بازیگر نقش مینا در سریال موچین کیست

0

بازیگر نقش مینا در سریال موچین کیست

معرفی و توضیحات کامل درباره بازیگر نقش مینا در سریال موچین با بازی زهرا جهرمی به همراه عکس ها و پیج اینستاگرام و سوابق و فیلم و سریال و همسرش میثم آهنگری و دخترش هلیا را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بازیگر نقش مینا در سریال موچین کیست + عکس شخصی مینا در موچین

مینا در سریال موچین کیست

سریال موچین به کارگردانی و نویسندگی حسین تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است که بازبیگر نقش مینا توجه مخاطبان را بخود جلب کرده است. ما قصد داریم تا به معرفی یکی از بازیگران اصلی این سریال بپردازیم که خانم زهرا جهرمی بازیگر و مجری آن را ایفا کرده است.

عکس شخصی مینا در موچین

زهرا جهرمی بازیگر نقش مینا در موچین

زهرا جهرمی بازیگر نقش مینا در موچین است که علاوه بر بازبیگری تجربه مجریگری و اجرا را نیز در شبکه های مختلف تلویزیون و رادیو را دارد.

وی مجری و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ۱۱ شهریور ماه سال ۱۳۶۴ در تهران متولد شد و از دوران دبستان در زمینه ی تئاتر فعالیت داشته و بطور حرفه ای از سال ۸۵ وارد صدا و سیما شد و مسئول پیاده سازی متون برنامه های سینمایی شد و در سمت های منشی صحنه و دستیار کارگردان فعالیت داشت.

در سال ۸۹ بعد از طی دورهای گویندگی رادیو در آموزشگاه، وارد رادیو شد و در شبکه رادیویی ایران ،شروع به گویندگی کرد و در سال ۱۳۹۵ برنامه “خونه خوبه” به عنوان مجری فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. او با بازی در سریال “موچین” در سال ۹۸ به عنوان نقش اصلی سریال حضور دارد.

عکس و سوابق زهرا جهرمی بازیگر نقش مینا در موچین

اسم واقعی مینا در موچین

زهرا جهرمی در سال ۹۹ در سریال موچین به تهیه کنندگی همسرش میثم آهنگری در نقش مینا ظاهر شذه که در این سریال با دحترش هلیا همبازی است.

سریال موچین سریالی به کارگردانی و نویسندگی حسین تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری است که در ژانر خانوادگی و کمدی است و فصل اوب آن دارای ۱۸ قسمت ۴۵ دقیقه ای می باشد.

عکس میثم آهنگری همسر زهرا جهرمی و دخترش هلیا

عکس های میثم آهنگری همسر زهرا جهرمی بازیگر نقش مینا در موچین

زهرا جهرمی سالها پیش با میثم آهنگری تهیه کننده و فیلمساز ازدواج کرده و یک دختر به نام هلیا دارد که حالا به لطف پدر بازیگر شده و در فیلم های سلفی با رستم ، سلام علیکم حاج آقا و سریال موچین در کنار مادر بازی می کند.

عکس میثم آهنگری تهیه کننده

نظرات