پکیج صفر تا صد هوش و استعداد تحلیلی!

0

تیزهوشان و سایر مدارس برتر، هر ساله داوطلبان زیادی را برای تحصیل در خود دارند که این رقابت شدید و سنگین باعث می‌شود تنها کسانی بتوانند به این مدارس برتر راه پیدا کنند که زحمت زیادی کشیده باشند و تلاش کرده باشند. امروز در این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری را در رابطه با اهمیت تحصیل در مدارس برتر با شما در میان بگذاریم و راه‌های قبولی در آزمون ورودی را به شما آموزش می‌دهیم. در پایان شما را با دوره‌ها و کلاس‌های آمادگی آزمون تیزهوشان و مدارس برتر آشنا می‌کنیم و بهترین پکیج صفر تا صد هوش و استعداد تحلیلی برای قبولی در آزمون تیزهوشان را به شما معرفی نموده ایم؛ تا پایان همراه ما باشید.

 هوش و استعداد تحلیلی

اهمیت تحصیل در مدارس برتر!

تحصیل در مدارس برتر همچون تیزهوشان یکی از بهترین راه‌ها برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و پرورش خلاقیت و نوآوری در آن‌ها است. مدارس برتر با بهره‌گیری از کادر آموزشی مجرب و امکانات آموزشی پیشرفته، زمینه‌های لازم را برای رشد و پیشرفت دانش‌آموزان فراهم می‌کنند. دانش‌آموزانی که در مدارس برتر تحصیل می‌کنند، علاوه بر بهره‌مندی از آموزش‌های درسی باکیفیت، فرصت‌های مختلفی برای شرکت در فعالیت‌های فوق‌برنامه و مسابقات علمی-فرهنگی را نیز خواهند داشت. این امر می‌تواند به آن‌ها در رشد مهارت‌های اجتماعی، تقویت اعتمادبه‌نفس و کسب موفقیت در آینده کمک کند.

جالب است بدانید که طبق آمار رسمی منتشر شده از سوی سازمان سنجش در کنکور برگزار شده امسال، حدود ۹۰% دانش آموزان در مدارس برتر تحصیل داشته اند! (۷۰% در تیزهوشان و ۲۰% در غیرانتفاعی‌ها) به عبارت دیگر تعداد دانش آموزان برتر کنکور که در مدارس عادی تحصیل داشته اند، کمتر از انگشتان یک دست بوده است! بنابراین تحصیل در مدارس برتر به ویژه تیزهوشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهترین راهکار قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر چیست؟

هوش و استعداد تحلیلی

قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر، مانند مدارس تیزهوشان، کار آسانی نیست و نیاز به تلاش و برنامه‌ریزی دارد. دانش‌آموزانی که قصد دارند در این آزمون‌ها موفق شوند، باید از چند ماه قبل از برگزاری آزمون، برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند و به مطالعه و تمرین بپردازند. در این بین اما برخی از راهکارهایی وجود دارد که با بهره‌مندی از آن‌ها می‌توانید مسیر موفقیت را ساده‌تر و هموارتر نمایید.

۱) برنامه ریزی دقیق برای دروس مدرسه و تست زنی

هوش و استعداد تحلیلی

با توجه به اینکه آزمون مدارس تیزهوشان و اکثر مدارس برتر به صورت تستی است، شما می‌بایست مهارت تست زنی خود را افزایش دهید. از طرفی لازمه ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان، داشتن شرط معدل بالای ۱۹ برای دانش آموزان پایه نهم و کسب نمره خیلی خوب در تمامی دروس برای دانش آموزان پایه ششم است؛ به عبارت دیگر شما باید دروس تشریحی و مربوط به کتاب و جزوه مدرسه را نیز به طور دقیق بخوانید تا بتوانید شرط معدل لازم برای شرکت در آزمون تیزهوشان را کسب نمایید؛ شاید این کار بدون داشتن برنامه ریزی دقیق و اصولی امکان پذیر نخواهد بود.

۲) آگاهی از منابع و سرفصل‌های آزمون

تقریبا تمامی آزمون‌های ورودی مدارس برتر مشابه هم هستند اما در برخی موارد کمی تفاوت دارند. شما می‌توانید برای اطلاع و آگاهی دقیق از سرفصل‌ها و منابع آزمون به پایگاه اطلاع رسانی مدرسه مورد نظر مراجعه نمایید. برای مثال آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم تنها شامل سوالات هوش و استعداد تحلیلی است و عملا هیچ سوا مستقیمی از کتب درسی دانش آموزان مطرح نمی‌شود. آزمون تیزهوشان نهم به دهم اما کمی متفاوت است و دانش آموزان علاوه بر سوالات استعداد تحلیلی با سوالات استعداد تحصیلی که مربوط به دروس قرآن و معارف اسلامی، مطالعات اجتماعی، زبان و ادبیات فارسی، ریاضی و علوم پایه هشتم و نهم، نیز مواجه می‌شوند.

۳) استفاده از کتب کمک درسی و منابع آموزشی معتبر

پس از آگاهی بر روی مطالب آزمون حال می‌توانید به سراغ کتب کمک درسی و منابع معتبر برای آمادگی در آزممون تیزهوشان بروید. این کتاب‌ها به شرطی که واقعا استفاده بشوند و مطالب داخل آن‌ها را به طور دقیق خوانده و درک شوند، می‌توانند به شما کمک کنند.

