اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شهر گربه ها با نقش + داستان و عکس ها

1

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شهر گربه ها با نقش + داستان و عکس ها، “فیلم شهر گربه ها″، فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی سید جواد هاشمی و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام، فانتزی و کودک و نوجوان ساخته شده است. فیلم شهر گربه ها که بتازگی ساختش به پایان رسیده است، قرار است به زودی به صورت آنلاین و مجازی اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران با نقش ها و داستان بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شهر گربه ها با نقش + داستان و عکس ها

 

خلاصه داستان

سینمایی “شهر گربه ها” روایتگر ماجرای شخصیت های شهر خیالی است که همه شهروندان آن گربه هستند. یکی از شخصیت های این فیلم دونالد ترامپ است اما هنوز از جزئیات داستان این فیلم، خبری منتشر نشده است.

خلاصه داستان فیلم شهر گربه ها

گفتنی است سیدجواد هاشمی، در نشست خبری این فیلم سینمایی، تاکید کرد این فیلم به هیچ عنوان سیاسی نیست و او قصد ندارد به نکوهش مهاجرت مردم از ایران بپردازد، ولی او می‌خواهد این موضوع را به مخاطب کودک برساند که باید در ساخت کشورش سهیم باشد.

 

اسامی بازیگران فیلم شهر گربه ها به همراه نقش

اسامی بازیگران فیلم شهر گربه ها به همراه نقش

 

دیگر عوامل

مجری طرح و سرمایه گذار: فاطمه شهیدی، جانشین تهیه کننده و دستیار اول کارگردان: عباس دلدار، مدیر تولید و برنامه ریزی: ایرج طایفه، مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی، تدوین: منوچهر صانعی، مهران گنبدلو –آهنگساز: بهنام صبوحی، طراحی و ترکیب صدا: سید محمود موسوی نژاد، صدابردار: محمود اردلان، طراح جلوه های ویژه بصری: محمدرضا نجفی امامی، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، طراح صحنه: علی شایانفر، طراح لباس: سوسن نوروزی، نورپرداز: افشین گودرزی، منشی صحنه: فرزانه زهره وند، عکاس: پیام نصیری خرم، طراح حرکات موزون: سید کمال رضوی، مدیر تدارکات: رضا دهقان.

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شهر گربه ها با نقش + داستان و عکس ها

  1. رهان گفت:

    اسم شخصیت بلا چیه!!

نظرات