جدیدترین انواع مدل های کفش کتان مردانه ۱۴۰۱ + راهنمای خرید

0

کفش کتان مردانه ۱۴۰۱ : یکی از بهترین انتخاب ها برای انجام فعالیت های روزمره، استفاده از کتانی است. کفش های کتانی برای فعالیت های مختلف مانند پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و… استفاده می شود و انتخاب کفش مناسب، باعث سلامت پا و جلوگیری از آسیب می شود. در هنگام خرید کفش کتانی مردانه، فاکتورهای مهمی وجود دارند که باید به آن ها دقت کنید. این مقاله به عنوان راهنمای خرید کفش کتانی مردانه ۲۰۲۲ تمام آنچه که در هنگام خرید این نوع کفش باید بدانید بررسی می شود تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کفش کتانی مردانه 1401

راهنمای خرید اینترنتی

قبل از خرید این مدل کفش بهتر است آن ها را تست کنیم، با کتانی کمی راه رفته و میزان راحتی آن ها را بسنجید. ممکن است شما نیز با این جمله کفش ها جا باز می کنند مواجه شده باشید بهتر است بدانید هیچ کفشی پس از مدتی استفاده جا باز نمی کند. در صورتی که پس از راه رفتن کفش موردنظر پاهای شما را اذیت می کند بهتر است خرید آن کفش را کنار گذاشته و به سراغ یک کفش دیگر بروید.

کفش کتانی

نکته ای که در خرید کفش کتانی باید در نظر داشت این است که باید متناسب با بدن شما باشد برای مثال یک کفش کتانی مناسب نباید پاهای شما را اذیت کند پس بهتر است از خرید کفش های تنگ بپرهیزید. امروزه مدل های مختلفی از کفش های کتانی را می توان در سطح بازار مشاهده نمود که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند اما ممکن است حین استفاده شما را با مشکلات متعددی همچون عدم راحتی مواجه سازند بنابراین بهتر است این موضوع را پراهمیت دانسته و حتما حین خرید خود در نظر گیرید.

کفش کتانی مردانه

بهترین زمان برای خرید این نوع کفش  شب هاست. در طی روز به دلیل کارها و فعالیت هایی که انجام می دهید پاهای شما خسته و پهن می شوند از این رو بهترین معیار احساس راحتی پای خسته ی شما در کفش های کتانی است.

انواع جدیدترین مدل های کفش کتانی مردانه ۱۴۰۱

 

کفش مردانه

دقت کنید کفش کتانی باید لژ داشته باشد: ممکن است در ذهن خود با این تصور که این کفش ها باید پاشنه داشته باشند مواجه شوید اما باید بدانید این تصور کاملا اشتباه بوده و منظور از لژ ، پاشنه نیست. یک کفش کتانی مردانه مناسب باید یک و نیم سانتی متر لژ داشته و به این طریق بین پاهای شما با کف زمین فاصله ایجاد کند. به طور معمول کفش هایی که لژ ندارند طی زمان به کمر و پاهای شما آسیب وارد نموده و شرایط بدی را برایتان رقم می زنند.

کفش اسپرت مردانه

کفش کتان زنانه

مدل های جدید کفش کتان

راهنمای خرید کفش کتان

کفش مناسب ورزش

نگهداری کفش کتان

با ما همراه باشید

نظرات