سریال گیسو (فصل دوم سریال عاشقانه) : خلاصه داستان، معرفی بازیگران و عوامل

0

سریال گیسو فصل دوم سریال عاشقانه است که در سال ۹۵ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. این سومین کار منوچهر هادی برای شبکه نمایش خانگی است. وی پیش از این سریال عاشقانه و سریال دل را برای شبکه نمایش خانگی تولید کرده است. گیسو۱۳ اسفند ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. این سریال که در ادامه فصل اول سریال عاشقانه است، داستان سه دوست با نام های پیمان، رضا و سهیل را روایت میکند که چالش های خاص خود را دارند.

گیسو و تفاوت های ساختاری و فنی با سریال عاشقانه

در فصل جدید این سریال که به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شده است شاهد تغییراتی در بازیگران اصلی سریال هستیم که مهمترین آنها حذف پانته آ بهرام و مهناز افشار است. پانته آ بهرام به دلیل مشکلی که با تهیه کننده سریال دلدادگان داشت، برای ضبط قسمت های پایانی این سریال سر صحنه حاضر نشد و به همین دلیل با منوچهر هادی کارگردان این سریال اختلافاتی پیدا کرده و کاراکتر ریحانه نیز که همسر رضا (شخصیت اصلی داستان) بود در قسمت اول از سریال گیسو حذف شد و به دلیل سرطان فوت کرد. همچنین مهناز افشار در این سریال نقش گیسو را داشت ولی به دلیل مشکلاتی که به لحاظ سیاسی برای ایشان به وجود آمد و اخیرا نیز در بک شبکه ماهواره ای فعالیت خود را آغاز کرده است. امکان حضور در ایران و بازی در این سریال را نداشت و بنظر میرسد در قسمت اول از سریال گیسو شاهد قتل کاراکتر گیسو نیز باشیم.

خلاصه داستان سریال گیسو

در خلاصه داستان این سریال آمده است: رضا (حسین یاری) در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل (محمدرضا گلزار) و پیمان (هومن سیدی) نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …

گیسو

علاوه بر موارد ذکر شده چندین بازیگر جدید نیز به جمع بازیگران سریال گیسو افزوده شده اند که از این بین میتوان به هانیه توسلی، سانیا سالاری و بهاره رهنما و جولیا پانلی بازیگر ایتالیایی اشاره داشت.

گیسو سومین اثر منوچهر هادی در شبکه نمایش خانگی است. وی پیش از این با فصل اول سریال عاشقانه و همچنین سریال دل، در شبکه نمایش خانگی فعالیت داشته است.

بازیگران گیسو یا همان فصل دوم سریال عاشقانه عبارتند از: محمدرضا گلزار، ساره بیات، حسین یاری، مسعود رایگان، هومن سیدی، هانیه توسلی، سانیا سالاری، شمسی فضل الهی، علیرضا زمانی نسب، آزاده ریاضی، بهاره رهنما، بیژن امکانیان، سید جمشید حسینی، جولیا پانلی

همچنین از جمله عوامل سازنده این سریال میتوان به هومن کبیری بعنوان تهیه کننده، علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی بعنوان نویسندگان این سریال و محمد افسری بعنوان فیلمبردار و محمدرضا گلزار و فرزاد فرزین بعنوان خوانندگان تیتراژ نام برد.

گیسو

سریال گیسو چند قسمت است و کی منتشر می شود؟

بنظر می رسد سریال گیسو نیز مانند فصل اول سریال عاشقانه، سریالی ۱۷ قسمتی باشد و داستانی درام، عاشقانه و معمایی را دنبال کند. فصل دوم سریال عاشقانه از ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ پخش خود را آغاز کرده است و قسمت جدید این سریال هر هفته چهارشنبه ساعت ۲۰ از طریق سبزپندار قابل مشاهده و دانلود است.

نظرات