زمان پخش و تکرار سریال داستان یک شهر از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال داستان یک شهر از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال داستان یک شهر برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال داستان یک شهر

این مجموعه به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی فرشید محمودی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است.این مجموعه بار اول در همین سال از شبکه پنج تهران پخش شد و به خاطر داستان متفاوتش مورد استقبال قرار گرفت.در این مجموعه تلویزیونی به مشکلات، سختی‌ ها، چالش‌ هایی که روزانه اهالی رسانه با آن رو به رو می‌ شوند، پرداخته می‌ شود.گفتنی است، فصل اول و دوم سریال «داستان یک شهر» به کارگردانی اصغر فرهادی در سال ۱۳۷۸ و ۱۳۹۰  تولید شده بود. اکنون قرار است این سریال مجدد از ۹ تیر ۱۴۰۲ از شبکه آی فیلم پخش شود.

از جمله هنرمندان آن می توان به دانیال عبادی، هلیا امامی،امین ایمانی،یوسف مرادیان، ایرج نوذری، سروش جمشیدی، عزت الله رمضانی فر، بهزاد خداویسی، امیر دژاکام، نسرین بابایی، مریم کاظمی، ایوب آقاخانی، رضا توکلی، فرشید زارعی فر و… اشاره می شود.

در خلاصه سریال آمده داستان از اینجا شروع می‌ شود که تیم جوان و جسور برنامه درشهر برای خود اسم و رسمی دارد و با تماس مردمی برای تهیه گزارشی از تخریب یک ساختمان بر اثر گودبرداری غیراصولی راهی می‌ شود و این شروع قصه‌ای از تلاش بخش کوچکی از رسانه ملی در رساندن مسائل و مشکلات مردم به گوش مسئولان است…

سریال داستان یک شهر از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال داستان یک شهر از شبکه آی فیلم

این سریال ۲۶ قسمتی از جمعه هرشب از ۹ تیر ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۸ و تکرار آن روز بعد ساعت۲ بامداد و ۱۰ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان این مجموعه می توان به پورانداخت مهیمن، علی آهنج، فرزام ناظری، ریحانه رضی، علیرضا مهران، ساناز سماواتی، عاطفه جلالی، شقایق زمانی، رضا دودانگه، حسین عباسی، مهتاب شکریان  و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات