جملات خداحافظی رسمی + متن خداحافظی کردن

0

در این پست می توانید متن های کوتاه خداحافظی و جملات خداحافظی رسمی و متن خداحافظی کردن و جملات خاص خداحافظی کردن و متن های انگلیسی خداحافظی کردن و متن های کوتاه خداحافظی کردن را مشاهده کنید.

 جملات خداحافظی رسمی

جملات خداحافظی رسمی

آدم های کمی هستند که می دانند تنهایی یک نفر حرمت دارد.
همین طور بی هوا سرشان را پایین نمی اندازند و بپرند وسط تنهایی آن فرد.
چون خوب می دانند که اگر آمدند،باید بمانند.تا آخرش باید بمانند.
آنقدر که دیگر تنهایی وجود نداشته باشد.
وگرنه مسافرها همیشه موقع خداحافظی،تنهایی را هزار برابر می کنند!
خداحافظ بهترین دوستم۳۰ متن رسمی و اداری برای خداحافظی

جملات خداحافظی رسمی

دوستان خوب و مهربانم که در این مدت یار و یاور من بودید، هیچ چیز جز خوبی از شما در ذهن ندارم و امیدوارم شما نیز من را تنها با خوبی‌هایم به خاطر بیاورید. به تک تک روزهای گذشته که نگاه می‌کنم، ردپای شما در آن پررنگ‌تر از هر چیزی است. به نظرم می‌آید که من دمی از دوستان خوبم جدا نبوده و تمام پستی و بلندی‌های زندگی‌ام را با شما گذرانده‌ام. چطور می‌توانم با جدا شدن از شما، این روزهای با هم بودن را فراموش کنم؟ چطور می‌توانم شادی قلبی و واقعی‌ام کنار شما را از سر بیرون کنم؟ همیشه خوش و سلامت باشید.

جملات خداحافظی رسمی

متن خداحافظی کردن

جملات خداحافظی رسمی

گرچه ممکن است مایل ها

بین ما فاصله بیاندازند

اما ما هرگز از هم دور نیستیم ، زیرا دوستی ها را با قلب نه با فاصله ها اندازه میگیرند.

جملات خداحافظی رسمی

بنام خداوند جان و خرد
همکاران عزیز در تمام طول مدتی که در جوارتان به خدمتگزاری مشغول بودم، لحظاتی سرشار از شادی را سپری کردم و شاهد اشتیاق به کار شما عزیزان بودم. لازم به ذکر است که اینجانب/ به دلیل پاره‌ای از مسائل (در صورت صلاحدید بازگو شود) نیاز است تا از فعالیت خود کناره گیری کنم. فلذا لازم دیدم مراتب تشکر و قدردانی خود را در این لحظات از تک تک شما عزیزان داشته باشم. از ایزذ منان شادکامی را برایتان آرزومندم.
ارادتمند شما۳۰ متن رسمی و اداری برای خداحافظی

جملات خداحافظی رسمی

متن خداحافظی کردن

دوست عزیزم و همراه همیشگی من، لحظاتی که با تو گذراندم، از شیرین‌ترین لحظات زندگی‌ام بوده‌اند. من از تو درس‌های زیادی گرفتم و بهترین سال‌های زندگی‌ام را کنارت سپری کردم. با این خداحافظی از تو دور می‌شوم، اما این را بدان که قلب من همیشه در کنار تو می‌تپد. همیشه تک تک عادت‌هایت در ذهنم است و برای رفع دلتنگی، سعی می‌کنم که آن‌ها را تکرار کنم. مطمئن باش که در این فاصله و دوری، به عکس‌های دوتایی‌مان نگاه می‌کنم و تمام خاطراتی که با هم در روزهای مختلف داشتیم را مرور خواهم کرد.

جملات خداحافظی رسمی

تا زمانی که خاطره دوستان عزیز در قلب من زنده است ،

می گویم زندگی زیباست…به امید ملاقات دوباره

جملات خداحافظی رسمی

همکاران و دوستان عزیز سلام
همانطور که شاید بر شما همسنگران پوشیده نمانده باشد، بنده حقیر پس از سال‌ها تلاش توفیق دست یابی به مراتب بالاتر و طی کردن پلکان ترقی را داشته ام. از این رو نیاز دانستم تا در نامه‌ای از حمایت‌ها و تلاش‌های بی دریغتان از اینجانب مراتب سپاس را به جا آورده و در صورت مشاهده قصور، کم کاری و کم لطفی از بنده، طلب عفو و بخشش کنم.
آرزومند لحظاتی نیک۳۰ متن رسمی و اداری برای خداحافظی

نظرات