زمان پخش و تکرار سریال عشق گمشده از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال عشق گمشده از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال عشق گمشده برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال عشق گمشده

این سریال به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی سعید شاهسواری محصول سال ۱۳۸۲ در ژانر خانوادگی،اجتماعی و درام است. این مجموعه برای بار اول در سال ۱۳۸۳ روی آنتن شبکه سه سیما رفت. فیلمنامه این سریال توسط فرهاد علیزاده آهی بر اساس رمان سیب بلورین نوشته ی مینو کریم زاده به نگارش در آمده است. حالا قرار شده این سریال در ۳۰ آذر ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود.

از بازیگران این سریال می توان به جمشید مشایخی،بهناز توکلی،بهنوش طباطبایی،فرهاد مهادیان،علی دهکردی،نیکو خردمند،مریم بوبانی و… اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده زنی به نام سیما در زندگی زناشویی‌اش به بن‌بست رسیده است. او تصمیم می‌گیرد برای خروج از بحران، مدتی را نزد پدر و مادرش و به دور از همسرش امیر بگذراند. در اینجاست که او با وقایع گوناگونی روبرو می‌شود و متوجه می‌شود که ریشه این همه مشکل، در گذشته است و او ناگزیر برای حل مشکلات، باید سفری به گذشته بکند …

در کل اتفاقاتی كه سيما در گذشته به آنها رجوع می كند به حدود سال های ۱۳۴۰ بر می گردد و دوره ای از زمان را به تصوير می كشد كه روابط اجتماعی و رفتاری افراد در جامعه با يكديگر تفاوت قابل توجهی نسبت به مردم امروز دارد.

زمان پخش سریال عشق گمشده

ساعت تکرار و زمان پخش سریال عشق گمشده از شبکه آی فیلم

این مجموعه تلوزیونی جذاب از چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ هر روز ساعت ۱۶ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲ شب و ۸ صبح روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

از دیگر بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کردند می توان به رامین پرچمی،داریوش اسدزاده،ستاره اسکندری،آتیلا پسیانی،حمیدرضا پگاه،فرهاد بشارتی،زهرا مه آبادی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات