بیوگرافی محبوبه بادرستانی بازیگر نقش پروانه در سریال آینه عبرت ۲ + عکس جدید و سرنوشت

0

بیوگرافی محبوبه بادرستانی بازیگر نقش پروانه در سریال آینه عبرت ۲ + عکس های جدید و سرنوشت

محبوبه بادرستانی بازیگر نقش پروانه در سریال آینه عبرت ۲ کیست + عکس های جدید محبوبه بادرستانی بازیگر نقش پروانه در فصل دوم سریال آینه عبرت همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع تا علت کم کاری و غیبت در سینما و سرنوشت محبوبه بادرستانی بازیگر سریال آینه عبرت ۲ چه شد و الان کجاست با پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

پروانه در سریال آینه عبرت 2

بیوگرافی محبوبه بادرستانی بازیگر

محبوبه بادرستانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد دهه ۴۰ در تهران است که با بازی در نقش پروانه در سریال آینه عبرت ۲ به شهرت رسید. او سالهاست که در زمینه بازیگری و سینما فعالیتی ندارد و خبر جدیدی از او در هیچ رسانه ای منتشر نشده است.

خانم محبوبه بادرستانی یکی از بازیگران قدیمی و سابق سینما و تلویزیون ایران است که در دهه ۶۰ و ۷۰ فقط در سریال آینه ۲ به ایفای نقش کرده است و پس از آن دیگر در هیچ فیلم و سریالی دیده نشد.

خانم بادرستانی در طول فعالیت هنری خود در زمینه بازیگری، فقط در سریال اینه عبرت فصل دوم بازی کرد و بنا به دلایلی از بازیگری کناره گیری کرده است.

بیوگرافی محبوبه بادرستانی بازیگر

از سرنوشت محبوبه بادرستانی خبری در دست نیست که آیا در ایران زندگی می کند و یا مهاجرت کرده است. این بازیگر در حال حاضر در سن میانسالی بسر می برد و تاکنون عکسی و یا خبری از او منتشر نشده است.

بازیگر نقش پروانه در فصل دوم سریال آینه عبرت کیست

سوابق بازیگری

او در سریال اینه عبرت ۲ در نقش پروانه خواهر علی خودش درخشید. پروانه دختری جوان دم بخت بود که قرار است با همسایه خود به نام اکبر ازدواج کند ، اما مخالفت برادرش علی، زندگی این دو عاشق را به هم می زند و آنها از هم جدا می شوند.

آینه عبرت مجموعه‌ای تلویزیونی است که از شبکه ۱ سیما پخش گردید. این مجموعه از سال ۱۳۷۰–۱۳۷۱ توسط محسن شاه‌ محمدی کارگردانی گردید

بیوگرافی بازیگر نقش پروانه در سریال آینه عبرت ۲

بیوگرافی بازیگر نقش پروانه در سریال آینه عبرت

مضمون این مجموعه تلویزیونی اجتماعی است و به مشکل مواد مخدر می‌پردازد. تولید و پخش این مجموعه تلویزیونی طی چهار سال متوالی بین سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۱ و در ۵۰ قسمت انجام شد.

فصل دوم سریال آینه عبرت مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محسن شاه محمدی و تهیه کنندگی اصغر زائری و محمود دینی در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است

آیینه عبرت ۲ برخلاف فصل اول که بر محور یک داستان روایت می شود، دارای داستان ها و اپیزودهای متفاوتی همچون افعی ، ارثیه پدری ، بچه سر راهی ، دوران تباهی و خواستگاری می باشد و در هر ایپزود علاوه بر بازیگران ثابت و اصلی، بازیگران جدید نیز حضور دارند.

محسن شاه‌محمدی، کارگردان این مجموعه تلویزیونی است که از سال‌ها پیش می‌توان علاقه او را به کارهای ادامه‌دار دنبال کرد. او از سریال «آیینه عبرت» شروع کرد و با کارگردانی و تهیه‌کنندگی کارهای دیگری همچون «شلیک نهایی» و کلانتر نشان داد که مخاطب خود را می‌شناسد و برای اینکه با او ارتباط برقرار کند خیلی خوب می‌داند که از چه عناصری در کارهایش استفاده کند. البته نمی‌توان این امر را انکار کرد که اصولا سریال‌سازی‌ و مجموعه‌ سازی‌ در ایران کاری است سخت که خالی از اشکال هم نیست و در این میان هرازگاهی می‌توان کار خوب و دلچسبی یافت.

مجموعه سریال‌های آیینه عبرت را من در طول ۴سال متوالی ‌ساختم که آخرین آنها «برگریزان» بود.

نظرات