اسامی بازیگران سریال سنجرخان همراه بیوگرافی و تریلر +‌داستان و عکس واقعی

0

اسامی بازیگران سریال سنجرخان همراه بیوگرافی و تریلر +‌داستان و عکس واقعی

سریال سنجرخان یک اثر تاریخی و ملی است که قرار است در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای شبکه یک سیما پخش شود. این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی محمدحسین لطفی در ژانر تاریخی،‌ حماسی و درام است که در سال ۹۹ ساخته شده و برای اولین بار در بهمن ماه ۱۴۰۲ از شبکه یک سیما پخش شد و در آن بیشتر بازیگران بومی و کورد تبار ایفای نقش کردند. داستان و تریلر جالب این سریال تاریخی و حماسی که توسط اقای محمد حسین لطیفی ساخته شده در شبکه های اجتماعی وایرال شده است. همچنین، محمود پاک‌نیت، احمد نجفی، جلیل فرجاد و پیام دهکردی از دیگر هنرپیشگان این سریال تاریخی هستند. سنجرخان در ۲۶قسمت به تهیه‌کنندگی سعید جلالی و کارگردانی محمدحسین لطیفی تولید شده است.

این سریال که در ابتدا قرار بود ضیاءالدین دری بسازد که به علت فوت ناگهانی وی به محمدحسین لطیفی محول شد. نویسندگی این سریال بر عهده زنده‌یاد ضیاءالدین دری بوده است. تهیه کننده سریال سنجرخان حسین جلالی است که با حضور بازیگران ملی و بومی‌ کردستان، در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید و آماده پخش شده‌ است. در ادامه مطلب بیوگرافی و زندگینامه بازیگران سریال سنجرخان و عوامل آن و داستان سریال سنجرخان درباره چیست و سنجرخان وزیری سردار اکرم در سریال سنجرخان کیست می پردازیم و همچنین زمان پخش آن را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال سنجر خان یا نقش هایشان

در سریال سنجرخان بازیگرانی چون فرشید گویلی (سنجرخان وزیری سردار اکرم) محمود پاک‌ نیت (شریف‌الدوله حاکم سنندج)، احمد نجفی (فرمانده قوای روس)، جلیل فرجاد در نقش (آیت‌الله شریعتمدار)، پیام دهکردی (خلیل‌خان برادر سنجرخان)، علی اوسیوند (آصف دیوان پیشکار شریف‌الدوله)، فاطمه شکری (خدیجه ندیمه همسر سنجرخان)، حمیدرضا نعیمی (رضا خان)، قطب‌الدین صادقی (سردار رشید)، حسن ترقی (فیض‌الله خان)، شیما ملایی، لیلی سعیدی (سودابه زن سنجرخان)، سودا قنبری، زاهد زندی (یدالله برادر سنجرخان) و تارا قبادی (حیات زن دوم سنجرخان) کیومرث شیروانی (سیف الله)، و روژنو ارجمند و تعدادی بازیگر بومی کرستانی و سنندجی ایفای نقش کردند. نقش اول فیلم بر عهده فرشید گویلی و لیلی سعیدی و پیام دهکردی می باشد.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال سنجرخان + زمان پخش

سریال تاریخی “سنجرخان” به نویسندگی زنده یاد ضیاءالدین دری، داستان یکی از قهرمانان کُرد را به‌تصویر می‌کشد که فرشید گویلی، بازیگر محلی کُردزبان، نقش اصلی این سریال را بازی می‌کند و بیشتر بازیگران بومی کردستانی هستند. در این سریال فراموش‌نشدنی، به دنیایی از رمز و راز و راستی‌های پنهان وارد می‌شوید. “سنجرخان”، یک داستان هیجان‌انگیز و پرماجراست که در قلب تاریخ ایران قرار دارد. امیدواریم از تماشای تریلر این مجموعه درحال پخش لذت ببرید.

