زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال دل دار از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ +‌ ساعت پخش

0

سریال دل دار از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال دل دار برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این مجموعه جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال دل دار از شبکه آی فیلم

این مجموعه به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی و نویسندگی علیرضامحمدی و مهدی حمزه محصول سال ۱۳۹۷ در ژانر عاشقانه،اجتماعی و خانوادگی است. این سریال برای بار اول از شبکه دوم سیما در رمضان سال ۱۳۹۸ پخش شد و مورد استقبال قرار است. اکنون قرار است مجدد از شبکه آی فیلم از ۲۳ مهر ۱۴۰۲ پخش شود. گفتنی است تیتراژ این سریال را خواننده محبوب، محسن چاوشی خوانده است که بسیار زیباست و مشهور شده است.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به محمدرضا غفاری،الناز حبیبی،سوگل خلیق،بهزاد فراهانی،پریوش نظریه،حسام محمودی،علی اوسیوند،همایون ارشادی،کمند امیرسلیمانی،رویا جاویدنیا
مهران نائل،نیما رئیسی،علیرضا آرا و…. اشاره کرد.

در خلاصه داستان این سریال آمده‌است رونا و آرش در بستر قصه با اتفاقاتی مواجه می‌شوند که به نظرم عاشقانه جوان و جذابی پیش رو داریم. داستان عاشقانه دیگری هم در این سریال داریم که مربوط به شادی خواهر آرش است که در محل کارش به جوانی علاقه‌مند می‌شود و درواقع مخاطب دو داستان عاشقانه موازی را در سریال دلدار می‌بیند در این میان….

در واقع این مجموعه یک قصه عاشقانه است که در بستر عشق و اتفاقات اجتماعی که جوانان درگیر آن هستند از قبیل ازدواج، شغل و انتخاب‌های متعدد اتفاق می‌افتد.

سریال دل دار

زمان پخش و تکرار سریال دل دار از شبکه آی فیلم

این سریال ۳۲ قسمتی قرار است از یک شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۰ و تکرار آن ساعت ۴ صبح و ۱۲ صبح روز بعد از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله دیگر بازیگرانی که هنرنمایی کردن می توان به پیمان مقدمی،مریم بوبانی،صحرا اسدالهی،وحید آقاپور،خیام وقار کاشانی،شادی مختاری،سجاد دیرمینا،صدف اسپهبدی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این مجموعه جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات