هوپ هیکس مشاوری که ترامپ از او کرونا گرفت کیست؟ + بیوگرافی هوپ هیکس مشاور ترامپ

0

هوپ هیکس مشاوری که ترامپ از او کرونا گرفت کیست؟

هوپ هیکس مشاوری که ترامپ از او کرونا گرفت کیست؟ + بیوگرافی هوپ هیکس مشاور ترامپ و نحوه کرونا گرفتن و سوابق و عکس های شخصی و زندگینامه سیاسی و خانواده با پیج اینستاگرام و توئیتر وی را در این بخش بخوانید.

هوپ هیکس مشاوری که ترامپ از او کرونا گرفت کیست؟ + بیوگرافی هوپ هیکس مشاور ترامپ

بیوگرافی هوپ هیکس مشاور ترامپ

هوپ هیکس سیاستمدار آمریکایی متولد ۲۱ اکتبر ۱۹۸۸ در آمریکا، مشاور فعلی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است که در ۱ اکتبر ۲۰۲۰ بعد از مثبت شدن تست کرونای ترامپ و همسرش گفته میشود که این خانم عامل ابتلای کرونای ترامپ بوده است و خودش نیز به ویروس کرونا مبتلا شده است و در قرنطینه بسر میبرند.

عکس و سوابق و بیوگرافی هوپ هیکس مشاور ترامپ

سوابق و فعالیت ها

هیکس از سال ۲۰۱۶ با شروع فعالیت انتخاباتی دونالد ترامپ برای کسب ریاست جمهوری آمریکا در کنارش بوده و به خدمت او درامده است و گفته میشود که یکی از با نفوذترین و مورد اعتمادترین زنان سیاستمدار ایالات متحده است

در سال ۲۰۱۶ به خدمت رئیس جمهور آمریکا درآمدیکی از پرنفوذ ترین مشاوران ترامپ در جلسه استماع کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا

که در زمینه تحقیقات درباره مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا برگزار شده بود،

او بعد از راینس پریبوس اولین رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در دولت ترامپ است . او در کاخ سفید سمت هایی چون مدل لباس برای ایوانکا ترامپ و مدیر ارتباطات کاخ سفید را بر عهده داشته است.

هوپ قبل از ورود به کاخ سفید، به عنوان مدل تبلیغاتی کمپانی رالف لورن و نیز صاحب یک مؤسسه روابط عمومی در حوزه مد و پوشاک بود و در اداره شرکت‌های تجاری ترامپ نیز با ایوانکا همکاری دارد.

او مدتی است به عنوان مشاور ترامپ مشغول است و در بیشتر موارد و امور در کنارش قرار دارد و تصاویر دو نفره آنها نیز در هنگام کار و تفریح سوژه رسانه ها شده است

 

هوپ هیکس مشاور ترامپ کیست + زندگینامه و عکس

کرونا گرفتن هوپ هیکس مشاور ترامپ

هیکس در شامگاه مناظره با بایدن در مکان مناظره و در هواپیما همراه ترامپ بوده و در چندین سفر دیگر نیز او را همراهی کرده است و مثبت بودن تست کرونای او مباجثی را در رسانه های آمریکا درباره حضور او در معیت رییس جمهور آمریکا و احتمال آلوده بودن تعداد بیشتری را ایجاد کرده است.

همچنین این رسانه ها بر این باورند که شخص ترامپ و تیم ترامپ توجه جدی بر پروتکل های بهداشتی از جمله پوشیدن ماسک نداشته اند و در شرایط فعلی نیز با توجه به احتمال ابتلا به ویروس کرونا باید در قرنطینه به سر ببرند.

هوپ هیکس مشاوری که ترامپ از او کرونا گرفت کیست؟ + بیوگرافی

توئیتر و اینستاگرام هوپ هیکس سیاستمدار زن آمریکایی

نظرات