دانلود مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ قسمت ۲۱ بیست و یکم «قسمت ۲۱ مگه تموم عمر» نیم‌بهاء

0

قسمت ۲۱ سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ به کارگردانی سروش صحت در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی اجتماعی است و سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره قسمت ۲۱ بیست و یکم یکی از جذابترین قسمت های سریال های شبکه نمایش خانگی است که به تازگی وارد بخش نمایش شده است.

مگه تموم عمر چند تا بهاره

دانلود مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ قسمت ۲۱ بیست و یکم

مگه تموم عمر چند تا بهاره قسمت بیست و یکم سریال جدید سروش صحت در این مطلب دانلود و تماشا کنید:

سریال ایرانی سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ در ژانر کمدی و طنز به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است.

قسمت ۲۱ مگه تموم عمر چند تا بهاره ؟ قسمت بیستم مگه تموم عمر چند تا بهاره سریال جدید سروش صحت در این مطلب دانلود و تماشا کنید. سریال ایرانی سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ در ژانر کمدی و طنز به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. لینک دانلود قرار داده شد

داستان قسمت بیست و یکم

داستان قسمت ۲۱ سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره درباره …

این مجموعه هر هفته روز های پنجشنبه ساعت ۸ صبح بطور اختصاصی از نمایش خانگی منتشر شد و باید با خرید قانونی بتوانید قسمت جدید را تماشا کنید.

مگه تموم عمر چندتا بهاره یکی از سریالهای کمدی خانوادگی جدید است که با بازی علی مصفا، قدرت‌الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی و بیژن بنفشه خواه به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی تماشایی میشود و صحنه های زیبایی را برای مخاطبان خلق می کنند. آقا رشید که بعد از مدت ها به عصه هنر برگشته، حالا در کار جدید خود در سریال سروش صحت حضور پیدا کرده، قدرت الله ایزدی پیشتر با سروش صحت در سریال شمعدونی نیز همکار کرده و دومین همکاری انها محسوب میشود. مگه تموم عمر چند تا بهاره به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است.

این اولین سریال تولید شده توسط سروش صحت برای شبکه نمایش خانگی به شمار می رود. سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره؟‌ پنجشنبه ها ساعت ۸ صبح از نماوا و فیلیمو پخش می شود.

مجموعه تلویزیونی مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ مشخصا به کمدی بودن آن اشاره شده است؛ بدیهی‌ست که ما با مجموعه‌ای کمدی مواجه هستیم اما حالا اطمینان داریم که این سریال یک کمدی صرف به قصد خنداندن مخاطب نیست و نوعی سورئالیسم کمرنگ و گروتسک‌وار نیز چاشنی آن شده است که اثر را از سطح به عمق می‌برد و معنایی عمیق‌تر به مضامین و مفاهیم نهفته در متن آن می‌دهد

نظرات