دانلود کامل سریال عقرب عاشق قسمت ۱۸ هجدهم «قسمت ۱۸» نیم‌بهاء

0

قسمت ۱۸ سریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده در این مطلب دانلود و نیم‌بهاء تماشا کنید این سریال محصول کشور ایران و در ژانر فاتنزی عاشقانه تولید شده است. سریال عقرب عاشق قسمت ۱۸ هجدهم در لینک زیر دانلود کنید که یکی از پربیننده ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که به تازگی وارد بخش نمایش شده است.

دانلود کامل سریال عقرب عاشق قسمت 18 هجدهم «قسمت ۱۸» نیم‌بهاء

دانلود کامل سریال عقرب عاشق قسمت ۱۸ هجدهم «قسمت ۱۸» نیم‌بهاء

برای دانلود قسمت هجدهم سریال عقرب عاشق روی لینک زیر کلیک کنید:

سریال عقرب عاشق قسمت ۱۸ را در این مطلب دانلود و تماشا کنید. سریال ایرانی عقرب عاشق در ژانر عاشقانه – معمایی به تهیه‌کنندگی رضا محقق و کارگردانی حسین سهیلی زاده ساخته شده است.

این سریال جدید جذاب هر هفته روزی های سه شنبه ساعت ۲۰ بطور اختصاصی از نمایش خانگی منتشر شد و باید با خرید قانونی بتوانید قسمت جدید را تماشا کنید با کیفیت های دانلود: نسخه ۱۰۸۰p ، ۱۰۸۰p ،نسخه ۷۲۰p ، نسخه ۴۸۰p ، Full HD BluRay

دانلود همه قسمت های سریال عقرب عاشق در پایین صفحه قرار داده ایم و به راحتی قسمت های پخش شده را مشاهده کنید

داستان قسمت هجدهم

داستان قسمت ۱۸ عقرب عاشق درباره …

عقرب عاشق جدیدترین کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است. حامد افضلی و امین محمودی یکتا نویسندگان سریال «عقرب عاشق» هستند.

این سریال از مدتها قبل با تبلیغات فراوان جلوی دوربین رفته بود و حالا در ابتدای تابستان منتشر شده و مخاطب را غافلگیر کرده است.

مجموعه نمایشی خانگی عقرب عاشق سومین تجربه کارگردانی ؛سهیلی زاده؛ در شبکه نمایش خانگی است. سهیلی زاده یکی از سریال سازترین کارگردان های ایرانی است که در رزومه کاری خود بیش از سی سریال را تا کنون کارگردانی کرده است ولی حتی یک فیلم سینمایی در رزومه کاری ایشان به چشم نمی خورد که در نوع خود جالب می باشد و او از ابتدای کار خود ترجیح داده که هنر خود را در ساخت سریال به تماشاگرانش ارائه دهد.

سریال عاشقانه عقرب عاشق که جدیدترین ساخته سهیلی زاده می باشد هنوز مراحل فیلمبرداری خود در شهر تهران را پشت سر می گذارد و یک داستان تخیلی و درام را قرار است روایت کند چیزی که تا کنون این کارگردان تا به حال انجام نداده و گویا اولین تجربه کاری او در ژانر علمی تخیلی میباشد

نظرات