آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

0

آخرین خبر تعطیلی مدارس و ادارات چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر بدلیل آلودگی هوا مشخص شد, تعطیلی مدارس و ادارات فردا چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و تعطیلی مدارس و ادارات و بانک ها و دانشگاه های شهرها و استان ها امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس چهارشنبه 11 خرداد 1401 آلودگی هوا

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

🔹هنوز درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و ادارات برای روز چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ تصمیمی اتخاذ نشده و تعطیلی فردا با توجه به شرایط جوی و آلاینده ها دور از انتظار نخواهد بود و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد.

با شکل‌گیری توده گرد و خاک در شور عراق و انتقال آن به مرزهای غربی، جنوب غرب و برخی مناطق غرب و جنوب کشور کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود و در روز چهارشنبه (۱۱ خرداد ماه) ادامه خواهد داشت و تعطیلی مدارس برای دور از انتظار نخواهد بود

در حال تکمیل….

🌦 هواشناسی فردا ۱۱ خرداد

بر اساس پیش بینی هواشناسی، افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز چهارشنبه (۱۱ خرداد ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها می‌شود، هرچند با آغاز تردد خودروها، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد دور از انتظار نیست. وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد، بااین‌حال افزایش غلظت آلاینده ازن در برخی ساعات بعدازظهر سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.

آسمان تهران فردا (۱۱ خرداد ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۱۲ خرداد ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و برای روز جمعه (۱۳ خرداد ماه) آفتابی و با حداقل دمای ۲۳ درجه و با حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

عدم وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود می‌کند علاوه بر این با توجه به افزایش دما و فراهم شدن شرایط مناسب جهت تولید آلاینده ازن، در برخی ساعات بعدازظهر احتمال افزایش غلظت این آلاینده و کاهش کیفیت هوا در بر خی مناطق وجود خواهد داشت. تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت یکشنبه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و کیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

همچنین یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش افزود: تعطیلی مدارس از ابتدا تصمیم اشتباهی بود و نتایج این تعطیلی‌ها موجب تغییر در آهنگ زیست دانش آموزان شد و باعث شد تا مناسبات اجتماعی دانش آموزان به طور کامل شکل نگیرد.

نظرات