جدیدترین مدل های ساک ورزشی شیک زنانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

ساک ورزشی زنانه : اگر اهل ورزش باشگاهی هستید برای حمل لباس ها و تجهیزات ورزشی خود نیاز به وسیله ای دارید که وسایل خود را در آن نگهداری کنید که به آن کیف یا ساک ورزشی می گویند. به همیت منظور ما علاوه بر مدل های شیک و جدید این کیف ویژه بانوان ۱۴۰۲ راهنمای خرید آن ر نیز برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

ساک ورزشی زنانه

جدیدترین مدل های ساک ورزشی شیک زنانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

انواع کیف ورزشی :

مدل رو دوشی: این نوع ساک به منظور حمل راحت تر دارای دو نوع دسته است. یکی دسته حمل دستی و دیگری دسته حمل رو دوشی که به منظور انداختن کیف ورزشی روی دوش فرد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدل کوله پشتی: جهت انجام برخی ورزش‌ها مانند: کوهنوردی و صخره نوردی نمی توان کیف ورزشی را به دست گرفت و روی دوش انداخت به همین دلیل باید از نمونه کوله پشتی آن استفاده کرد. کوله پشتی نسبت به ساک‌ورزشی معمولی بهتر روی کمر بسته می شود ور از به هم زدن کوهنورد و صخره نورد حین صعود جلوگیری می کند.

ساک ورزشی کیسه‌ای: این مدل دقیقا شبیه یک کیسه است که در آن به وسیله بستن یک نخ باز و بسته می شود. این نوع ساک ورزشی فاقد زیپ و دکمه است و برای ورزش هایی که به وسیله ورزشی خود سریع احتیاج دارید مورد استفاده قرار می گیرد

انواع ساک ورزشی

جنس ساک ورزشی :

جنس نایلون : به علت ارزان بودن و اقتصادی بودن برای تولید کنندگان کیف بهترین گزینه هستند. اما برای مصرف کننده ها با اینکه سبک و ارزان قیمت هستند، چون نایلون دوام کمی دارد و کیف های تولید شده با آن عمر کوتاهی دارند اصلا توصیه نمی شود. مهم ترین ضعف این جنس این است که با کوچکترین برخوردی با جسم تیز سریعا پاره می شوند.

کیف ورزشی زنانه

جنس کرباس : علاوه بر سبک بودن، مقاومت بسیار بالایی دارند و از طول عمر بالاتری برخوردارند، اگر اهل ورزش شنا استخر رفتن هستید تا لباس با کیفیت درون آن قرار دهید این جنس بهترین گزینه است.

جنس چرمی :  به علت بالا بودن قیمت چرم در بازار ، معمولا قیمت بالایی دارند، با توجه به این اصل که هر گرانی بی علت نیست این جنس از مقاومت بسیار بالایی برخودارند، به دلیل ساختار این کیف ها برای استخر مناسب نیستند. چون تمیز کردن آنها مشکل است و با رطوبت بو خواهند گرفت.

جنس کیف ورزشی

نکات مهم خرید کیف ورزشی :

زیپ و دوخت کیف : معمولا خرابی های کیف مربوط به زیپ آن می باشد. بهترین جنس زیپ نوع درشت آن می باشد. که علاوه بر ظاهر مناسب احتمال در رفتن و خراب شدن آن کمتر می شود. دومین مشکلی که برای یک ساک اتفاق می افتد قسمت دوخت زیپ می باشد که باید به جنس نخ دوخت توجه کرد.

مدل های جدید کیف ورزشی زنانه

قیمت ساک ورزشی : مهم ترین نکته ای که هنگام خرید ساک ورزشی باید به آن توجه کنید قیمت آن می باشد. هیچ وقت نمی توان‌گفت یک ساک گران قیمت کیفیت بالایی دارد. و قیمت بالا ضمانت بالا بودن کیفیت جنس نیست.

قیمت ساک ورزشی

روش نگهداری ساک ورزشی :

همیشه بعد از انجام فعالیت ورزشی خود در صورتی که کیف ورزشی شما خیس شده وسایل خود را از درون آن خارج کنید و در محل مناسبی قرار دهید تا به راحتی خشک شود.

زمانی که کیف ورزشی شما کثیف می شود آن را با مقداری مایع لباسشویی و آب سرد با دست شسشو دهید. از شستن این وسیله با ماشین لباسشویی خودداری کنید زیرا به کیف شما آسیب وارد می‌کند.

بهتر است لباس های خیس یا عرقی خود را قبل از گذاشتن داخل کیف ورزشی درون یک پلاستیک قرار دهید این کار باعث می شود کیف شما کمتر کثیف شده و شما آن را کمتر شستشو دهید. این امر باعث افزایش طول عمر ساک شما می شود.

ساک باشگاه زنانه

روش نگهداری کیف ورزشی

ساک وزشی برای شنا

راهنمای خرید کیف ورزشی زنانه

همراه ما باشید

نظرات