زمان پخش و تکرار سریال خوش نشین ها از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال خوش نشین ها از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال خوش نشین ها برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

خوش نشین ها سریال طنز بوده که توسط سعید آقاخانی کارگردانی و توسط محمدرضا تخت‌کشیان تهیه کنندگی شده است این سریال در سال ۱۴۰۱ تولید شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت و سپس از شبکه های مختلف تلویزیون بازپخش شد.

سعید آقاخانی یکی از کارگردان های معروف کشورمان بوده که در ساخت سریالهای طنز تخصص بالایی دارد.

سریال خوش نشین ها از شبکه آی فیلم

زمان پخش و تکرار سریال خوش نشین ها از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

سریال خوش نشین ها هرشب از شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۵ بامداد و ۱۳ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

این مجموعه به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام محصول سال ۱۳۸۸ در ژانر طنز،اجتماعی و خانوادگی است. این سریال به سفارش گروه فیلم و سریال شبکهٔ سوم تلویزیون ایران تولید و در آبان ماه سال ۱۳۸۹ برای بار اول به روی آنتن این شبکه رفت و بسیار پر مخاطب و پر طرفدار بود تا جایی که قرار شده این سریال از ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ از شیکه آی فیلم پخش شود. ناگفته نماند این سریال جایگزین مجموعه زمانه می شود.

از جمله بازیگران این سریال می توان به حمید لولایی،سیروس گرجستانی،مرجانه گلچین،علی صادقی،مهران رجبی،حدیثه تهرانی،اردشیر کاظمی،محمد کاسبی،کولان دبستانی و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده آفاق همراه دانیال پسرش و سارا دخترش از سفر برمی‌گردند. دلهره از زمانی شروع می‌شود که اردشیر همسر آفاق که قرار بوده‌ به استقبال آن‌ها بیاید نیامده است. آن‌ها به ناچار با تاکسی به خانه می‌روند اما متوجه می‌شوند که اردشیر خانه را فروخته است. صدری دوستش هم از محل اردشیر اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. آرام آرام مفقود شدن اردشیر برای خانواده‌اش ماجراهایی می‌آفریند که اتفاقات سریال خوش نشین‌ها را رقم می‌زند …

سریال خوش نشین ها

ساعت تکرار

این سریال هرشب از شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۵ بامداد و ۱۳ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از دیگر هنرمندان می توان به سپند امیرسلیمانی،پرستو مقدم،صبا کمالی،حلیمه سعیدی،امیر غفارمنش،بهشاد شریفیان،گیتی معینی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

دیگر عوامل

کارگردان: سعید آقاخانی، تهیه کننده: ایرج محمدی و مهران مهام، دستیار اول کارگردان: مصطفی تنابنده، مدیربرنامه ریز: سید علی هاشمی، تصویربردار: محمد نداف و فرزام گل سفیدی، طراح گریم: مهدی شیرازی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، مدیر تولید: شاپور قاسم لنگرودی، صداگذار و میکس: طلا ازادروش، مدیر صدابردار: مرتضی اصلان زاده، آهنگساز: میثم مروستی، تدوین: حسین غضنفری، منشی صحنه: فرحناز خسرو آبادی، عکاس: شکوفه هاشمیان.

همراه ما باشید.

نظرات