بیوگرافی و عکس های مهشید ناصری همسر دوم هدایت هاشمی

0

بیوگرافی و عکس های مهشید ناصری همسر دوم هدایت هاشمی

 

مهشید ناصری بازیگر تاتر و همسر دوم هدایت هاشمی را بهتر بشناسید و گزیده ای از زندگینامه و سال تولد و آثار بازیگری و نحوه آشنایی و ازدواج این خانم بازیگر را در سایت حرف تازه بخوانید.

مهشید ناصری

بیوگرافی مهشید ناصری

بازیگر ایرانی تئاتر و تلویزیون در ۱۷ آبان سال ۱۳۶۷ در تهران در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمده است.

مهشید ناصری

فعالیت بازیگری

مهشید ناصری از بازیگران تئاتر بوده که سابق بر این چندین نمایش را اجرا کرده اما از سوابق و آثارش اطلاعات زیادی موجود نیست .
به تازگی عکسی در پشت صحنه تاتر مایش ریش فیدل غبغب مرکل به اشتراک گذاشته که نشان دهنده این این که در این نمایش نقش آفرینی کرده است.

مهشید ناصری

همسر مهشید ناصری

خانم ناصری در ۱۸ مهر سال ۱۳۹۴ با هدایت هاشمی از بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر ازدواج کرده و دارای یک دختر به نام جانا می باشد که در سال ۱۳۹۵ به دنیا آمده است.

مهشید ناصری
همسرش قبل از ازدواج با او با نگار عابدی ازدواج کرده که بعد از چند سال این ازدواج با وجود داشتن یک دختر به نام اِما به جدایی ختم انجامید.

مهشید ناصری

هدایت هاشمی بازیگر در هفدهم اسفند ماه سال ۱۳۵۳ در شهر سبزوار به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد کارگردانی بوده و فعالیتش را در زمینه سینما و بازیگری از سال ۱۳۷۷ با تئاتر شروع کرده است

بیشتر بدانید: بیوگرافی هدایت هاشمی

 

مهشید ناصری

بازیگر سریال زوج یا فرد

به تازگی در سریال زوج یا فرد با نام قبلی مر قانون که سریال مناسبتی برای ایام عید نوروز ۹۸ می باشد نقش آفرینی کرده و جالب اینجاست که در این سریال با همسرش هداین هاشمی هم بازی می باشد.
این اولین حضور زوج هنرمند است که با هم در یک مجموعه تلویزیونی هم بازی شده و بعد از ازدواج در کنار هم دیده شدند.

اینستاگرام مهشید ناصری

آدرس اینستاگرام شخصی وی با mahshidnaseri88 موجود و فعال می باشد.
در زمان به دنیا آمدن دخترش در پیج خود نوشت«من دختر آبانم… اونم از نوع ١٧ ام، ٢٩ ساله شدم… اولین سالیه که دخترم هم کنارمه

مهشید ناصری

عکس های  مهشید ناصری

وی برای سومین سالگرد ازدواجش با همسرش نوشت :«هدایت جانم دوساله شدیم… زندگی در کنار تو قشنگتر است. الهی که همیشه سلامت باشی و شاد… در ادامه عکس های جدید را مشاهده کنید.

مهشید ناصری

مهشید ناصری

مهشید ناصری

مهشید ناصری

مهشید ناصری

مهشید ناصری

مهشید ناصری

مهشید ناصری

نظرات