بچه رئیس : کسب و کار خانوادگی

0

اگر از علاقمندان بچه رئیس باشید و در سال ۲۰۱۷ از جمله کسانی بوده اید که این انیمیشن را تماشا کرده اند حتما تماشای بچه رئیس ۲ یا همان بچه رئیس: کسب و کار خانوادگی در کافه مدیا برایتان خالی از لطف نخواهد بود. به خصوص حالا که قهرمانهای اصلی روی پای خودشان ایستاده و کسب و کاری دارند. بهتر است برای مرور خاطرات هم که شده قبل از اینکه به بچه رئیس در کسب و کار جدیدش نگاه کنیم نگاهی داشته باشیم به این قهرمان دوست داشتنی و ماجراهایش در سال ۲۰۱۷٫

 انیمیشن بچه رئیس

نگاهی به بچه رئیس در سال ۲۰۱۷

این پویانمایی رایانه ای را تام مگراث بر اساس کتابی با همین اسم ساخت. کتاب اثر مارلا فالزی بود. هانس زیمر هم موسیقی این انیمیشن را ساخت و فاکس قرن بیستم، کمپانی توزیع کننده انیمیشن بچه رئیس: کسب و کار خانوادگی بود. این اثر در گیشه حدود ۵۰۰ میلیون دلار فروخت و رقمی معادل ۵ برابر هزینه تولید اثر را نصیب سازندگان این انیمیشن کرد.

در هسته اصلی فیلم خانواده ای سه نفره با ورود بچه ای متفاوت و عجیب چالش های جدیدی را تجربه میکنند. وظیفه این کودک که توسط یک شرکت مخفی فرستاده شده است کمک به اضافه شدن علاقه مردم به بچه ها است. آن طرف داستان اما کسانی نیت دیگری دارند و با تولید محلول مخصوص و جادویی توله سگ های بامزه ای درست می کنند که حواس مردم و توجه شان را به خود جلب کند و عشقشان به بچه ها کم شود. در ابتدای داستان در خانه اصلی ماجرا اتفاقات جدیدی می افتد که باعثش همین کودکی است که هم می تواند راه برود هم حرف بزند اما دیگران از این حقیقت بی خبرند. اهالی خانه اتفاقات جدید را از چشم پسر بزرگ می دانند، همان کسی که به عنوان اولین نفر می فهمد این تازه وارد با دیگر بچه ها خیلی فرق دارد. یکی از نکات جالب تولید این انیمیشن صدا پیشگی مایلز بکشی در فرایند تولید انیمیشن است که آن زمان تنها ۱۰ سال داشت و به جای تیم تمپلتون در این انیمیشن حرف زد.

بچه رئیس و کسب و کار خانوادگی او در سال ۲۰۲۱

کارگردانی انیمیشن در سال ۲۰۲۱ باز هم به عهده تام مگراث بود. با این فرق که این نوبت کمپانی یونیورسال پیکچرز کار توزیع تجاری محصول را به عهده گرفت. موسیقی دوست داشتنی فیلم هم باز کار ذوق و هنر هانس زیمر بود.

اگر از علاقمندان بی چون و چرای این انیمیشن هستید یا به هر دلیلی میخواهید همراه فرزندتان این انیمیشن را تماشا کنید می توانید از خواندن ادامه این بخش صرف نظر کنید تا جذابیت و غافلگیری های اثر برای شما باقی بماند. به خصوص که حالا بچه رئیس سابق بزرگ شده و اسمش تد تمپلتون جونیور است. آنقدر بزرگ که عموی یکی از شخصیت های اصلی داستان تینا تمپلتون است.

تیم تمپلتون ( برادر تد) بزرگ شده و دو فرزند دارد. تینا، دختر کوچکتر، ماموریتی را در مسیر داستان به عهده میگیرد. او بناست مدرسه ای را اروین ارمسترانگ تاسیس کرده نابود کند. در این مدرسه به بچه ها یاد می دهند نسبت به والدین بی تفاوت شوند و از آنها فاصله بگیرند. اگر در میان این توضیحات دلتان برای همان شخصیت دوست داشتنی بچه رئیس سال ۲۰۱۷ تنگ شده است خبر خوبی در انتظار شما است. تینا کمک می کنند تا  عمویش دوباره به دوران کودکی برگردد و در این مبارزه باز شاهد تلاش های بچه رئیس دوست داشتنی و آشنا هستیم.

اگر اعداد و ارقام گیشه هم برایتان جالب است شاید بد نباشد بدانید اینبار هم بچه رئیس در گیشه نه تنها ضرر نکرد بلکه نزدیک به دو برابر هزینه تولید را نصیب سازندگان خود کرد.

انیمیشن بچه رئیس

آهنگ خاص آقای خاص در بچـه رئیس: کسب و کار خانوادگی

علاوه بر جذابیت های خود داستان و انیمیشن بچه رئیس: کسب و کار خانوادگی، یکی دیگر از عوامل جذابیت اثر، آهنگساز آن است. هانس زیمر را می توانیم آهنگساز خاصی بدانیم که در بسیاری از آثار به ثبت اثری ماندگار کمک کرده است. شاهد این ادعا هم کارنامه اوست. شیرشاه، فیلم گلادیاتور، آخرین سامورایی، تل ماسه و مجموعه دزدان دریایی کارائیب تنها بخشی از کارنامه اوست. کارنامه ای که در آن هانس زیمر برای بیش از ۱۵۰ اثر آهنگ ساخته است. احتمالا همین حالا بخشی از ریتم موسیقی متن یکی از این آثار در ذهن شما مرور می شود. زیمر در کارنامه اش چهار جایزه گرمی، دو جایزه گلدن گلوب و دو جایزه اسکار هم دارد. اسکارهایش هم مربوط به شیر شاه و تل ماسه است. این استاد دانشگاه کالیفرنیا را یکی از ۱۰۰ نابغه زنده جهان میدانند.

بچه رئیس: کسب و کار خانوادگی را چطور بببینیم

کافه مدیا به عنوان یک بستر  VOD می تواند انتخاب مناسبی باشد تا در آن انیمیشن بچه رئیس: کسب و کار خانوادگی را تماشا کنید. در کافه مدیا با سینمایی روبرو هستید که می توانید فیلم و انیمیشن های دلخواه خود را در آن تماشا کنید و لذت ببرید. کیفیت HD و دوبله فارسی این تجربه را از همیشه لذت بخش تر کرده است.

نظرات