معرفی سامانه جدید ثبت نام طرح ترافیک ۹۷

0

معرفی سامانه جدید ثبت نام طرح ترافیک ۹۷

سایت جدید ثبت نام طرح ترافیک : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از معرفی سامانه ثبت اطلاعات خودرویی شهروندان تهرانی تا پایان اسفند خبر داد.

محسن پورسیدآقایی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سرانجام معرفی سامانه‌ای برای ثبت نام شهروندان تهرانی در طرح ترافیک جدید پایتخت،‌ گفت: امسال ثبت نام عمومی نداریم و تنها ساکنین محدوده و افرادی که از تخفیف استفاده می‌کنند می‌بایست اطلاعات خود را در یک سامانه ثبت کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی ترافیک ۴۰ هزار سهمیه برای مردم عادی در نظر گرفته شده که این افراد می‌بایست یک بار اطلاعات خودروی خود را در سامانه وارد کنند تا هر بار که می‌خواهند به محدوده وارد شوند مجبور نشوند اطلاعات‌شان را وارد کنند، گفت: با این حال تا پایان اسفند ماه سامانه‌ای برای ثبت اطلاعات شهروندان معرفی می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه این سامانه تا پایان اسفند ماه معرفی می‌شود، گفت: در طرح ترافیک فعلی نیز معمولا اجرای طرح، از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شد و در طرح جدید نیز پس از معرفی سامانه، فروردین ماه به افراد مهلت داده می‌شود که اطلاعات خود را وارد سامانه کنند و پس از تکمیل اطلاعات طرح اجرایی می‌شود.

در صورت معرفی سایت جدید ثبت نام طرح ترافیک در همین مطلب به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند

نظرات