زمان پخش و تکرار سریال پازل از شبکه تماشا ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال پازل از شبکه تماشا : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال پازل برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال پازل

این به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه‌کنندگی محمد پیرهادی محصول سال ۱۳۹۲ در ژانر اجتماعی،پلیسی و امنیتی است. این مینی سریال از ۲۶ مهر ۱۳۹۳ از شبکه یک پخش شد. اکنون قرار است ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ این مجموعه از شبکه تماشا پخش شود.

از جمله هنرمندان سریال می توان به ،رضا کیانیان،آرش مجیدی،شقایق فراهانی،اصغر همت،جلال فاطمی،محسن بهرامی،مسعود دلخواه،مجید اکبری و…. اشاره کرد.

قصه سریال مربوط به زمانی است که جاسوسان در یکی از برنامه‌های سازمان انرژی هسته‌ای خللی وارد می‌کنند تا ایران در برابر خبرنگاران و مدعوین خارجی تحقیر شود اما وزارت اطلاعات این موضوع را کشف می‌کند و تلاش دارد این توطئه را خنثی کند. در واقع این سریال کشف برنامه‌ریزی برای خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران را نمایش می‌دهد که نهادهای مسئول سعی می‌کنند این طرح خرابکارانه را توسط افراد متخصص مدیریت و مهار کنند…

در واقع این مجموعه درباره خرابکاری صنعتی در تاسیسات هسته‌ای کشور را روایت می‌کند.

نظر کارشناسان درباره این مجموعه این است : بعد از پخش چهار قسمت از این سریال به نظر می رسد که از نظر ساخت پازل سریال تر و تمیزی است که اگر بتواند در قصه گوئی ، پرداخت و تعلیق (که لازمه کارهای اکشن است) موفق باشد از سریال های قابل قبول محسوب می شود ضمن اینکه گر چه رضا کیانیان بازی متفاوت از انتظار ها و نقش های قبلی اش نداشته اما در قالب کارآکتر یک پلیس امنیتی باور پذیر و با آن همخونی داشته و برای مخاطب جذاب است

سریال پازل از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال شرایط خاص از شبکه تماشا

این سریال ۵ قسمتی از یک شنبه هرشب از ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۲ شب و تکرار آن روز بعد ساعت ۶ بامداد از شبکه تماشا پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات