شرایط اعطای تسهیلات سفر برای بازنشستگان برای عید

0

شرایط اعطای کمک هزینه سفر نوروزی برای بازنشستگان

عباس رشیدی در گفت و گو با فارس گفت: امکان سفر نوروزی برای ۴ هزار نفر از بازنشستگان کشور فراهم شده است. ( کمک هزینه سفر نوروزی )

وی با اشاره به اینکه بازنشستگان می توانند از تسهیلات سفرهای سیاحتی و زیارتی استفاده کنند گفت: این تسهیلات برای فرد بازنشسته و یک نفر همراه در نظر گرفته شده است.

کمک هزینه سفر نوروزی

رشیدی از افزایش ۱۰ درصدی کمک‌هزینه‌های سفر در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: بازنشستگان می توانند برای سفرهای داخلی از کمک هزینه ۳۳۰ هزار تومانی برای هر نفر و برای سفر به عتبات عالیات نیز از کمک هزینه ۶۶۰ هزار تومانی برای هر نفر استفاده کنند.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام برای استفاده از تسهیلات سفرهای نوروزی از ۱۵ بهمن ماه آغاز شده است.

وی گفت: نحوه ثبت نام و جزئیات این تسهیلات در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir اعلام شده و تا زمانی که ظرفیت سفرها تکمیل نشده می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

رشیدی در مورد افراد پشت نوبت دریافت این کمک هزینه‌ها برای سفرهای عتبات عالیات گفت: در برخی از اوقات سال و در برخی از استان‌ها محدودیت‌هایی است که در قرارداد جدید قرار شده ۳۱ استان کشور را سهمیه‌بندی کنیم و به هر استان سهمیه خاص خودش را بدهیم.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین از تدارک ویژه برای اعزام بازنشستگان به سفر عتبات عالیات از طریق فرودگاه‌های مراکز استانی خبر داد.

نظرات