زمان پخش و تکرار سریال همه گیری از شبکه سه سیما ۱۴۰۲ + روزها و ساعت پخش

0

زمان پخش سریال همه گیری : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال همه گیری برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال همه گیری

این سریال به کارگردانی محمدصادق بکتاشیان و تهیه کنندگی سعید کمانی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این مجموعه که در فصل نخست خود با نام موج‌ اول از تلویزیون پخش شد درباره نحوه ورود و شیوع کرونا در روزهای اول ورود آن به کشورمان است. این سریال حالا به ایستگاه دوم رسیده و قرار است فصل دوم آن پخش شود.ضبط این سریال تمام شده است و لوکیشن اصلی در کویر کاشان بود و دلیل این انتخاب هم قصه‌ای بود که در سریال اتفاق می‌افتاد. ناگفته نماند برخی چهره‌ها از سریال کنار رفتند چون کاراکترشان تمام شده بود. مثل فریبا متخصص که در فصل نخست شهید می‌شود. یا مهدی فخیم‌زاده که در فصل دوم حضور ندارد.اکنون ان سریال از ۲۵ تیر ۱۴۰۲ از شبکه سه پخش می شود.

از جمله هنرمندان آن می توان به محسن قصابیان،نیلوفر کوخانی،نیما شاهرخ شاهی،علی غلامی،آتش تقی پور،ساخو آرام،روزبه اختری،مهدی صبائی،کوروش سلیمانی،آرام احمری نیا،اصغر نقی زاده،آوا دارویت،سارا والیانی و… اشاره کرد.

این سریال داستان شیوع کرونا در کشور است و روزهای ابتدایی شیوع این بیماری را نشان می دهد که عده ای درگیر این هستند آیا این بیماری کرونا است یا آنفولانزا؟آنها در ادامه به این نتیجه می رسند که این بیماری همان کرونا است…

سریال همه گیری

ساعت تکرار و زمان پخش سریال همه گیری از شبکه یک

این سریال ۲۰ قسمتی از یکشنبه هرشب از ۲۵ تیر ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۰:۳۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲ شب، ۹صبح و ۱۴ ظهر از شبکه یک پخش می شود.

امیدواریم از دیدن این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات