مدل لاک شاین دار ۲۰۲۲ زیبا و جذاب ویژه مد روز

0

“ مدل لاک شاین دار ۲۰۲۲ “، لاک ناخن اکلیلی با توجه به زرق و برقی که از اکلیل‌های آن بازتاب می‌شود، مناسب مراسم های شادی مانند عروسی و جشن تولد است. لاک ژل نوعی لاک است که دارای ژل اکریلیک می باشد به همین دلیل یک لایه ضخیم روی ناخن ایجاد می کند که از دوام بالایی نسبت به لاک های معمولی برخوردار است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل لاک شاین دار ۲۰۲۲ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. چنانچه ناخن تان پوسته پوسته شده و یا شکسته، با ناخن گیر ناخن را کوتاه کنیم و با استفاده از سوهان و پولیش ناخن هایمان را مرتب و یکنواخت کنیم.

مدل لاک شاین دار ۲۰۲۲ جدید

در استفاده از لاک اکلیلی این است که لازم است بعد از اینکه لاک روی ناخن زده شد، سطح مورد نظر با برق ناخن پوشش داده شود تا اکلیل‌های لاک، طول عمر و دوام بیشتری داشته باشند و با یک ضربه کوچک کنده نشوند. برای این که لاک لبه های ناخن دیرتر بپرد، بعد از لاک زدن نوک ناخنتان، قدری هم زیر ناخن ها را لاک بزنید. اگر در انتخاب رنگ لاک، جنس و نوع آن به شکلی صحیح و حرفه‌ای عمل کنید، می‌توانید استایل بسیار جذابی را برای خود طراحی کنید.

مدل ناخن با لاک اکلیلی ۱۴۰۰

اکلیل‌های استفاده شده در این لاک‌ها متفاوت هستند. بعضی تک رنگ هستند، بعضی سه رنگ و بعضی هفت رنگ. هر کدام از این نمونه‌ها را می‌توان در مناسبت خاص یا یک لباس خاص استفاده کرد و استایل جذابی به وجود آورد. در ترکیب این نوع لاک، از فرمولاسیون قوی‌تری استفاده می‌شود تا قدرت جذب اکلیل روی ناخن افزایش یابد؛ به همین خاطر پاک کردن این لاک از روی ناخن سخت و اذیت کننده است. اما با توجه به زیبایی منحصر به فردی که این محصول دارد، خیلی از دختران و بانوان این سختی را با کمال میل می‌پذیرند.

 

 

 

 

 

نظرات