زمان پخش و تکرار سریال آمرلی از پلتفرم فیلم نت ۱۴۰۲ + ساعت و روزهای پخش

0

زمان پخش سریال آمرلی : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال آمرلی برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این مجموعه جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال آمرلی

این سریال به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر خانوادگی،درام و اجتماعی است. این سریال محصول مشترک کشور ایران و عراق است و قرار است از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ از پلتفرم فیلم نت پخش شود و پیش بینی می شود مورد توجه و استقبال مردم قرار بگیرد.این مجموعه نمایش خانگی قرار است روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه از شبکه نمایش خانگی پخش شود.پخش بین‌المللی این مجموعه توسط شرکت نوراویژن انجام شده است. این سریال محصول شرکت فیروزه، از روز جمعه به مناسبت ماه مبارک رمضان، همزمان با پخش در شبکه الرابعه عراق در پلتفرم «فیلم‌نت» نیز پخش خواهد شد.

از جمله هنرمندان سریال می توان به مصطفی زمانی،ناریمان الصالحی،رامز الاسود،عواطف سلمان،کاظم القریشی و…. اشاره کرد.

مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی نقش‌های اصلی این سریال را بر عهده‌ دارند و پوستر ایرانی این اثر را محمد موحدنیا طراحی کرده است

در خلاصه داستان آمده آمرلی داستان عاشقانه یک خبرنگار عراقی برای یافتن راز زندگی اش در یک موقعیت جنگی است…

در کل داستان آن درباره یک قهرمان عراقی است که به جنگ علیه داعش می‌پردازد.

فارغ از اهمیت تولید این سریال و حضور یک بازیگر مشهور ایرانی در یک سریال عربی، نکته قابل‌تامل دیگر برنامه ویژه فیلمسازان عرب‌ برای ساخت و پخش سریال‌های رمضانی است و اینکه آنها از تمام ظرفیت‌های لازم برای جذب مخاطبان درام رمضانی استفاده می‌کنند.

سریال آمرلی

زمان پخش و تکرار سریال آمرلی از پلتفرم فیلم نت

این سریال ۱۰ قسمتی نمایش خانگی قرار است از شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ هر هفته شنبه ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلم نت پخش شود.

امیدواریم از دیدن این مجموعه نمایش خانگی جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات