش لوسیا دختر افرا با بازی بهاره رهنما را که از بازیگران سریال گیسو هست را بازی میکند که در نقش فرعی اما مهم حضور دارد.

اینستاگرام جولیا پانلی بازیگر سریال گیسو

ماجرای معرفی توسط محمدرضا گلزار

در برخی خبرها در فضای مجازی گفته شد که معرف او به عوامل سریال گیسو ، محمدرضا گلزار بوده که این بعدا این خبر تکذیب شد و این بازیگر ایتالیایی هیچ گونه آشنایی قبلی با گلزار ندارد.

گفتنی است که بعد از اتمام سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی ، او بعد از حواشی زیاد، اقدام به ساخت عاشقانه ۲ کرد که بعدا به گیسو تغییر نام داد.
این سریال از اسفند ۹۹ در شبکه خانگی توزیع شد و تاکنون چتد قسمت آن پخش شده است که البته با انتقادات زیادی از سوی کاربران مواجه شد

عکس شخصی و بیوگرافی بازیگر نقش لوسیا در سریال گیسو

جولیا پانلی در این سریال در کنار بازیگران شاخص و مطرحی چون: رضا گلزار ، هومن سیدی در نقش پیمان ، ساره بیات ، حسین یاری در نقش رضا و هانیه توسلی و بهاره رهنما در نقش افرا، سانیا سالاری در نقش نازی  … باری کرده است

همانطور که میدانید مهناز افشار به دلیل حواشی مهاجرت از ایران در این سریال حضور دارد. او نقش گیسو را که نقش اول زن را بر عهده داشت و جایگزینی برای او در سریال انتخاب نشده و صرفا هاتیه توسلی نقش خواهر گیسو را بازی میکند.

پیج اصلی اینستاگرام جولیا پانلی

این بازیگر ایتالیایی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی
juliapagnanelli پیج دارد و میتوانید تصاویر شخصی و خانوادگی وی را بیشتر ببینید.

بهاره رهنما با انتشار سلفی با جولیاپانلی در پشت صحنه گیسو ، از بازیگر خارجی رونمایی کرد

 

نظرات