دانلود کامل سریال نون خ ۴ قسمت ۸ و ۷ (فصل ۴ چهارم نون خ) تلوبیون

0

قسمت ۸ و ۷ سریال نون خ فصل چهارم را می توانید در این صفحه آنلاین تماشا و یا دانلود کنید فصل ۴ سریال نون خ برای نوروز ۱۴۰۲ اماده شد و هر شب از شبکه اول تلویزیون پخش میشود داستان بسیار جذاب و طنز که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است و بدون شک یکی از سریالهای طنز و کمدی در ایام نوروز بشمار می آید که در خانواده های ایرانی دنبال میشود.

سریال نون خ ۴ قسمت ۸

سریال نون. خ یازدهمین سریال تلویزیونی سعید آقاخانی در قامت کارگردان است. هنرمندی که در همه کاراکترها مخصوصا سعید خان دایی جان و نورالدین درخشیده و از بازیگری به کارگردانی رسیده است . او از دهه ۷۰ وارد عرصه بازیگری شده و حالا چند سالی است بیشترین تمرکزش روی کارگردانی می باشد.

سریال تلویزیونی نون.خ که مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است، روایتگر ماجراهای مردی از تبار کردستان به نام نورالدین خانزاده و خانواده اش است. سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی و هدیه بازوند از بازیگران اصلی این سریال هستند.

دانلود قسمت هفتم نون خ ۴

سریال محبوب نون خ که تاکنون ۳ فصل آن به روی آنتن رفته است امسال فصل چهارم آن در ایام عید برای علاقه‌مندان این سریال از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود. این سریال شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ و تکرار آن ۲ بامداد،۹صبح و ۱۵ از آنتن شبکه یک پخش می‌شود.سریال طنز نون خ ۴ در ایام عید نوروز ۱۴۰۲ پخش میشود که داستان بسیار متفاوتی را روایت کرد نوالدین داستان جدیدی دارد و حالا باید با اهالی روستا ماجراهای تازه ای را تجربه کند.

دانلود قسمت هشتم سریال نون خ ۴

بزودی…

درباره سریال نون خ

مجموعه «نون خ ۴» در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از شبکه یک روی آنتن می رود یعنی سریال نون خ ۴ قسمت یکم فروردین ۱۴۰۲ از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.از سال ۹۸ تاکنون، سه فصل از سریال طنز نون خ برای شبکه اول ساخته شد. در فصل جدید نون خ همچون سه فصل دیگر، سعید آقاخانی علاوه بر کارگردانی، ایفاگر نقش نورالدین خانزاده است. در کنار او هدیه بازوند، یدالله شادمانی، صهبا شرافتی، سید علی صالحی و کاظم نوربخش ایفای نقش می‌کنند.

ساعت پخش

ساعت پخش سریال نون خ ۴ در نوروز ۱۴۰۲ و ساعت پخش تکرار نون خ ۴ تا به این لحظه به شرحی که خواهید خواند اعلام شده است که سریال نون خ چهار از روز اول فروردین ماه ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه پخش خواهد شد.

در این فصل از سریال برخی بازیگران فصل‌های قبل حضور دارند از جمله خود سعید آقاخانی و حمیدرضا آذرنگ که در فصل دوم در سریال حضور داشت دوباره به این مجموعه بازگشته است. از دیگر بازیگرانی که پیش تر در این سریال حضور داشتند می‌توان به نقش هومن حاجی عبداللهی که در فصل اول مورد توجه قرار گرفت و حالا دوباره در فصل چهارم بازمی‌گردد و همچنین ورود بیژن بنفشه خواه به مجموعه اشاره کرد.

سریال نون خ ۴ در راستای شناخت و معرفی اقوام کردنشین ایران بسیار فعالیت کرده و به خوبی توانست مردم نقاط مختلف را با آداب و رسوم کردها آشنا کند. اکثر سکانس ها هم در استان کرمانشاه تصویر برداری شده است و با توجه به اینکه سعید آقاخانی کارگردان اهل کردستان و شهرستان بیجار است خیلی خوب توانست فرهنگ مردمان خونگرم و مهمان نواز کرد را در قاب تلویزیون به تصویر بکشد. شما در تک تک لوکیشن ها شاهد بخشی از فرهنگ هموطنان کرد هستید و با پخش ترانه های کردی در تیتراژ سریال نون خ ۴ از خوانندگان کرد همچون حسن زیرک، حسین صفامنش و مظهر خالقی بیننده حال و هوای کردستان را بهتر درک خواهد کرد.

نظرات