بیوگرافی و عکس های چادویک بوزمن بازیگر مارول

0

بیوگرافی و عکس های چادویک بوزمن بازیگر مارول

بیوگرافی و عکس های چادویک بوزمن بازیگر آمریکایی و همسرش و سوابق و فیلم ها و علت مرگ و درگذشت چادویک بوزمن بازیگر پلنگ سیاه و پیج اینستاگرام و فیلم شناسی وی را در مجله حرف تازه با عکس های خاص و شخصی وی مشاهده کنید

چادویک بوزمن بازیگر | بیوگرافی و درگذشت چادویک بوزمن بر اثر سرطان + فیلم شناسی

بیوگرافی چادویک بوزمن

چادویک بوزمن بازیگر سیاه پوست هالیوود متولد ۲۹ نوامبر ۱۹۷۶ در اندرسون، کارولینای جنوبی، درگذشت و مرگ ۲۹ اوت ۲۰۲۰ . او در زمینه فیلم‌نامه‌ نویسی، نمایش‌نامه‌نویسی و هنرپیشگی فعالیت داشت و در دانشگاه هوارد در رشته کارگردانی تحصیل کرده بود

سوابق هنری و فیلم شناسی چادوین بوزمن

سال‌های فعالیت

بطور حرفه ای از سال ۲۰۰۳ وارد عرصه بازیگری شده و تا سال ۲۰۲۰ مشغول فعالیت بود و شاخص‌ترین نقش او پلنگ سیاه در دنیای سینمایی مارول بود. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به ۴۲، خدایان مصر، روز عضوگیری و پلنگ سیاه اشاره کرد.

علاوه بر فیلم سینمایی پلنگ سیاه، او در فیلم‌های کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، انتقام‌جویان: جنگ ابدیت و انتقام‌جویان: پایان بازی از مارول حضور داشت. بوزمن به علاوه در فیلم‌های ۵ هم‌خون و ۲۱ پل بازی کرد.

 

زندگینامه چادویک بوزمن بازیگر پلنگ سیاه و بازیگر امریکایی

تاریخ مرگ و علت درگذشت چادویک بوزمن

بوزمن بعد از چهار سال مبارزه با سرطان روده در تاریخ ۲۹ اوت ۲۰۲۰ درگذشت.

او ایفاگر نقش‌های نمادهای مبارزات سیاهان آمریکا بود و در نقش جکی رابینسون در فیلم «۴۲» محصول ۲۰۱۳ و جیمز براون در فیلم «بلند شوید» ۲۰۱۴ بازی کرده بود.

اولین بازی او در در نقش بازیکن حرفه‌ای بیس‌بال و فیلم دومش با در نقش جیمز براون، خواننده، ترانه‌سرا و نوازنده سرشناس موسیقی فانک بود

او در سال ۲۰۱۸ هنرپیشه اصلی فیلم «پلنگ سیاه» بود که در ۹۱ دوره اسکار در هفت رشته نامزد شد و سه اسکار نیز دریافت کرد.

درگذشت و علت مرگ بازیگر پلنگ سیاه

خانواده و زندگی شخصی

خانواده وی گفته‌اند: با اندوهی بی‌کران، از دنیا رفتن چادویک بوزمن را تایید می‌کنیم. او سال ۲۰۱۶ متوجه شد به سطح سه بیماری سرطان روده مبتلا است و در چهار سال اخیر با آن مبارزه کرد. این بیماری در این سال‌ها به سطح ۴ رسید و این مبارز واقعی را از بین ما برد.

آخرین فیلمش «۵ قطره خون» بود که برای اسپایک لی جلوی دوربین رفت و در ۲۰۲۰ نیز در فیلم «عمق سیاه ما رینی» در برابر وایولا دیویس بازی کرد.

 

نظرات