تریلر سریال ایرانی سنجرخان

سریال “سنجرخان” به زندگی‌نامه هم‌دوره‌ای میرزا کوچک‌خان جنگلی، یکی‌از قهرمانان کرد، می‌پردازد. داستان این سریال تقریباً در سال ۱۲۹۶ روایت می‌شود. سنجرخان به‌صورت مستقل در مقابل تجاوز روس‌ها و انگلیسی‌ها در مناطق مختلف ایران، به‌ویژه جبهه کردستان، علیه رفتارهای تجاوزگرانه آن‌ها مقاومت می‌کند.

خلاصه داستان سریال سنجرخان

داستان مجموعه تلویزیونی «سنجرخان» با قصه دلاوری‌های سنجرخان یکی از قهرمانان کُرد به کارگردانی محمدحسین لطیفی درباره زندگی مبارزاتی شخصیت سیاسی به نام سنجرهان وزیری معروف به سردار اکرم است. در واقع مبارزات مردم کرد ایران در سریال سنجرخان روایت میشود. تلویزیون این بار به سراغ مردم غیور کردستان و سنندج و پاوه و بانه و سقز رفته است.

اسامی بازیگران سریال سنجرخان به همراه عکس و بیوگرافی +‌داستان و نقش بازیگران

«سنجرخان» به تعبیری زندگی‌نامه هم‌دوره‌ای میرزا کوچک‌خان جنگلی است که قصه آن تقریباً در سال ۱۲۹۶ می‌گذرد. مردی که به شهادت تاریخ، در برابر استبداد و استعمار قد علم کرد، مستقلاً در مقابل تجاوز روس‌ها و انگلیسی‌ها در مناطق مختلف ایران از جبهه کردستان وارد عمل شد تا جلوی رفتارهای تجاوزگرانه‌شان را بگیرد.

شریف الدوله بنی آدم، حاکم سنندج اقدام به حمله به برخی از قبایل کرده بود که سنجرخان با او مخالفت کرد، امری که موجب دشمنی شریف الدوله با سنجرخان شد و سرانجام در محرم سال ۱۳۳۷ هجری قمری (برخی سال‌های ۱۳۳۸ و ۱۳۳۹ را هم عنوان می‌کنند) شریف الدوله بنی آدم، حاکم سنندج از طریق خلیل خان، برادر سنجر خان طی یک توطئه او را به عمارت خود دعوت کرد و به قتل رساند.

داستان سریال سنجرخان

او بعد از ناامید شدن از حمایت آنها، در آغاز کار به جنگ با قشون انگلستان برخاست و با شکست انگلیسی‌ها راه جنگ با روس‌ها برای این او هموارتر شد بنابراین با اتکا به نیروهای مردمی روستاهای اطراف سنندج راهی میدان نبرد با روس‌ها شد.

بیوگرافی بازیگران سریال سنجرخان

  • فرشید گویلی در نقش سنجرخان وزیری سردار اکرم
  • محمود پاک‌ نیت در نقش شریف‌الدوله حاکم سنندج
  • احمد نجفی در نقش فرمانده قوای روس
  • جلیل فرجاد در نقش آیت‌الله شریعتمداری
  • پیام دهکردی در نقش خلیل‌ خان برادر سنجرخان
  • علی اوسیوند در نقش آصف دیوان پیشکار شریف‌الدوله
  • فاطمه شکری در نقش خدیجه ندیمه همسر سنجرخان
  • حسن ترقی در نقش فیض‌الله خان
  • سودابه قنبری
  • زاهد زندی در نقش یدالله برادر سنجرخان
  • تارا قبادی در نقش حیات زن دوم سنجرخان
  • روژنو ارجمند
  • کیومرث شیروانی در نقش سیف الله
  • لیلی سعیدی در نقش سودابه
  • حمیدرضا نعیمی در نقش رضا خان
  • شیما ملایی در نقش فیروزه
  • قطب الدین صادقی در نقش سردار رشید
  • و…

اسامی بازیگران سریال سنجرخان

محمدحسین لطفی، کارگردان در ارتباط با امکان استفاده از بازیگران شاخص و مطرح تلویزیون در سریال “سنجرخان”، گفت: “این پروژه کاملا ملى است و تمام تلاش خودمان را مى کنیم که با بهترین شرایط ممکن این سریال را بسازیم. حدود ١۵ درصد بازیگران این پروژه ملى از بازیگران شاخص تلویزیون خواهند بود و حدود ٨۵ درصد از بازیگران سریال «سنجرخان» از بازیگران حرفه اى استان کردستان و استان هاى همجوار انتخاب خواهند شد.”

