مراسم خاکسپاری و تشییع ماه چهره خلیلی در لندن + تصاویر

0

مراسم خاکسپاری و تشییع ماه چهره خلیلی در لندن + تصاویر

مراسم خاکسپاری و تشییع ماه چهره خلیلی در لندن و تصاویر تشییع پیکر بازیگر مختارنامه و مرضیه را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

مراسم خاکسپاری و تشییع ماه چهره خلیلی در لندن و تصاویر تشییع ماهچهره خلیلی

 

مراسم خاکسپاری ماه چهره خلیلی، روز سه شنبه ۲۱  مرداد در لندن برگزار خواهد شد. هنوز پسر پنج ساله‌اش از درگذشت او اطلاع ندارد.

عکس و فیلم خاکسپاری بروز رسانی خواهد شد…..

اولین عکس از مزار ماهچهره خلیلی

ابراهیم اشرفی همسر این هنرمند فقید با انتشار اولین عکس از مزار همسر جوانش نوشت: بخواب آرام جانم…

اولین عکس از مزار ماهچهره خلیلی

ماه چهره خلیلی بازیگر فقید بعد از حضور در لندن برای درمان بیماری سرطان کبد درگذشت و گمانه زنی ها برای برگزاری مراسم تشییع وی در ایران بود که حالا توسط نعیمه نظامدوست بازیگر سینما و تلویزیون اطلاع رسانی شده که پیکرش به ایران باز نخواهد گشت و در لندن دفن میشود.

نعیمه نظام دوست در حالی که گریه امانش را بریده است، می‌گوید: قرار بود برگردد ایران … خیلی کارها و برنامه‌ها داشتیم با هم، اما نشد.

مراسم خاکسپاری و تشییع ماه چهره خلیلی در لندن + تصاویر تشییع ماهچهره خلیلی

 

نعیمه نظام‌دوست بازیگر سینما و تلویزیون گفت که ماهچهره خلیلی در لندن میشود، او در حالی که از شدت گریه و ناراحتی به‌خاطر درگذشت ماه‌چهره خلیلی به سختی صحبت می‌کرد، چنین ادامه داد: چه بگویم؟! ماه‌چهره عشق بود، زندگی بود، قوی بود، مهربان بود.

تصاویر تشییع جنازه ماهچهره خلیلی در لندن

گفتنی است که پدر و مادر این بازیگر مقیم لندن هستند و خود او نیز ۲۰ سال در لندن زندگی کرده و بین ایران و لندن در رفت آمد بود. اما عشقی که به ایران و زنگی کردن داشت بسیار ستودنی بود. بعد از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری این بازیگر فقید، این بخش تصاویر اضافه شده و بروز رسانی خواهد شد.

روحش شاد

نظرات