۴) آزمون‌های آزمایشی

هوش و استعداد تحلیلی

شما با شرکت در آزمون‌های شبیه ساز و آزمایشی تیزهوشان می‌توانید محیط آزمون را برای خود شبیه سازی کنید و با سوالات و نحوه پاسخ دهی به آن‌ها آشنا شوید. همچنین با تجریه و تحلیل کارنامه و آزمون خود می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود را شناخته و برای تقویت نقاط ضعف خود تلاش کنید.

۵) شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های آمادگی آزمون

هوش و استعداد تحلیلی

یکی از بهترین راه‌های قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر، شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های آمادگی آزمون است. هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزانی که سطح متوسطی دارند، با شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های آمادگی آزمون و البته تلاش و زحمتی که می‌کشند، موفق به قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر می‌شوند. این دوره‌ها می‌توانند دانش‌آموزان را با سوالات آزمون آشنا کنند و روش‌های حل آن‌ها را آموزش دهند.

آشنایی با پکیج صفر تا صد هوش و استعداد تحلیلی!

هوش و استعداد تحلیلی

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی را صرف شرکت در کلاس‌های حضوری و یا آنلاین آمادگی آزمون تیزهوشان نمایید و یا زمان مشخصی را برای حضور در کلاس ندارید، استفاده از دوره‌ها و پکیج‌های آفلاین هوش و استعداد تحلیلی می‌تواند بهترین گزینه باشد. متاسفانه اکثر دوره‌های موجود در زمینه هوش و استعداد تحلیلی چندان کیفیت بالایی ندارند و کمک چندان زیادی به شما نخواهند کرد.

بهترین دوره هوش و استعداد تحلیلی ششم و نهم در حال حاضر توسط موسسه موفقیت برگزار می‌شود. با توجه به قیمت بالایی که کلاس‌های حضوری و آنلاین دارند، آموزشگاه موفقیت در جهت رعایت عدالت اجتماعی، این دوره را با بالاترین کیفیت ضبط و در اختیار دانش آموزان قرار داده است. این دوره بیش از ۷۰ ساعت آموزش در قالب ویدئوهای کوتاه چند دقیقه است و تمامی انواع و اقسام هوش‌هایی که در آزمون تیزهوشان مورد سوال قرار می‌گیرد، در آن آموزش داده شده است. جزوه‌ای که در این دوره به وسیله آن به دانش آموزان آموزش داده می‌شود شامل چکیده بیش از ۵ کتاب برتر در زمینه تیزهوشان است. از دیگر مزایا پکیج صفر تا صد هوش و استعداد تحلیلی موسسه موفقیت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آموزش گام‌به‌گام مفاهیم هوش و استعداد تحلیلی
  • آموزش روش‌های حل سوالات آزمون به‌طور کامل
  • آموزش نکات کلیدی و مدیریت آزمون
  • ارائه دسترسی همیشگی به آموزش‌ها
  • آپدیت رایگان تا روز آزمون
  • ارزش بالای آموزش‌ها با صرف هزینه مناسب
  • و …

اگر تغییراتی در آزمون اعمال شود، این دوره برای شما بروزرسانی و آپدیت خواهد شد. علاوه بر این این دوره شامل آزمون‌های شبیه ساز برگزار شده سال گذشته موسسه موفقیت نیز می‌باشد. اگر شما به طور کامل این دوره را مشاهده نمایید و تکالیفی که در انتهای هر بخش از شما خواسته شده است را حل کنید و به مبحث مسلط شوید، شانس بالایی برای قبولی در آزمون تیزهوشان خواهید داشت. البته مراقب باشید تا با وعده‌هایی همچون قبولی تضمینی در تیزهوشان گول نخورید و در انتخابتان دقت لازم را داشته باشید.

موسسه موفقیت در سال‌های گذشته بیشترین تعداد قبولی را در مدارس تیزهوشان و مدارس برتر داشته است و جز بهترین مراکز آموزشی در کشور می‌باشد که به طور تخصصی در زمینه آزمون ورودی مدارس فعالیت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت موسسه موفقیت به نشانی آموزش سنتر (www.amoozeshcenter.com) مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن موسسه موفقیت ۲۲۸۹۱۸۴۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

سخن پایانی

امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد. پکیج صفر تا صد هوش و استعداد تحلیلی موسسه موفقیت یکی از بهترین گزینه‌ها برای دانش‌آموزانی است که قصد دارند در آزمون ورودی مدارس برتر، مانند مدارس تیزهوشان، موفق شوند. این دوره با آموزش مفاهیم پایه هوش و استعداد تحلیلی و روش‌های حل سوالات آزمون، می‌تواند به دانش‌آموزان در کسب موفقیت در این آزمون‌ها کمک کند. در این مطلب به بررسی اهمیت تحصیل در مدارس برتر و راهکارهای قبولی در آزمون ورودی پرداختیم و در پایان شما را با بهترین پکیج صفر تا صد هوش و استعداد تحلیلی موسسه موفقیت آشنا کردیم. لطفا تجربیات و دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید./۲۴۱۹۹۶

نظرات