اسامی بازیگران سریال سنجرخان

سریال تلویزیونی سنجرخان چند قسمت است؟

سنجرخان در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ ای برای پخش از شبکه یک سیما به کارگردانی محمد حسین لطیفی ساخته شده و به روایت مبارزات کردها و معرفی قهرمانان ملی این دیار می‌ پردازد.

درباره سریال سنجرخان

این سریال بعد از سال‌ها توقف‌های پی‌ در پی و مشکلات فراوان کرونایی و بودجه‌ ای این روزها در مراحل پایانی پس‌تولید به سر برده و به گفته عابدینی، معاون امور استان‌ های صداوسیا و حسین جلالی، تهیه‌ کننده سریال قرار است بالاخره دو هفته دیگر سریال قهرمان کردستان از رسانه ملی پخش شود.

حسین جلالی، تهیه کننده سریال سنجرخان نیز در این مراسم با بیان اینکه این سریال علی‌ رغم همه سختی‌ ها و کمبود اعتبارات به اتمام رسید، اظهار داشت: این سریال از سال ۹۹ استارت خورد و بعد از چند سال به اتمام رسید. در این سریال محل زندگی و رشادت‌ های قهرمانان کردستان را بازنمایی کردیم تا به مردم معرفی شوند. وی افزود: خوشبختانه سنجرخان، سریال خیلی خوب و آبرومند و حرفه‌ای پیش رفته و به‌زودی، لحظات خوبی را برای بینندگان در تلویزیون رقم می‌زند.

این کارگردان برجسته کشور تصریح کرد: سعی کردیم قهرمان کردستان را به گونه‌ای روایت کنیم تا حقی که در روایت کردهای قهرمان ادا نشده به نوعی جبران شود وی با بیان اینکه با پخش این سریال قهرمانان ملی کرد به جرگه قهرمانان کشور اضافه خواهند شد، گفت: سعی کردیم با روایتی درست و جذاب، این حق‌هایی که در بسیاری اوقات ادا نشده را جبران کنیم. هدف این است وقتی نام قهرمانان ایرانی برده می‌شوند، بلافاصله سنجرخان وزیری هم مطرح شود

بیوگرافی فرشید گویلی بازیگر نقش سنجر خان

بیوگرافی فرشید گویلی بازیگر نقش سنجرخان کیست

فرشید گویلی بازیگر نقش سنجرخان متولد ۱۳۵۴ در سنندج است، او بارها روی صحنه تئاتر، سینما و تلویزیون افتخار آفرین بوده است. وی از بازیگران با افتخار و صاحب سبک استان کردستان است که علاوه بر بازیگری در دانشگاه نیز تدریس می کند.

گویلی در گفتگو با رسانه‌ها اصالت کردی خود را عاملی مهم در ارتباط با نقش می‌داند و می‌گوید: از دوران کودکی قهرمانی‌ها، دلاوری‌ها و جوانمردی‌های سنجرخان وزیری در محافل مختلف به گوش من خورده است. البته تا قبل از این سریال به سمت شناخت دقیق این شخصیت نرفته بودم، بعد از اینکه پیشنهاد نقش سنجرخان به من مطرح شد، سعی کردم بیش‌تر از پیش او را بشناسم و با شخصیتش ارتباط برقرار کنم.

فرشید گویلی که استاد دانشگاه است و در تئاتر فعالیت می‌کند، درباره‌ی ایفای نقش سنجرخان گفت: «سعی کردم که جهان نقش را بشناسم. برای تحقق این هدف هم مستندات موجود پیرامون سنجرخان را مطالعه و سعی کردم که نقش را به شخصیت خود نزدیک کنم.»

شیما ملایی بازیگر نقش فیروزه در سنجرخان shima molai

بازی در سریال سنجرخان اولین حضور شیما ملایی در تلویزیون ملی است. او در نقش فیروزه همسر سنجرخان و در قالب یک زن کرد به‌ایفای نقش پرداخته است که درمواقع سخت و دشوار شانه‌به‌شانه همسرش قرار داد.

بیوگرافی جلیل فرجاد

بیوگرافی جلیل فرجاد بازیگر نقش آیت الله شریعتمدای در سریال سنجرخان کیست

جلیل فرجاد بازیگر نقش آیت الله شریعتمدای در سریال سنجرخان متولد ۱۸ اسفند ۱۳۳۰ در مرند می باشد و اولین تجربهٔ سینمایی اش فیلم بازداشتگاه در سال ۱۳۶۱ بود. وی پدر مارال فرجاد و مونا فرجاد از بازیگران جوان است. او در فیلم های سینمایی بسیاری همچون نطفه شوم، جنایت و جنحه و سریال های ملکوت و خانه ای در تاریکی حضور داشته است.

بیوگرافی پیام دهکردی

بیوگرافی پیام دهکردی بازیگر نقش خلیل خان در سریال سنجرخان

پیام دهکردی بازیگر نقش خلیل خان در سریال سنجرخان متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۶ در شهرکرد و مدرس فن بیان و بازیگری و مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری امید است. پیش از آن مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ ادبیات دراماتیک نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گرفته بود. وی در آثاری هم چون سرگیجه، خاتون، یه بوس کوچولو، تکه های سنگین سرب، سه گانه اورنگ، تراژدی،‌ گاندو،‌ مرد بالشی و ۹۱۹۱۳ نیز فعالیت کرده است.

بیوگرافی علی اوسیوند

علی اوسیوند بازیگر نقش آصف میرزا در سریال سنجرخان کیست

علی اوسیوند بازیگر نقش آصف میرزا در سریال سنجرخان متولد سال۱۳۳۶ در مسجد سلیمان است که در زمینه دوبله و نمایش‌ های سینمایی نیز فعالیت داشته ‌است. او مدرک فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده تربیت مدرس تهران دارد. وی همچنین همسر حمیرا ریاضی بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد.

بیوگرافی قطب الدین صادقی

بیوگرافی قطب الدین صادقی بازیگر نقش سردار رشید در سریال سنجرخان

قطب الدین صادقی بازیگر نقش سردار رشید در سریال سنجرخان متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۳۱ در سنندج است که در ۳ اردیبهشت ۱۳۳۱ به دنیا آمد و از سال ۱۳۶۰ فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او تحصیلاتش را در رشته مطالعات هنرهای نمایشی در مقطع دکتری در دانشگاه سوربن فرانسه گذراند. وی پس از پایان تحصیلات، در کنار تدریس در دانشگاه‌های مطرح، به فعالیت‌های هنری و ادبی و نگارش نمایش‌نامه و اجرای تئاتر پرداخت. او یکی از توانمندترین فیلم‌نامه‌نویسان، مترجمان، کارگردان تئاتر و بازیگران سینما و تلویزیون است.

بیوگرافی لیلی سعیدی

لیلی سعیدی بازیگر نقش سودابه در سریال سنجرخان کیست

لیلی سعیدی بازیگر نقش سودابه در سریال سنجرخان از بازیگران کرد و سنندجی می باشد. او متولد دهه ۶۰ در سنندج بوده و کار هنری را از تئاتر کردستان شروع کرده است. سودابه زن سنجرخان وزیری است که در مبارزات همسرش کنار بود.

بیوگرافی تارا قبادی بازیگر نقش حیات زن دوم سنجرخان

بیوگرافی تارا قبادی بازیگر نقش حیات زن دوم سنجرخان کیست

تارا قبادی بازیگر جوان و خوش آتیه، در تاریخ ۱۵ دی سال ۱۳۸۰ در کرمانشاه به‌دنیا آمده است و همراه خانواده‌اش در همین شهر زندگی می‌کند.او در هنرستان هنرهای زیبای سنندج به‌عنوان هنرجوی رشته بازیگری تئاتر درس می‌خواند و شاگرد فرشید گویلی، یکی از کارگردانان و فیلم‌سازان برجسته کردستان است.

بیوگرافی شیما ملایی بازیگر نقش فیروزه

شیما ملایی بازیگر نقش فیروزه در سریال سنجرخان کیست

شیما ملایی بازیگر نقش فیروزه در سریال سنجرخان می باشد. او متولد دهه ۶۰ در سنندج است و در آثاری زیادی بازی کرد هاست.

بیوگرافی زاهد زندی بازیگر نقش یدالله

بیوگرافی زاهد زندی در نقش یدالله برادر سنجرخان در سریال سنجرخان کیست

زاهد زندی در نقش یدالله در سریال سنجرخان بازی می کند. زاهد زندی متولد سنندج است. وی مدرک کاردانی الکتروتکنیک دارد و دانش‌آموخته‌ی کارشناسی کارگردانی است.

زندی در آثاری همچون فیلم‌های زالاوا، دم صبح، ژوان، روژان، دلتای صلح و سریال‌های گه وره مال، عضو جدید اوپک،خواستگاران و مرواری به عنوان بازیگر حضور داشته است. زاهد زندی علاوه بر بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون، کارگردانی نمایش تنهایی را نیز برعهده داشته است.

عکس واقعی سنجرخان وزیری سردار اکرم

سنجرخان مشهور به سردار اکرم در زمانی که روس‌ ها مناطق مختلف ایران از جمله کردستان را اشغال کرده بودند به مبارزه پرداخت و داستان زندگی وی الهام بخش سریال سنجرخان شده که به زودی از شبکه یک سیما پخش آن آغاز می شود.

“سنجرخان” وزیری مشهور به سردار اکرم، در زمانی که روس‌ها مناطق مختلف ایران از جمله کردستان را اشغال کرده بودند با آگاهی از عمق بحران و فشارهای زیاد اشغالگران ابتدا با فرستادن نامه‌هایی به حاکم سنندج و اجازه از آنها، درخواست اذن جنگ کرد.

سنجرخان وزیری نام سردار اکرم یکی از مردان رشید خطه کردستان می باشد که رشادت های وی زبانزد خاص و عام شد و توانست در مقابل لشکر روس ها پیروز میدان شود.

عکس واقعی سنجرخان وزیری سردار اکرم

سنجرخان وزیری، مشهور به سردار اکرم، در زمانی که روس‌ها مناطق مختلف ایران از جمله کردستان را اشغال کرده بودند، با آگاهی از عمق بحران و فشارهای زیاد اشغالگران، ابتدا با فرستادن نامه‌ هایی به حاکم سنندج و کسب اجازه، درخواست اذن جنگ کرد و بعد از ناامید شدن از حمایت آنها، در آغاز کار، به جنگ با قشون انگلستان برخاست و با شکست انگلیسی‌ها، راه جنگ با روس‌ها برای او هموارتر شد. او با اتکا به نیروهای مردمی روستاهای اطراف سنندج، راهی میدان نبرد با روس‌ها شد.

تاریخ این مرز و بوم به ویژه در دو سده اخیر، مملو از حوادث ریز و درشت و تلخ و شیرین است که بیشتر آنها با مبارزات ملی و منطقه‌ای علیه استبداد و استعمار عجین شده، مبارزاتی که معیار و محک روحیه آزادی‌خواهی و آزادگی مردم ایران بوده و دستاوردهای فراوانی داشته است.

مقابله با زیاده‌خواهی‌های بیگانگان و مبارزه مسلحانه با عوامل خارجی و مزدوران داخلی آنها، بخش مهمی از این مبارزات را تشکیل می‌دهند و در این بین، چهره‌های شاخصی وجود داشته‌ اند که رهبری خیزش‌ های مردمی بر عهده آنها بوده است، شخصیت‌ هایی هم چون سنجرخان وزیری که حالا دستمایه پخش سریالی با همین عنوان شده است.

داستان سریال سنجر خان چیست ؟

سنجرخان وزیری مشهور به سردار اکرم، یکی از مبارزان نامدار کرد در دوران قاجار بود که در برابر اشغالگران روس و انگلیسی در کردستان به پاخواست و سرانجام در دهم محرم ۱۳۳۹ قمری توسط برادرخوانده‌اش کشته شد.

مبارزات سنجرخان در سال ۱۲۹۳ شمسی با حمله روس‌ها به کردستان آغاز شد. او با رشادت و شجاعت خود، در چندین نبرد روس‌ها را شکست داد و آن‌ها را از کردستان بیرون راند.

در سال ۱۲۹۹ شمسی، سنجرخان با دولت مرکزی ایران برای مقابله با انگلیسی‌ها در شمال ایران همکاری کرد و در چندین نبرد با آن‌ها نیز پیروز شد.

در طول جنگ جهانی اول، وقتی روس‌ها از شمال به ایران حمله کردند و هرج‌ومرج کردستان را فراگرفت، جامعه با قتل و غارت‌های شبانه وحشتناکی روبه‌رو شد. در این شرایط، سنجرخان وزیری نرانی، مشهور به سردار اکرم، در مقابل روسیه ایستادگی کرد و تلاش کرد تا جلوی رفتارهای تجاوزگرانه آن‌ها را بگیرد.

زندگی سنجرخان وزیری نرانی

سریال “سنجرخان” به زندگی‌نامه هم‌دوره‌ای میرزا کوچک‌خان جنگلی، یکی‌از قهرمانان کرد، می‌پردازد. داستان این سریال تقریباً در سال ۱۲۹۶ روایت می‌شود. سنجرخان به‌صورت مستقل در مقابل تجاوز روس‌ها و انگلیسی‌ها در مناطق مختلف ایران، به‌ویژه جبهه کردستان، علیه رفتارهای تجاوزگرانه آن‌ها مقاومت می‌کند.

در جنگ جهانی اول که روس‌ها از شمال به ایران حمله کردند هرج و مرج، کردستان را فراگرفت و قتل و غارت‌های شبانه وحشت زیادی را در جامعه ایجاد کرد که سنجرخان وزیری نرانی، مشهور به سردار اکرم، در مقابل روسیه ایستادگی کرد.

او حتی با لشکر رضاخان جنگید و آنها را شکست داد و این پیروزی باعث شهرت بیشتر سنجرخان شد و نام او را بیشتر از قبل بر سر زبان ها انداخت.

بعد از این جنگ لشکر روس نیز به سرکردگی کلنل مامانوف به سنندج رسید و سردار محی رشتی، حاکم سنندج فراری شد اما سنجر خان مقابل آنها قرار گرفت و لشکر روس را شکست داد.

روس‌ها که تمامی شکست‌ های خود را از چشم سنجرخان می دیدند به محاصره روستای میاوروران و قلعه سنجرخان روی آوردند.

سنجرخان از دارالحکومه تقاضای کمک کرد ولی قبل از رسیدن ۳۰ سوار برای کمک، سنجرخان محاصره را شکست و روس‌ها را وادار به عقب نشینی کرد.

شریف الدوله بنی آدم، حاکم سنندج اقدام به حمله به برخی از قبایل کرده بود که سنجرخان با او مخالفت کرد، امری که موجب دشمنی شریف الدوله با سنجرخان شد و سرانجام در محرم سال ۱۳۳۷ هجری قمری (برخی سال‌های ۱۳۳۸ و ۱۳۳۹ را هم عنوان می‌کنند) شریف الدوله بنی آدم، حاکم سنندج از طریق خلیل خان، برادر سنجر خان طی یک توطئه او را به عمارت خود دعوت کرد و به قتل رساند.

زمان پخش و تکرار

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک سیما، سریال سنجرخان از ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌رود.

عوامل سریال سنجرخان

  • نویسنده : زنده‌یاد ضیاءالدین دری
  • تهیه‌کننده : حسین جلالی
  • کارگردان : محمدحسین لطیفی
  • سرپرست گروه کارگردانی: امیرعباس لطیفی
  • طراح صحنه: مجید علی اسلام
  • مدیر صدابرداری: روح‌الله جعفر بیگلو
  • مدیر فیلمبرداری و نورپردازی: اکبر شهبازی
  • مدیر تولید: مهدی مددکار
  • تدوین: کاوه ایمانی
  • جلوه‌های ویژه کامپیوتری: محمدرضا نجفی امامی
  • منشی صحنه: شیرین شاهین
  • چهره‌پرداز: محسن بابایی
  • ناظر کیفی پروژه: قطب‌الدین صادقی

نظرات