دانلود / تماشای آنلاین سریال آکتور قسمت ۳ سوم (قسمت ۳ اکتور) کامل از فیلیمو

0

دانلود کامل قسمت سوم ۳ سریال آکتور با پخش انلاین از فیلیمو همراه با لینک دانلود و تماشای آنلاین سریال اکتور قسمت ۳ که حوالی ساعت ۸ صبح از فیلیمو منتشر پخش شد را در ادامه مشاهده کنید:

دانلود / تماشای آنلاین سریال آکتور قسمت ۳ سوم (قسمت 3 اکتور) کامل از فیلیمو

دانلود / تماشای آنلاین سریال آکتور قسمت ۳ سوم (قسمت ۳ اکتور) کامل از فیلیمو

قسمت ۳ “سریال آکتور” به کارگردانی نیما جاویدی و نویسندگی مجید مجیدی و نیما جاویدی با بازی بازی نوید محمدزاده و مهراوه شریفی نیا و احمد مهران فر در پنجشنبه ها ساعت ۸ صبح از فیلیمو پخش شد، فیلم کامل در لینک زیر دانلود کنید و ببینید:

https://elitland.com/download/YMJL/4B8kA

سریال نمایش خانگی اکتور به کارگردانی نیما جاویدی و نویسندگی مجید مجیدی و نیما جاویدی در ۲۵ قسمت هر هفته ساعت ۸ صبح بطور اختصاصی از فیلیمو منتشر میشود

سریال ایرانی آکتور در ژانر معمایی تولید شده و جدیدترین مجموعه نمایشی است که بازیگران مطرحی چون نوید محمدزاده و احمد مهران فر و مهراوه شریفی نیا و هانیه توسلی و ستاره های مطرح سینما در آن بازی کردند.

داستان سریال آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. این چند جوان در هیاهوی جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند، ناچارند درگیر اتفاقاتی شوند.

سریال اکتور اولین تجربه سریال‌سازی نیما جاویدی است. جاویدی کارگردان جوان سینما پیش از این ۲ فیلم سینمایی ساخته است که مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفته است. فیلمنامه سریال خانگی آکتور به قلم نیما جاویدی و مجید مجیدی جان گرفته است. از نقش پردازان آن می‌ توان به ترکیبی از بازیگرهای تئاتر، سینمایی و تلویزیونی از جمله نوید محمدزاده اشاره کرد که در این سریال بازی کرده است.

نوید محمدزاده، هستی مهدوی فر، هانیه توسلی، احمد مهرانفر، گلاره عباسی و هومن برق نورد بازیگران این سریال هستند و آکتور داستان چند جوان است که در هیاهو جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند ناچارند برای گرفتن حقشان با جریان هایی درگیر شوند.

نظرات