زمان پخش و تکرار و بازپخش برنامه حسینیه معلی ماه شعبان ۱۴۰۲ [+تکرار]

0

زمان پخش و تکرار برنامه حسینیه معلی ماه شعبان ۱۴۰۲ [+تکرار]

«برنامه حسینیه معلی» ویژه برنامه مناسبتی ماه شعبان ۱۴۰۲ برای پخش در شبکه سه سیما هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه پخش میشود و تکرار در ساعات ۱۵:۳۰ می باشد. جزئیات پخش و معرفی کامل برنامه معلی شبکه سه سیما و زمان پخش و تکرار این برنامه مناسبتی می پردازیم

زمان پخش و تکرار برنامه حسنیه معلی در ماه شعبان ۱۴۰۲ از سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با شب تولد امام حسین ع هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه پخش می شود و تکرار در ساعات ۱۵:۳۰ می باشد. فصل جدید حسینسه معلی ویژه ماه شعبان ۱۴۴۵ تا نیمه شعبان یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ادامه دارد.

فصل جدید برنامه «حسینیه معلی» در ۳ شعبان ۱۴۰۲ بعد از خبر شبانگاهی از سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲، تا نیمه شعبان هر شب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و تکرار آن نیز ساعت ۱۵:۲۷ خواهد بود. روی آنتن می‌رود. این برنامه با اجرای نجم الدین شریعتی و حضور سید مجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، نزار قطری و رضا نریمانی به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

جزئیات زمان پخش و معرفی کامل برنامه معلی شبکه سه سیما + تکرار و بازپخش

ساعت و زمان دقیق پخش برنامه حسینیه معلی شبکه سه سیما شعبان ۱۴۰۲ + تکرار و بازپخش

برنامه تلویزیونی حسینیه معلی ویژه ماه شعبان ۱۴۰۲ با اجرای نجم الدین شریعتی از سه شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ هر شب حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه پخش خواهد شد

🔸 تکرار : ساعات ۱۵:۰۰

ویژه برنامه‌ «حسینیه معلی» به تهیه کنندگی سعید ستودگان در ماه شعبان ۱۴۰۲ از ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. اولین قسمت برنامه معلی همزمان با آغاز محرم ۱۴۰۲ با اجرای نجم الدین شریعتی روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت

در این برنامه از حضور مداحان شاخص و پیشکسوتان هیئات مذهبی کشور بهره‌مند خواهد شد و خادمان حضرت سیدالشهدا علیه السلام، برنامه «معلی» را همراهی خواهند کرد.

در این ویژه برنامه، لحظات درخشانی از عزاداری های نواحی و استان‌ها، اقوام و گویش‌های مختلف ایرانی و همچنین جهان اسلام ثبت و به تصویر کشیده خواهد است.مهدی رسولی و مجیدبنی فاطمه و دو تن دیگر از مداحان در این برنامه حضور دارند.

ساعت پخش و تکرار

🔹 برنامه تلویزیونی حسینیه معلی ماه شعبان ۱۴۰۲ با اجرای نجم الدین شریعتی هر شب حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه پخش خواهد شد

🔸 تکرار : ساعات ۱۵:۲۷

🔸 برخی ممکن است گمان کنند که این برنامه یک تلنت استعدادیابی در حوزه مداحی است که در پاسخ باید گفت که اینچنین نیست و هیچگونه رقابتی در این برنامه بین شرکت کنندگان وجود ندارد

سری جدید برنامه معلی

سعید ستودگان تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» به خبرنگار تسنیم گفت: از سوم شعبان تا شب نیمه شعبان روی آنتن شبکه سه سیما خواهیم بود. اجرای برنامه را همچون فصلِ محرم ما نجم‌الدین شریعتی برعهده خواهد داشت اما در میزِ کارشناسان و مداحان ما تغییراتی ایجاد شده است.

او به این نکته اشاره کرد: سیدرضا نریمانی و نذار قطری در این قسمت‌های ویژه ایام شعبان حضور خواهند داشت و سیدمجید بنی‌فاطمه و میثم مطیعی از فصلِ گذشته حضور دارند.

‌در فصل جدید «حسینیه معلی» که همزمان با آغاز محرم روی آنتن می‌رود، میثم مطیعی به همراه ذاکران اهل بیت (ع) مجید بنی فاطمه، نزار قطری و میثم مطیعی و رضا نریمانی در جایگاه داوری این برنامه حضور خواهند داشت.

تغییر مجری برنامه

تهیه‌کننده مجموعه «حسینیه معلی» از تغییر مجری و کارشناسان مداح و ذاکر این برنامه برای پخش در سری جدید خبر داد.

سعید ستودگان تهیه‌کننده برنامه «حسینیه معلی» درباره فصل جدید این برنامه و ترکیب ذاکرین و مجری با اشاره به تغییر مجری در این فصل نیز گفت: حامد سلطانی اجرای برنامه اعجوبه‌ها را دارد و نتوانستیم توفیق همکاری با او را داشته باشیم و در این فصل احمد اکبرنژاد از مجریان باسابقه شبکه سه برنامه را اجرا می‌کند.

سعید ستودگان تهیه کننده ویژه برنامه «معلی» گفت : به یاری خدا و با عنایت اهل بیت علیهم السلام، قرار است که ویژه برنامه متفاوتی در ایام محرم و صفر امسال (۱۴۰۲) روی آنتن شبکه سه سیما برود و با عنایت سید و سالار شهیدان، ویژه برنامه‌ «معلی» با قاب‌هایی گرم و صمیمی از آئین‌های عاشورایی و عزاداری نواحی و اقوام استان‌های مختلف کشور برای سید شهدا(ع) خواهد بود

🔸 وی ادامه داد: در این ویژه برنامه، لحظات درخشانی از عزاداری های نواحی و استان‌ها، اقوام و گویش‌های مختلف ایرانی و همچنین جهان اسلام ثبت و به تصویر کشیده خواهد است

🔹 این برنامه از حضور مداحان شاخص و پیشکسوتان هیئات مذهبی کشور بهره‌مند خواهد شد و خادمان حضرت سیدالشهدا علیه السلام، برنامه «معلی» را همراهی خواهند کرد.

🔸 برخی ممکن است گمان کنند که این برنامه یک تلنت استعدادیابی در حوزه مداحی است که در پاسخ باید گفت که اینچنین نیست و هیچگونه رقابتی در این برنامه بین شرکت کنندگان وجود ندارد.

وی ادامه داد: در این ویژه برنامه، عزاداری های نواحی، استان‌ها، اقوام و گویش‌های مختلف ایرانی و همچنین جهان اسلام به تصویر کشیده می‌شود.

تهیه کننده برنامه «معلی» تصریح کرد: این برنامه با حضور مداحان شاخص و پیشکسوتان و خادمان هیات‌های مذهبی کشور تولید می‌شود.

ستودگان با اشار به اینکه «معلی» برنامه استعدادیابی در حوزه مداحی نیست، بیان کرد: برخی ممکن است گمان کنند که این برنامه یک برنامه استعدادیابی در حوزه مداحی است که در پاسخ باید گفت که هیچگونه رقابتی در این برنامه بین شرکت کنندگان وجود ندارد و صرفا برای عرض ارادت به مقام امام حسین (ع) تولید می‌شود.

ستودگان در پایان عنوان کرد: نام «معلی» به معنی برافشته و بلند مرتبه برای این برنامه در نظر گرفته شده است که یادآور عتبات عالیات کربلا به عنوان میعادگاه عاشقان و دلدادگان حسینی است.

نظرات