خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال آرماندو

0

خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال آرماندو

مجموعه تلویزیونی جدید سریال آرماندو به کارگردانی احسان عبدی پور سریالی زیبا و جذاب است که داستانی با ژانر کمدی و طنز دارد ، داستان این سریال درمورد پسری شجاع و جسور است که قسد دارد مشکلات خانواده اش راحل کند ، این سریال ساخت شبکه سه سیما می باشد و در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای پخش خواهد شد.

سریال آرماندو

خلاصه داستان سریال آرماندو

داستان جوان ساده و مهربانی به نام آرمان با بازی حمیدرضا آذرنگ را روایت می کند که سعی دارد مشکلات خواهرش (با بازی مرجانه گلچین) و فرزندان خواهرش را برطرف کند.
او در این مسیر درگیر مسائلی می‌شود که داستان سریال را شکل می‌دهد. موضوع این سریال فانتزی است، رگه‌هایی از طنز در خود دارد و به نوعی، درامی عاشقانه با لحن و زبانی تازه‌ محسوب می‌شود.

بازیگران سریال آرماندو

حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، سحر ولدبیگی، الیکاعبدالرزاقی، محمدرضا هدایتی، علیرضا استادی، علی مسعودی، علی اوجی، فریبا طالبی، مجید پتکی، شهربانو موسوی و سیامک مردانه از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال آرماندو

مرجانه گلچین از نقش خود در ارماندو می گوید :

وی این سریال را یک طنز اجتماعی توصیف کرد و درباره نقش‌ خود که صاب‌جان نام دارد، توضیح داد: این نقش یکی از شخصیت‌های اصلی و محوری سریال است که به وسیله او تغییر و تحولات در نحوه زندگی آدم‌های اطرافش ایجاد می‌شود.

بر اساس اظهارات این بازیگر، کسانی در اطراف همه ما هستند که شاید بسادگی از کنارشان می‌گذریم، اما صاب‌جان ساده از کنار همه آدم‌ها رد نمی‌شود. گلچین می‌گوید: این شخصیت بسیار دلنشین و مهربان است که در موقعیت‌های کمدی قرار می‌گیرد. برای من بخصوص از این بابت جذابیت دارد که بعد از سریال جدی نفس گرم دوباره با یک اثر طنز به خانه مردم برمی‌گردم و امیدوارم مثل کارهایی که طی این چند سال داشتم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

گلچین توضیح می‌دهد: صاب‌جان یک نقش فانتزی نیست و مثل بقیه شخصیت‌ها در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرد که رگه‌هایی از طنز و فانتزی دارند.

پایان تصویربرداری آرماندو

تصویربرداری سریال «آرماندو» با بازی حمیدرضا آذرنگ و مرجانه گلچین به پایان رسید.
تصویربرداری مجموعه ۲۶ قسمتی «آرماندو» به پایان رسیده و در مراحل فنی تدوین و صداگذاری است. این سریال در نوروز ۹۷ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد

عوامل ساخت مجموعه تلویزیونی آرمان دو :

۱- به تهیه کنندگی : ایرج محمدی
۲- طراح لباس: سیما بابایی
۳- تدوین: امین عابدی
۴- منشی صحنه: گل کوشان
۵- عکاس: هلیا رضایی
۶- مدیر تولید: اصلان مرتضایی
۷- مدیر تدارکات: مجتبی زندیه
۸- مدیر صدابرداری: محمد شیوندی
۹- گروه کارگردانی: جواد گنجی
۱۰- طراحی چهره پردازی: محسن دارسنج
۱۱- طراح صحنه: سهیل میرسپاسی
۱۲- برنامه ریز : سیامک مردانه
۱۳- مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی مقدم

عکس بازیگران سریال آرماندو

سریال آرماندو

سریال آرماندو

سریال آرماندو

نظرات