دانلود کامل فصل سوم شب آهنگی ویژه برنامه افتتاحیه شباهنگی ۳ را ببینید

0

فصل سوم شب آهنگی ۳ با اجرای حامد آهنگی به مناسبت روز پدر ۵ بهمن ۱۴۰۲ منتشر شد. در ادامه لینک دانلود فصل سوم شب آهنگی همراه با تماشای آنلاین و دانلود رایگان افتتاحیه شب آهنگی ۳ برای روز پدر کامل دریافت کنید.

دانلود کامل فصل سوم شب آهنگی ویژه برنامه افتتاحیه شباهنگی 3 را ببینید

دانلود کامل فصل سوم شب آهنگی ویژه برنامه افتتاحیه شباهنگی ۳ را ببینید

برای دانلود وپژه برنامه فصل سوم شباهنگی به مناسبت روز پدر روی عکس کلیک کنید:

شباهنگی ۳ از با حضور مهمانان و تماشاگران با رقص و آواز و فضایی شاد از ۵ بهمن ۱۴۰۲ از پلتفرم «فیلم‌نت» آغاز به کار کرد و پس از این به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

فصل سوم شب آهنگی با کارگردانی و اجرای حامد آهنگی و تهیه‌کنندگی محمدرضا صابری می باشد که به صورت هفتگی با مهمانان جذاب به طور اختصاتصی از فیلم نت پخش میشود.

فصل سوم برنامه پرطرفدار و شاد “شب آهنگی”، ادامه‌ای بر فصل اول و دوم می‌باشد. فضایی شاد و پرهیجان، همراه با چالش‌ها و مصاحبه‌های جذاب با حضور مهمانان ویژه، این مجموعه را به تجربه‌ای دوست‌داشتنی برای تماشاگران تبدیل کرده است.

درباره برنامه

شب آهنگی تاکنون دو فصل را پشت سر گذاشته و حالا در بهمن ماه ۱۴۰۲ فصل سوم آن با دکور و فضلیی متفاوت در حال پخش است. شباهنگی با هدف ایجاد لحظاتی شاد و هیجان‌انگیز، به مصاحبه با هنرمندان و برگزاری مسابقات طنز می‌پردازد. تهیه‌کنندگی این برنامه را محمدرضا صابری به عهده دارد و با اجرای حامد آهنگی، کمدین معروف، این برنامه توانسته به موفقیت چشمگیری دست یابد. همچنین، پیشنهاد می‌شود تماشاگران به سراغ سریال افعی تهران نیز بروند تا دقایقی را با داستان‌هایی جذاب سپری کنند. برنامه با اجرای حامد آهنگی نه تنها توانست استعداد وی در اجرای استندآپ کمدی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد، بلکه با ورود او به عرصه مجری‌گری، سطح جدیدی از تعامل و سرگرمی را به تلویزیون ایران تزریق کرد.

نظرات